VELO-extra KÉPMESE: Csodás pályakerékpárok a ghenti hatnapos pályaversenyről

E-mail  Nyomtatás
2014. november 25. kedd
  |   Szerző: VELO.hu

 Diavetítéshez kattints a képre

 

A múlt héten lezajlott ghenti hatnapos pályaverseny (melyen Cavendishék csak az utolsó napon vesztették el az elsőséget) során nem csak remek sprinteket és végletekig izgalmas futamokat láthattunk, hanem egy rakás csodálatos pályabringát is a helyszínen. A versenyzőknek két-két kerékpárjuk volt, az egyik az időfutam számokhoz, a másik a sprintszámokhoz. A két kerékpár merőben különbözött, a vázgeometria, áttételek, kerekek, felnimagasság tekintetében is. 

 

Érdekes volt látni, hogy milyen sokan használták a régi Dura-ace lánctányért még mindig a mezőnyben, illetve a mezőny felénél ott volt a hajtóműbe szerelt erőmérő is. A látott kerékpármárkák közül vannak olyanok, akik csak a pályásoknak készítenek bringát, de több nagy, az országúti sportból ismert brand is megjelent a sztárok alatt. Aero kormányok, sprintekhez való vaskos stucnik, speciális pálya szingók és egy rakás egyéb finomság díszelgett a képeken. 

 

Következzen most egy kis egyveleg, a VELO.hu helyszínen készített képei közül. A képek diavítetés formában is megtekinthetők a cikkben, ehhez elég bármely képre duplán kattintani. 

Diavetítéshez kattints a képre
A legendás Eddy Merckx, pályakerékpárok gyártásában is erős. A végső győztes, De Buyst - De Ketele páros alatt is ezeket a gépeket láthattuk. 
 
Diavetítéshez kattints a képre
Az országútról ismert BMC is jelen volt. 
 
Diavetítéshez kattints a képre
A Look régóta emblematikus résztvevője a pályakerékpárnak
 
Diavetítéshez kattints a képre
Felt pályabringa az USA-ból
 
Diavetítéshez kattints a képre
Time pályabicó FFWD pálya kerekekkel
 
 
 
 
Diavetítéshez kattints a képre
Világbajnoki színes deisgn a madison világbajnoki páros hajtóművén
 
Diavetítéshez kattints a képre
Look integrált kormány-stucni megoldás
 
Diavetítéshez kattints a képre
Ridley Arena időfutam váz
 
Diavetítéshez kattints a képre
BT Blade, azaz a Penge
 
Diavetítéshez kattints a képre
Time ZXR5-ös pályaváz, speckó Rotor pálya hajtóművel és lánctányérral
 
Diavetítéshez kattints a képre
Egy noname váz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Diavetítéshez kattints a képre
Continental pályagumi a BMC pályagépben
 
Diavetítéshez kattints a képre
Elég aero?
 
Diavetítéshez kattints a képre
A Vittoria speckó pályagumija a Pista EVO CS
 
Diavetítéshez kattints a képre
Iljo Keisse Specialized pályabringája, Shimano lánctányérral, Sram hajtókarral és Zipp kerekekkel
 
Diavetítéshez kattints a képre
Sok volt a régi Dura-ace tányér is a mezőnyben
 
Diavetítéshez kattints a képre
Ridley Arena
 
Diavetítéshez kattints a képre
Watt mérés nélkül, ma már nincs kerékpárverseny
 
 
 
 
Diavetítéshez kattints a képre
Keisse bringája, nagyon durva kormánnyal
 
Diavetítéshez kattints a képre
Rotor pálya hajtómű
 
 
 
 
 
 
 
Diavetítéshez kattints a képre
Scwalbe Ultremo TT időfutam külsők és egy kevésbé ismert kerékmárka az Edco
 
Diavetítéshez kattints a képre
Lightweight Rundkurs 20 küllős karbon kerekek a BMC gépben. Párban is csak 1.100 gramm. 
 
Diavetítéshez kattints a képre
Amikor egy kerékgyártó vázat is épít. Vagy csak matricáz? FFWD
 
Diavetítéshez kattints a képre
A Fuji Syntace pályagépe, Mavic kerekekkel
 
Diavetítéshez kattints a képre
How do you Felt?
 
Diavetítéshez kattints a képre
Look pályacsoda
 
Diavetítéshez kattints a képre
Keisse gépének hihetetlenül letisztult vonásai egy közeliből
 
Diavetítéshez kattints a képre
Egy cseh gyártó, a Gebhardt pályás lánctányérja, SRM erőmérővel
 
Diavetítéshez kattints a képre
Cervelo T3-as pálya váz
 
Diavetítéshez kattints a képre
Pályakormány
 
Diavetítéshez kattints a képre
Brutális stucni a legnagyobb sprintekhez. Cavendishék is ilyet használnak országúton. 
 
Diavetítéshez kattints a képre
A Giant nem gyakori szereplő a pályaversenyeken. A nagy öreg, Andreas Müller ment vele, aki 86 hatnapost ment már életében!
 
Diavetítéshez kattints a képre
A Koga csúcs pályagépe
 
Diavetítéshez kattints a képre
BMC pályagép, Lightweight kerekekkel. Közelíti a 3 milliót. 
 
Diavetítéshez kattints a képre
Lapított 3T kormány
 
 
 
 
 
 
 
Diavetítéshez kattints a képre
A fekete után egy klasszikusabb kinézetű BMC pályabringa
 
Diavetítéshez kattints a képre
BMC Trackmachine2 hátsó papucs
 
Diavetítéshez kattints a képre
FES pályagép
Diavetítéshez kattints a képre
A Rose speciális váza a hatnaposokra fejlesztve

 

Diavetítéshez kattints a képre

 

A világbajnoki madison párosból, Alberto Torres bringája





Tetszett a cikk? Ossza meg ismerőseivel:



Kérjük, írja meg véleményét:

Vélemény írására csak a regisztrált felhasználóknak van lehetőségük. Amennyiben hozzá szeretne szólni a cikkhez, kérjük regisztráljon, és jelentkezzen be.


Felhasználó név:
Jelszó:
  
Szöveg:
Kérjük írja ide a képen látható karaktereket:

Velo.hu bringamagazin.
Biciklis hírek, tesztek, felszerelések, túrák és apróhirdetések