Több tervezet is elfogadásra került az országúti szakmai fórumon

E-mail  Nyomtatás
2016. december 19. hétfő
  |   Szerző: Sajtóközlemény

2016. december 17-én szombaton Tamásiban 18 klub részvételével a Hungaro Fondo és a Tamási MTB SC csapata országúti szakmai fórumot szervezett, amelyen jó hangulatú beszélgetések során a múltról, jelenről és lehetőségekről beszélgettek kötetlenül a klubvezetők.

A megbeszélés célja az volt, hogy az új elnökség és a szakágvezetés munkáját segítendő egy egységes szakmai anyag készülhessen.

 

Diavetítéshez kattints a képre


A megbeszélés folyamán a nagyvállalati és kiscsoportos moderátori módszereket használva az alábbi sorrendben tanácskoztak:


1. A HÁZ SZABÁLYAI-nak elfogadásával garantálták, hogy jövőbe mutatóan dolgoznak közösen
2. A múltból táplálkozó feltáró beszélgetések zajlottak,
3. Utána ebből építkezve a klubok a szakág erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és veszélyeket (SWOT) szedték össze
4. A legnagyobb közös problémákat szedték össze,
5. Majd a közös CÉL-t határozták meg 2017-re, amely a EGYSÉGES, KISZÁMÍTHATÓ, MEGFELELŐEN FINANSZÍROZOTT, EGYENLŐ, SZÍNVONALAS VERSENYRENDSZER
6. Egymásra epülő projektek, elvégzendő feladatok mellé meghatározták az országúti szakág működési modelljét.
7. Ezek után a fennmaradó időben a klubok közösen megalkottak több előre küldött javaslatok alapján a 2017. évre vonatkozó javaslataikat a szakágvezetés és elnökség felé jövő év elején beterjesztendő. (pl.: magyar bajnokságok, minimum feltételek, távok, rangsor számítási modell.)


A nap végén a klubok megállapodtak abban, hogy januárban folytatni kívánják a munkát Budapesten, immáron közösen az Elnökséggel és a szakágvezetéssel és lehetőleg még több klub bevonásával, mivel értékesnek és követendőnek tartották a kezdeményezést.

 

Elfogadott dokumentumok a letölthető fájlok között!

 





Tetszett a cikk? Ossza meg ismerőseivel:



Kérjük, írja meg véleményét:

Vélemény írására csak a regisztrált felhasználóknak van lehetőségük. Amennyiben hozzá szeretne szólni a cikkhez, kérjük regisztráljon, és jelentkezzen be.


Felhasználó név:
Jelszó:
  
Szöveg:
Kérjük írja ide a képen látható karaktereket:

Eddig hozzáfűzött kommentek:

2016.12.21. 17:09
Először is szeretném megköszönni a klubok aktív részvételét. Másodszor pedig elnézést kérek, de a javaslatként előre benyújtott dokumentumokat küldtem a ZIP fájlban hibásan elfogadottként. Az elfogadott dokumentumokat azóta megküldtem mindenkinek. Remélem mihamarabb helyesen le lesznek cserélve mindenhol. Elnézést és Kellemes Ünnepeket. Steiner György, szervező (ui.: a Hegyi OB is le lett véve 10 km-re például és a mentőkocsi részben is sporttörvényi ajánlást kértünk azóta... ;-) )

2016.12.21. 07:48
Kedves "ave..."!
Semmiféle ellentmondás nincs a várakozás és a mezőny kísérés között! Ha figyelmesen olvastad volna, akkor az egyik mentőautót jelent, a másik pedig orvosi autót. Bizony a kerékpárversenyeken szokás megkülönböztetni a két "típust"...Légy szíves, előbb tájékozódj mielőtt okoskodsz! Köszönöm.
Megjegyzés: a csatolt dokumentumok javaslatok voltak. A Gyuri elvileg megküldi a ténylegesen elfogadott változatot is, így kérek mindenkit, hogy ezt még ne tekintse "elfogadottnak"...minden bizonnyal rövidesen megjelennek a valóban elfogadott változatok is.
Steig Gábor

2016.12.20. 23:43
Az 4%... Hegyrol volt szo, Luko! :)
De oke, en igazabol csak arra celoztam, hogy szerintem Dobogokon is siman lehetne hegyi OB-t rendezni, rovidebb tavon is ugyanugy kijonnek a kulonbsegek.


2016.12.20. 21:17
A Paszto Galya szegmensben van egy hosszabb lejtos resz, amiatt nem irtam, nem tisztan csak emelkedo. Meg az utminosege is jelenleg nem alkalmas tudomasom szerint outi versenyre (de meg egyenileg is a lejtos resz eletveszely volt tavaly...)

A Bankutinal arra a borzadaly utra gondoltal ami felmegy a sipalyahoz?


2016.12.20. 19:27
+Pásztó - Galyatető 24, 8 km 6, 1%
+Dédestapolcsány - Bánkút 17, 6 km 6, 5% (Felsőtárkány felől hosszabb)

De semmilyen törvény nem írja elő, hogy OB-t csak Magyarország határain belül lehet rendezni - sőt, költségtakarékosságból sokan csinálnak váltott rendezést pl. szlovákokkal, románokkal.

2016.12.20. 12:05
ave: Hegyi OB 20km: van ilyen "hosszu" hegyunk, Recsk felol Kekes :) : https://www.strava.com/segments/10059217

2016.12.20. 08:27
Ezek az eddig megfogalmazott legjobb versenyrendezés feltételek, remélem megvalósulnak, végre a versenyzők érdekeit és a szakmai fejlődést szolgálnák, nem pedig a "barackmagköpködő verseny" szervezőket. Az már kevésbé örvendetes, hogy sem a Nagy2 sem az Eisen nem vettek részt ezen a fórumon. (és egy csomó klub vezetője sem...)

2016.12.19. 21:28
>4. Kritérium versenyt minimum 800 m hosszú körpályán kell megrendezni úgy, hogy a körpálya közelében (minimum 200 m-re) lakóháznak, lakóházaknak kell lennie.
Amerikaban minden heten tobb krit. verseny is van, de jo sok nem teljesiti ezt a feltetelt. Egy ipari park tok jo helyszin lehet egy kriteriumnak.

>Országúti mezőnyverseny esetén a leghosszabb távot teljesítő mezőnyt orvosi autónak kell kísérnie.
A mentőautónak ebben az esetben a leghosszabb távot teljesítő mezőny fél távjánál kell elhelyezkednie.
Ez ellentmondas. Most akkor kisernie kell a mezonyt, vagy a tav felenel varakoznia?

2016.12.19. 21:23
>Hegyi OB: minimum 20 km.
Kar, hogy ilyen hosszu hegyunk nincs.





Görög-szigettúra 2016. Görög-szigettúra 2016.
Távolság: 960 km
Szintkülönbség: 10200 m
Nehézségi fok: 7
Célpont: SVÁJC 2015. Célpont: SVÁJC 2015.
Távolság: 960 km
Szintkülönbség: 13500 m
Nehézségi fok: 9
Déli-Kárpátok 2015. Déli-Kárpátok 2015.
Távolság: 999 km
Szintkülönbség: 12000 m
Nehézségi fok: 8






Velo.hu bringamagazin.
Biciklis hírek, tesztek, felszerelések, túrák és apróhirdetések