BLOG Kor-Zol Évadzáró Kerékpárverseny 2012. szeptember 30.

Időpont: 2012. október 05. péntek 18:36
Szakág: Mountain bike

Kor-Zol Kupa 2012.
Évadzáró Kerékpárverseny

2012. szeptember utolsó napján, mely éppen vasárnapra esett, az Úr megpihent. De mi, az elszánt bringások csak most lendültünk bele igazán. Mezőtúr városától nem messze, a pusztabánrévei Horgászok Kocsmájánál alakították ki a versenyközpontot a Kor-Zol Kerékpár Szaküzlet dolgozói és azok segítői, hogy minél otthonosabbá tegyék az érkező nevezők számára a terepet. Nevezőkben nem is volt hiány, mint ahogy a kihívásokban sem. Az országútisok a maguk harminc kilométeres penzumuk során az erős szembeszéllel, na és persze egymással küzdöttek, a montisok pedig a saját, szintén közel harmincas körük során a terep adta nehézségekkel néztek farkaszemet.

Reggel kilencre volt meghirdetve a nevezés kezdete, ekkora ki is tekertem, hogy legyen időm felmérni a terepet. Nem kis meglepetésemre már többen is kiértek a rajt helyszínére, ahol letámasztva a lovam, segítettem, amiben csak tudtam a szervezőknek. Elkezdődött a regisztráció és a rajtszámok kiosztása, közben megszólalt az aláfestő zene is a hangfalakból, pucolták a bográcsgulyáshoz az alkatrészeket, kisütött a Nap, tehát minden adott volt ahhoz, hogy egy jót tekerjünk.

Olyan jól sikerült a hírelése a versenynek, hogy még az utolsó öt percben is érkeztek nevezők. Pontban tíz órakor a londoni olimpiát is megjárt Szőke Barna útjára engedte az országútisok mezőnyét, s pár perc múlva a konferanszié a montisokat szólította a rajtvonalhoz. Volt egy apró kavarodás a rajtnál, mivel nem kaptunk egyértelmű jelzést, hogy mehetünk-e vagy sem, de úgy döntött a mezőny, hogy NYOMD A PEDÁLT! És elindultunk.

Nagyon kíváncsi voltam a pályára, mert már többször is bringáztam a környéken, de tudtam, hogy lesznek benne számomra is szűz területek. Szóval nekivágtunk a pályának, és nagyjából egy kilométer után elhagytuk az aszfaltot. Innestől kezdett igazán izgalmassá válni a verseny. A vasútvonal keresztezésekor már felharsant a kiáltás: Eeelhagytad a kuuuuulacsooood! Nem baj, majd visszafelé felveszem!- így a válasz. Volt felvezető motorosunk is, aki a jelöletlen elágazásoknál mutatta az útirányt, de stréherezni nem tudtunk mögötte. Kis ideig egyedül haladtam az élen, már majdnem azt hittem, hogy valahol rossz irányba tértem, de hátrasandítva már láttam, hogy azért vannak a nyomomban. A mögöttem haladók közül egyedül Kéki Tamás húzott el tőlem, mikor megelőzött, de nem soká bevárt, mert nem volt számára egyértelmű, hogyan s merre tovább. Ekkor megint vezettem neki egy darabig, majd ahol már kétnyomtávossá szélesült az út, dobott egy szívlapátnyi kakaót a kazánba és ismét ellépett. A terep az alföldi vidékhez képest meglepően változatos és kemény lett, a kanyarok okozhatnak meglepetést, a keresztben fekvő gyökerek pedig olyan érzést keltettek bennem, mintha a rákosrendezőin kellene átkelni.

Mire az eredményeket kiértékelték a szervezők, addigra a príma gulyás is készen lett. Átadásra kerültek a kupák, érmek és ajándéktárgyak a helyezetteknek, s mivel a hivatalos része véget ért az évadzáró kerékpárversenynek, jöhettet az "ereszd el a hajam" buli.

A magam részéről maximálisan elégedett vagyok a nappal, nagyon jól éreztem magam mind kint a pályán, mind bent a célban. Baleset nélkül megúsztuk a napot és komor ábrázatú embert nem is láttam. Ha lesz Mezőtúron évadnyitó verseny, akkor ott lesz a helyem!!

