Bezár

Bejelentkezés

Hirlevél feliratkozás
Bejelentkezés / Regisztráció
  • Hírek
  • Eseménynaptár
  • Túrák
  • Galéria
  • Videó
  • Blog
  • Velo magazin
  • Tour de Hongrie
  • Giro d'Italia
  • Tour de France
  • Vuelta a Espagna
  • Technikai hírek
  • Országúti
  • Mountain bike
  • Cyclo-cross
  • Pálya
  • Triatlon
  • Pedelec
  • Enduro
  • Triál

Tom Boonen bringája a Paris-Roubaixre + VIDEÓ

2014. április 03. csütörtök
Szerző: Thommey
Cimkék: specialized tom boonen paris-roubaix

Az észak pokla, azaz a Paris-Roubaix verseny komoly kihívás elé állítja minden évben a versenyzőket. A macskaköves szakaszokkal tarkított 257km-es útvonalra speciális bringákkal készülnek a legnagyobb sztárok. Tom Boonen idén 5. győzelmét szerezheti meg, ezzel rekordot beállítva. Erre az alkalomra egy speciális festést is dobtak az amúgy is érdekes kerékpárra.
 

 

Tom Boonen Specialized S-Works Roubaix gépe a 2014-es Paris Roubaix kerékpárversenyreDiavetítéshez kattints a képre

 

A képen is látható S-Works Roubaix kifejezetten rossz utakra tervezett bringa, nevét sem véletlenül kapta erről a kegyetlen versenyről. Az Omega Pharma Quick Step csapat jellemzően Tarmac, vagy Venge bringákat használ a World Tour versenyenek, de ide sokkal több rezgéselnyelés kell.

 

Tom Boonen Specialized S-Works Roubaix gépe a 2014-es Paris Roubaix kerékpárversenyreDiavetítéshez kattints a képre

 

Ha olvastad márciusi számunkban a Roubaix velodromról szóló cikket, akkor láthattad a bajnokok zuhanyzójáról készült képeket. Pont ezeknek a kis névtábláknak a mását festették fel Boonen karbon vázára. A legnagyobb Paris-Roubaix győztesek felkerültek ide.

 

Tom Boonen Specialized S-Works Roubaix gépe a 2014-es Paris Roubaix kerékpárversenyreDiavetítéshez kattints a képre

 

2012-ben Boonen nem viselt kesztyűt a versenyen hogy még jobb legyen a kapcsolat a keze és a kormány között a rázós szakaszokon. Valószínűleg idén sem lesz másként mivel az extra vastag Bar Phat zselés betétet rakták a szerelők a bandázs alá. Ez érdekes fogást nyújt vastagságából adódóan, ellenben nagyon kényelmes és kiválóan elnyeli az út felől jövő ütéseket.

 

Tom Boonen Specialized S-Works Roubaix gépe a 2014-es Paris Roubaix kerékpárversenyreDiavetítéshez kattints a képre

 

Tom nem használ elektromos váltórendszert, hanem mechanikus SRAM Red 22 szettet kapott a gép. 53/39-es áttétellel rendelkezik elől, és 11-26-os sor került hátra hogy a rövid meredek emelkedőkön se legyen probléma. A rázós szakaszokra jól fog jönni a kis láncterelő ami elől a kistányérról nem hagyja leesni a láncot.

 

Tom Boonen Specialized S-Works Roubaix gépe a 2014-es Paris Roubaix kerékpárversenyreDiavetítéshez kattints a képre

 

A Zertz rezgéscsillapító betétek minden Roubaix vázban megtalálhatóak, és nagy mértékben felelnek a kényelemért. Én magam is hajtottam ilyen gépet, és meglepőek az első kilométerek. Egy full merev Tarmachoz képest olyan mintha nem lenne elég nyomás a gumidban, annyira csillapít a rendszer. A támvillában, és a villában is benne lesz a kis betét.

 

Tom Boonen Specialized S-Works Roubaix gépe a 2014-es Paris Roubaix kerékpárversenyreDiavetítéshez kattints a képre

 

Boonen Zipp karbon kereket, és kokpit alkatrészeket használ a versenygépén.

 

Tom Boonen Specialized S-Works Roubaix gépe a 2014-es Paris Roubaix kerékpárversenyreDiavetítéshez kattints a képre

 

A Roubaix-re két kulaccsal készül a négyszeres bajnok. Tacx kulacsok, hozzá való tartóval, és természetesen izotóniás itallal töltve.

 

Tom Boonen Specialized S-Works Roubaix gépe a 2014-es Paris Roubaix kerékpárversenyreDiavetítéshez kattints a képre

 

Meglepő módon a szingós gumikon nem találunk márkajelzést. Ez nem véletlen, hanem megszokott ha nem szponzorált alkatrészt használ valaki. Boonen 26mm-es FMB szingókat rak fel a rossz utakra.

 

Tom Boonen Specialized S-Works Roubaix gépe a 2014-es Paris Roubaix kerékpárversenyreDiavetítéshez kattints a képre

 

A bringákat a csapatautók tetején szokták a verseny helyszínére szállítani, de Boonen gépei (mert ugye több cserekerékpárja is van) VIP helyet kaptam a busz belsejében hogy az utazás közben semmilyen szennyeződés, vagy sérülés ne érhesse.

 

Tom Boonen Specialized S-Works Roubaix gépe a 2014-es Paris Roubaix kerékpárversenyreDiavetítéshez kattints a képre

 

Jó hír a márka, vagy Boonen rajongóinak hogy ebből a vázból ezzel a festéssel 300 darab kereskedelmi forgalomba is fog kerülni. Nem árt azonban sietni a rendeléssel, mert el fogják kapkodni mintha ingyen lenne!

