WOW Hungary: Először jelenik meg turisztikai márkalogó hazánk egyetlen UCI országúti csapatának kommunikációjában

E-mail  Nyomtatás
2019. február 07. csütörtök
  |   Szerző: VELO.hu

 Diavetítéshez kattints a képre

 

Először jelenik meg profi kerékpárcsapat kommunikációjában Magyarország új turisztikai márkája, a WOW Hungary szlogennel indult nemzetközi kampány logója. Az együttműködés részeként hazánk egyetlen, a Nemzetközi Kerékpáros Szövetség által is elismert, ún. kontinentális országúti kerékpáros csapata a Pannon Cycling Team mezein, sportruházatán és járművein tűnik fel a WOW Hungary a 2019-es szezonban. A csapat tagjai között számos magyar bajnok szerepel, köztük olyanok is, akik az Európa- és Világbajnokságok rendszeres résztvevői, de akár a tokiói Olimpiára is kvalifikációt szerezhetnek.

 

 Az elmúlt évhez hasonlóan idén is a Tour de Hongrie lesz a csapat fő versenye (június 11-16. között), ahol 6 napon keresztül az országot átszelve vihetik majd a márkaüzenetet az utak mentén szurkolóknak és további 150 országba is az esemény és a francia ASO cég közötti nemzetközi TV disztribúciós együttműködés révén. Hazánk egyik legfontosabb sporteseményét az M4 Sportcsatorna minden nap élőben, az Eurosport 2 csatorna pedig napi 1 órás élő összefoglalóban sugározza, a csapat pedig főszereplő lehet a rendezvényen.

 

Egy ilyen együttműködés nem csak a WOW Hungary márka belföldi ismeretségét segítheti, hanem rengeteg, számunkra fontos turisztikai küldőországba is eljuttatja a logót. A kizárólag magyar sportolókat tömörítő 11 fős gárda 2018-ban a Nemzetközi Szövetség (UCI) 60 versenynapját teljesítette Európa számos országában, idén ezt 80-ra tervezi növelni, ráadásul még magasabb szintű és nézettségű versenyekkel. Programjukban szerepel a Szlovák, a Cseh, a Szlovén és Román Körverseny is, ezen kívül Ausztriában, Törökországban, Kazahsztánban és Lengyelországban is rajthoz állhatnak, óriási médiaértéket generálva a különböző megjelenéseikkel.


A turisztikai márkák és desztinációk, valamint a kerékpáros csapatok együttműködése világszerte régóta bevált modell, hiszen a folyamatosan úton lévő és nagyon látványos infrastuktúrát felvonultató kerékpárcsapatok az egyik legjobb mozgó reklámfelületet biztosítják. Számos nemzetközi kutatás bizonyítja, hogy a kerékpársportban elköltött szponzorációs pénzek kiváló ár-érték-megjelenés mutatókat generálnak.

 

Diavetítéshez kattints a képre





Tetszett a cikk? Ossza meg ismerőseivel:



Kérjük, írja meg véleményét:

Vélemény írására csak a regisztrált felhasználóknak van lehetőségük. Amennyiben hozzá szeretne szólni a cikkhez, kérjük regisztráljon, és jelentkezzen be.


Felhasználó név:
Jelszó:
  
Szöveg:
Kérjük írja ide a képen látható karaktereket:





Francia Alpok 2017. Francia Alpok 2017.
Távolság: 980 km
Szintkülönbség: 11000 m
Nehézségi fok: 8
Albán-Anzix 2017.
Távolság: 999 km
Szintkülönbség: 12000 m
Nehézségi fok: 8
Alpok kommandó 2016.
Távolság: 590 km
Szintkülönbség: 7200 m
Nehézségi fok: 8






Velo.hu bringamagazin.
Biciklis hírek, tesztek, felszerelések, túrák és apróhirdetések