Technikai hírek

« 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 ... utolsó »
2016.02.11. - Köztudott, hogy a britek kerékpáros legendája Sir Bradley Wiggins a riói olimpia pályaversenyeire készülve mindössze négy országúti viadalt vállalt be 2016-ban. Ebből az első a február 3. és 6. között zajló Dubai Körverseny volt.


2016.01.31. - A holland Roompot csapata az egész idény során tárcsafékes kerékpárokat használ A holland pro-kontinentális Roompot csapata megerősítette, hogy minden versenyzőjük tárcsafékes kerékpárokat használ majd a 2016-os idény során. Ezzel ők az elsők, akik kihasználva a Nemzetközi Kerékpáros Szövetség engedményeit teljes mértékben bevezetik ezt a fajta technológiát. Az egyébként Isaac kerékpárokat használó sor a SRAM HydroR fékeket részesíti előnyben. „Az esőben illetőleg lejtmenetekben elérhető rövidebb fékutak biztonságosabbá teszik a kerékpár használatát, ráadásul a sok fékezés kapcsán a kerekek sem hevülnek túl. Rengeteget dolgoztuk a télen, mondhatni, teszteltünk, teszteltünk és teszteltünk. Az Isaac és a SRAM munkatársai is mindent megtettek azért, hogy tető alá hozhassuk a rendszer tökéletes kompatibilitását” – nyilatkozta Henk Schipper vezető szerelő.







2015.12.11. - Sohasem hallottál még a Factor kerékpárokról. Nos, a kis brit cég 2007-ben alakult, egyik tulajdonosa az egykori remek kerékpáros, a ma sportügynökként dolgozó Baden Cooke, míg a bringák folyamatos tesztelésében David Millar jár az élen. A pro-kontinentális One Pro csapata 2016-ban ennek a cégnek a kerékpárjait használja majd nevezetesen a Factor One illetőleg a Factor O2 modelleket. „Évek óta arra törekszünk, hogy elérjük azt a szintet, melynek segítségével egy profi csapat mellé állhatunk. Az idei évben rengeteg tesztet és fejlesztést hajtottunk végre, melynek eredményeképpen megkaptuk a Nemzetközi Kerékpáros Szövetség szabványengedélyét. A One Pro egy olyan lehetőség, amelyet nem hagyhattunk ki. Egy olyan csapatot kerestünk, akik segítségével tovább javulhatunk, mondhatni, hogy kölcsönösen haladhatunk előre” – nyilatkozta Rob Gitelis a cég másik tulaja.

2015.12.11. - A Nemzetközi Kerékpáros Szövetség technikai menedzsere Mark Barfield elmondása szerint az UCI által elfogadott 6,8 kilogrammos súlyhatár az országúti kerékpárversenyeken, rövid időn belül a múlté lesz. „Tisztában vagyunk azzal, hogy ez a szabály lassan idejét veszíti. Néhány évvel ezelőtt még megállta a helyét, ám napjaink technikai újításai mellett már eljött az idő a változtatásra. Nem árulok el azzal nagy titkot, hogy hamarosan megváltoztatjuk a súlyhatárt, hisz immáron hónapok óta dolgozunk együtt a gyártókkal ezen ügy kapcsán” - nyilatkozta Barfielt egy brüsszeli kerékpáros konferencián. A kerékpárgyártók topmodelljei teljes specifikációval is bőven a limit alatt vannak, a csapatok szerelői ezt mindenféle plusz súlyok felrakásával (erőmérő, kulacstartó, stb.) kompenzálják, hogy ne essenek be a bringák a 6-8 kg-os határ alá. Az UCI lépése teljesen indokolt.


WorldTour tech 2016: Elektromos SRAM szettel kezd a Katyusha2015.12.03. - A 2016-os idény a hét elején elkezdődött a legtöbb WorldTour csapat számára, akik Európa melegebb országaiban tartják első edzőtáboraikat a jövő évi felkészülés jegyében. Ezzel párhuzamosan szépen lassan bemutatásra kerülnek a csapatok új technikai eszközei, majd a mezek is.



2015.11.12. - Spanyolországba utazott a minap a Team Sky managere, Dave Brailsford és az angol csapatot támogató Pinarello kerékpárgyártó cég tulajdonosa, hogy átadják a világ legjobb focistájának, Lionel Messinek a számára készített, egyedi Pinarello F8 országúti kerékpárt. Ez a modell ugyanaz, amit Chris Froome is használt az idei Tour de France győzelme során. A kerékpár vázán és a hozzá készített Sky-os mezen is feltűnik Messi neve és mezszáma.Az "üzletet" Messi barátja, a Sky egyik szerelője David Fernandez hozta össze, természetesen a Pinarello és a Rapha is azonnal beszállt a projektbe. Messi a kerékpárátadás kapcsán elmondta, nagyjából követi a kerékpársportot és szokta nézni a Tour de France szakaszait is. Az F8-ast Shimano elektromos Dura-Ace szettel kapta, ahogyan a Team Sky alatt is láthatjuk.




2015.10.19. - Járj egy lépéssel a hideg és az eső előtt az őszi-téli bringázásoknál! Ezt a kitűnően kenhető, magas fedőképességű balzsamot hideg, nyirkos, esős körülmények között végzett sportoláshoz fejlesztette ki a BORN cég. A Giant-Alpecin és a Bora-Argon csapatai is használták az esős versenynapokon a Tour de France során és minden más versenyükön is, ahol szerették volna, hogy komfortosabban érezzék magukat a kemény időjárási körülmények között. A Protect extra vízmentes balzsam, amely különleges hatóanyagai révén melegen tartja az időjárásnak kitett testrészeket (kéz és lábfejek, kar, láb és az arcbőr). Kerékpárosokon kívül különösen ajánljuk barlangászok, hegymászók részére és a téli sportok szerelmeseinek is. Felhasználás: kenje be a balzsammal a hidegnek kitett testrészeit, de ne masszírozza be.Ügyeljen rá, hogy a készítmény szembe és a száj környékére ne kerüljön! Tartalma: 150 ml, higiénikus flakonban. Ajánlott fogyasztói ára: 2.690 Ft A termék megvásárolható ezekben az üzletekben

« 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 ... utolsó »




Francia Alpok 2017. Francia Alpok 2017.
Távolság: 980 km
Szintkülönbség: 11000 m
Nehézségi fok: 8
Albán-Anzix 2017.
Távolság: 999 km
Szintkülönbség: 12000 m
Nehézségi fok: 8
Alpok kommandó 2016.
Távolság: 590 km
Szintkülönbség: 7200 m
Nehézségi fok: 8






Velo.hu bringamagazin.
Biciklis hírek, tesztek, felszerelések, túrák és apróhirdetések