 

Tom Boonen Specialized S-Works Roubaix gépe a 2014-es Paris Roubaix kerékpárversenyreDiavetítéshez kattints a képre

 

Rezgéscsillapítóval ellátott FACT karbon villa, és szintén karbon magas falú Zipp kerék.

 

Reméljük a csodagép szerencsét hoz Tom Boonennek az észak poklán!

 

Bónusznak íme egy videó a gépről!

 

Kérjük, írja meg véleményét:

Vélemény írására csak a regisztrált felhasználóknak van lehetőségük. Amennyiben hozzá szeretne szólni a cikkhez, kérjük regisztráljon, és jelentkezzen be.

Eddig hozzáfűzött kommentek:

vhk30
2014.04.04. 11:09
Meg lennék lepődve, ha elektromos Sram cuccal szerelték volna, mert úgy tudom, hogy még teljesen kiforrott állapotban nincs a dolog, hanem tesztelik.

http://www.bikeradar.com/road/news/article/sram-red-electronic-road-group-more-images-and-info-39333/

Innen a távolból gyanítom, hogy még egy profi sem ment vele élesben, így Boonen ha akarna sem választhatna mást egyelőre, mint mechanikust.
ave@timeslip.hu
2014.04.04. 10:00
Fura, hogy ezen most tenyleg 39-es kistanyer van rajta. Versenyen 46 szokott lenni.
visszalépés az előző oldalra

Legújabb országúti hírek

Országútis hírek külföldről: változott Vas Blanka programja, Zeeman szerint a Jumbo tavasza még nem sikeres, szólóban érne célba Pogacar

Módosult Vas Kata Blanka országúti versenyprogramja     Az előzetes tervekkel ellenté...

  • Országútis hírek külföldről: van Aert nagyon készül a Flandriára, Sagan utoljára áll rajthoz a belga monumentumon, Sevilla elnyűhetetlen
  • Tour de Hongrie 2023: újabb két magyar a mezőnyben
  • Országútis hírek külföldről: Laporte újabb győzelme, tőkeerős nemzetközi szponzort keresne a Jumbo-Visma, visszatérhet Valgren
  • Országútis hírek külföldről: 2024 végén távozhat a Jumbo, szeretne erőre kapni a klasszikusokon a Quick-Step, kitiltják a Forma-1-es pályákról a bringákat

Következő országúti események ajánlója

  • 2023.04.02: BÉKÁS Időfutam - Egyetemi Időfutam OB
  • 2023.04.15: 18. Előzd meg a fogaskerekűt
  • 2023.04.16: Stop Cukrászda Időfutam
  • 2023.04.30: XXIII. Péti Nagydíj
  • 2023.05.01: BalatonFondo országúti maraton 60 km-es táv
  • 2023.05.01: BalatonFondo országúti maraton 140 km-es táv
  • 2023.05.07: XIX. Kínok-Kínja
  • 2023.05.14: Orfűi Kritérium
  • 2023.06.03: Tour de Mátra
  • 2023.06.11: Vásárosnaményi Kerékpáros Nap

VELO.hu felhasználók legújabb túrái

Balaton 1. – Keszthelyi-hegység

Távolság: 32.3 km
Szintkülönbség: 327 m
Nehézségi fok: 3

Szentgotthárd – Őrség Észak

Távolság: 39.4 km
Szintkülönbség: 458 m
Nehézségi fok: 5

Balaton 3. – Szólád, Körös-hegy

Távolság: 25.2 km
Szintkülönbség: 239 m
Nehézségi fok: 3

Legújabb blog bejegyzések

  • Kiruccanás a Dolomitokba a Giro magyar kerekeseinek buzdítására
  • Csak biciklik?
  • Bala
  • "Hadiösvényen..."
  • A Tour de Hongrie üldözése, avagy a 2021 - es Magyar körverseny külső szemmel

Félsziget-kupa 2019

Merida Concept Store Budapest - Megnyitó

Félsziget-kupa

Borsodcross 2017

Lampre-Merida edzőtábor 2018

Movistar csapatbemutató 2018

Polartec edzőtábor 2018 Contadorral

UAE edzőtábor 2018

Országúti kerékpáros világbajnokság 2014 - Promo

SuperCross sorozat 1. forduló-Kazincbarcika cyclocross

SuperCross sorozat 1.futam-Kazincbarcika

SuperCross sorozat 1.futam-Kazincbarcika

Harkány Tour 2013: 12 órás nemzetközi kerékpárverseny

V. ROSE - VELO.hu Kékesi Csúcstámadás (rövid videó)

V. ROSE - VELO.hu Kékesi Csúcstámadás

MERIDA Tour de Zalakaros 2013 (Teljes összefoglaló)

MERIDA Tour de Zalakaros (118 km)

MERIDA Tour de Zalakaros (118 km)

Dukai Regina már a WestEnd Bringa WeekEnd-re készül!

  • Kerékpár
  • Hírek
  • Eseménynaptár
  • Túrák
  • Felszerelés
  • Galéria
  • Videó
  • Blog
  • VELO magazin
  • Médiajaánlat
  • Impresszum
  • Jogi nyilatkozat
  • Adatvédelem
  • ÁSZF
  • Kapcsolat
Velo.hu bringamagazin.
Biciklis hírek, tesztek, felszerelések, túrák és apróhirdetések
weboldal tervezés: IRQ