És akkor az eredmények:

40+ Női
1. Blastyákné Fekécs Szilvia

Kérjük, írja meg véleményét:

Vélemény írására csak a regisztrált felhasználóknak van lehetőségük. Amennyiben hozzá szeretne szólni a cikkhez, kérjük regisztráljon, és jelentkezzen be.

Felhasználó név:
Jelszó:

Szöveg:
Kérjük írja ide a képen látható karaktereket:

Eddig hozzáfűzött kommentek:

2012.10.10. 00:31
Amúgy a teljesitmenyturazoktarsasaga.hu szerintem felteszi nektek, ha más nem is...

2012.10.10. 00:30
Remélem nem kapott senki sorompót :-) A weboldalak meg már csak ilyenek. Blogolni viszont tudsz előtte is (bár én még nem próbáltam, de feltételezem).

2012.10.09. 19:21
Sziasztok!

Jogos a kérdésed, kedves Marabu!
A szervezők kértek meg, hogy készítsek egy plakátot és szorgalmi feladatként pedig írtam ezt a beszámolót, kérés nélkül (mivel már többször írtam hasonló témában, de nem ezen a honlapon jelent meg). A plakátot több kerékpáros honlap email címére elküldtem, de sehol nem jelent meg, sajnos. Tanulság: legközelebb nyomatékosabban kell kérni a közlést. Nem hárítani akarom a felelősséget, egyszerűen nem kommunikáltuk le eléggé a dolgot a megfelelő médiumokkal.
Ha felmerül még valami kérdésetek, jelezzétek bátran!
Ui.: http://www.bikemap.net/route/1861563#lat=46.936663836512&lng=20.592615000001&zoom=13&maptype=ts_terrain
Ez a montis pálya. Az országútisok szintén Pusztabánrévéről indultak, először Mezőtúr felé, ott fordító, el a szarvasi kompig, megint fordító, majd vissza a rajthoz.

Szép estét!
Kollár Lajos

2012.10.09. 01:26
Na jó, de hogy kellett volna odatalálni a kor-zol.hu-ra, az a kérdés:-)
Te szervező voltál, vagy egy szervező ismerőse aki szólt neked?

A személyes meghívó sem működhet nyilván. A verseny előtt lett volna jó ide (meg mindenhova) írni, nem csak utána. Persze köszönjük neked, jövőre figyelünk!

2012.10.08. 16:37
Sziasztok!
A képeket itt találjátok:
A Kor-Zol.hu-n volt fent egy előzetes, bár kép nem volt hozzá, de minden fontos információ megtalálható volt a honlapon, itt: http://www.kor-zol.hu/index.htm
Ne haragudj ave, de ez egy személyes beszámoló, én speciel a montis pályán indultam (ha a fentiekből ez nem derült volna ki), így érdemben nem tudok beszámolni az országútisok futamáról. És az írás elején olvasható, hogy két stílusban rendeztek versenyt, bár lehet, hogy elsiklottál felette.
Remélem legközelebb mindenkinek személyes meghívót tudunk perezentálni:)
Szép napot!

Kollár Lajos

2012.10.07. 19:57
hát erről én sem tudtam, pedig alig 50 kilre vagyok...

2012.10.07. 17:03
Nem mintha mentem volna, hiszen aznap pilisi idofutam volt, de tenyleg nem tudtam rola en sem.
De ebbol az irasbol se vilagos, hogy megis milyen terep ez, hogy orszagutival mennek, de a "keresztben fekvő gyökerek " is vannak.

2012.10.05. 23:27
"Olyan jól sikerült a hírelése a versenynek, hogy" én a környéken lakom, mégsem tudtam róla semmit SAJNOS, pedig a tavaszi versenyen is ott voltam.
Megjegyzem a kor-zol.hu-n sincs fent semmi, meg a google sem segít még utólag sem. Mégis honnan lehetett tudni?

Blog

« 2017. április »
H K Sz Cs P Sz V
0102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Görög-szigettúra 2016. Görög-szigettúra 2016.
Távolság: 960 km
Szintkülönbség: 10200 m
Nehézségi fok: 7
Célpont: SVÁJC 2015. Célpont: SVÁJC 2015.
Távolság: 960 km
Szintkülönbség: 13500 m
Nehézségi fok: 9
Déli-Kárpátok 2015. Déli-Kárpátok 2015.
Távolság: 999 km
Szintkülönbség: 12000 m
Nehézségi fok: 8

Velo.hu bringamagazin.
Biciklis hírek, tesztek, felszerelések, túrák és apróhirdetések