Technikai hírek

« első ... 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 ... utolsó »
2014.11.17. - November idusán járunk, s ilyenkorra már vitathatatlanul rövidebbek a nappalok és hosszabbra nyúlnak az éjszakák, így minden bringásnak nagy szüksége lehet kerékpáros lámpára. Nem csak arról van szó, hogy a hétvégi túra esetleg hosszabbra nyúlik és rád esteledik, mostanra már a munkaidő vége is rendszeresen sötétbe fordul. Ha a hideg és a sötét ellenére is ragaszkodsz a hétköznapi edzésekhez, akkor esélyes, hogy a legjobb esetben pirkadatkor hagyod el a várost szokásos reggeli körödre, ízlés szerinti köddel nehezítve a látási viszonyokat. Mindez egyre szükségesebbé teszi a látni és látszani elv alkalmazását, vagyis a passzív (fényvisszaverők, prizmák) és aktív (lámpa, villogó) biztonsági eszközök használatát. A KRESZ előírásain túl, önmagunk épsége is megkívánja a kerékpáros lámpa használatát és egyáltalán nem mindegy, hogy milyet választunk. Aktuális körképünkben közel 60 darab, a hazai szaküzletekben megvásárolható – tehát megfelelő szerviz és garanciális háttérrel rendelkező - fényforrást mutatunk majd be. Az Acor, az AXA Steinman, a BBB, a BikeFun, a Cateye, a Cannondale, a CUBE, a hazai piacon új versenyzőnek számító Infini, a Lupine, a Merida, a Reelight, a Sigma, valamint a Topeak és a Trelock minőségi termékei várnak dinamós-, első-, hátsó- és szettekben kapható lámpák csoportjaira szedve. Ahogy a legtöbb kerékpáros eszköz kiválasztása, úgy a lámpaválasztás sem tartozik az egyszerű feladatok közé. Ugyanis egyáltalán nem mindegy, hogy hol és mire kívánod használni! Tévedsz, ha úgy véled, a legerősebb mindig a legjobb is egyben. Az egymástól merőben eltérő körülmények, vagyis az, hogy a város kivilágított utcáiban bringázol, vagy éppen túrázol, esetleg kietlen országútra, netán terepre jársz edzeni – teljesen más körülményeket teremtenek, így különböző világító, illetve láthatósági eszközöket kívánnak. Felesleges például 40-50 LUX teljesítményű, borsos árú reflektort venned előre, ha a jó közvilágítással megáldott belvárost nem hagyod el.

2014.11.17. - Az Axa mindig is szeme előtt tartotta a környezet védelmét, ennek jegyében dobja most piacra a Green Line családot, külön-külön és szettben is vásárolható első-hátsó lámpákkal. Zöld, mivel a beépített Li-polimer akkuknak köszönhetően nem kell az elemekkel bajlódnod, nem képződik állandóan veszélyes hulladék és nem utolsósorban a pénztárcát is kíméli, hiszen a nagyobb kezdeti beruházás után egy-egy feltöltés szinte filléres tétel. Mindegyik Green Line lámpa USB-portról tölthető.


2014.11.13. - A TACX az otthoni virtuális edzés csúcsát jelenti, de élen állnak a szabadonfutós görgők piacán is. 2015-ös újdonságaik között a smart görgők kívánkoznak az élre!


2014.11.11. - A Merida 2015-re teljesen megújította a cyclocross palettáját. A Cyclocross Disc 500-aa váza könnyebb lett, és talán szebb is, bár ez szubjektív, az viszont nem, hogy a kábeleket belül vezették el, így kevésbé koszolódnak.

2014.11.11. - Az egyik, ha nem a legfontosabb része a kerékpárunknak a nyereg. Ha ezzel bajok vannak, az az egész kerékpározásra rányomja a bélyegét. Kényelmetlenséget okoz, sőt ennél komolyabb problémákat is előidézhet. Évek óta terjed a webes és írott sajtóban egyaránt, hogy a kerékpározás impotenciát okozhat. Ez így, ebben a formában nem igaz. Nem a bringázás okozhatja, hanem a nem megfelelő nyereg, illetve üléspozíció. Pont ezért lényeges, hogy körültekintően válaszd ki ezt a kiegészítőt Lehet bármilyen könnyű, bármennyire kezelhető a kerékpárod, ha nem kényelmes vele a tekerés, nem lesz élmény.

2014.11.11. - Sajtóközlemény Bringával munkába? Nem egyszer!. Átvágni a városon, feltekerni a hegyre, elázni esőben? Egyáltalán: hová tegyük a kerékpárt? Angliában megoldották. A 40 éve folyamatosan fejlesztett, a tömegközlekedés járművein is szabadon szállítható Brompton kerékpárok egy új közlekedési kultúra megteremt"i. Csak Londonban már több mint százezren használják.

2014.11.10. - Kedvenc szandál és vízszállító márkánk a Source sem tétlenkedett az utóbbi években, a nagyon jó hírű szandálok mellett talált még fejlesztési területet a kínálatában. A Glass Like Technology-ról itt olvashatsz, de idénre illetve 2015-re további újdonságok készültek.

2014.11.05. - Nemrégiben részt vettünk - a kiemelt Merida kereskedőkkel együtt - egy teszt hétvégén, ahol nemcsak a mostantól tesztelhető 2015-ös modelleket próbálhattuk ki, hanem egyben csapatépítő jellege is volt a megmozdulásnak. Te is kipróbálnád az új össztelóst, vagy az aero-vázas országútit? Megvan rá a lehetőség!

2014.11.03. - A cyclocross-szakág versenyeinek résztvevői létszáma tavaly dinamikusan fejlődött, így mi is egyre bővebben foglalkozunk a témával. Összeszedtünk nektek jó pár bringát a hazai kínálatból, a belépő szintű multifunkciós terepgépektől a csúcs karbonvázasakig, amelyekkel a világkupán mennek! Minden körképünket azzal kezdjük, hogy próbálunk irányt mutatni a választásban. Sokan gondolhatják, hogy egyszerűen a pénztárcánktól függően a legdrágábbat kell megvenni, és már sínen is vagyok. Ez sajnos, vagy szerencsére, nem így van. Több okból sem. Ha mondjuk egy télikabátra van szükséged, akkor az csak egy dolog, hogy van rá kb. 40 000 Ft-od. Meg kell vizsgálni azt is, hogy mid van most? Ugyanis, akárcsak a technikai ruházatok esetében, itt is nagyon lényeges a rendszerben gondolkodás. Tehát hiába vesszük meg a legdrágább kabátot, ha az alá nem megfelelő rétegeket öltünk. Még mindig nagyon sok bringást látunk akár maratonokon is pamut pólóban tekerni. A mai napig nem értjük, kinek kellemes a vizes és hideg ruhadarabban elindulni egy lejtőn lefelé. Nézzük tehát, mi a helyes és komfortos bringázás alaptörvénye. A körkép elolvasható a VELO.hu magazin téli lapszámában!




2014.10.20. - SAJTÓKÖZLEMÉNY Az összecsukható kerékpárokban világvezető DAHON márka a mai napon bejelentette, hogy a szlovák székhelyű Dema Bicycles céggel forgalmazási szerződést kötött, mely érvényes Csehországra, Szlovákiára, Magyarországra és a Feröer-szigetekre. A megállapodás annak érdekében jött létre, hogy a DAHON továbbra is megtarthassa eddigi terjeszkedési lendületét.






« első ... 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 ... utolsó »




Francia Alpok 2017. Francia Alpok 2017.
Távolság: 980 km
Szintkülönbség: 11000 m
Nehézségi fok: 8
Albán-Anzix 2017.
Távolság: 999 km
Szintkülönbség: 12000 m
Nehézségi fok: 8
Alpok kommandó 2016.
Távolság: 590 km
Szintkülönbség: 7200 m
Nehézségi fok: 8






Velo.hu bringamagazin.
Biciklis hírek, tesztek, felszerelések, túrák és apróhirdetések