Külföldi hírek

« 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 ... utolsó »
2018.07.29. - A norvég Alexander Kristoff (UAE Team Emirates) nyerte a Tour de France utolsó szakaszát, összetettben Geraint Thomas (Sky) győzött.

2018.07.29. - Tom Dumoulin: sokáig nem tudtam, hogy akkor most Froome vagy én nyertem a szakaszt Tom Dumoulin mindössze egy másodperc előnnyel nyerte a Francia Körverseny huszadik szakaszát. Az egyenkénti időfutam végén volt egy kis kavarodás, hisz a számítógép először Chris Froome (Sky) győzelmét jelezte, ám ezt később javították, így a szám regnáló világbajnoka győzött. „Sokáig nem tudtam, hogy akkor most Froome vagy én nyertem a szakaszt – mondta Dumoulin a díjátadóra várva. - Nem voltam tisztában a részidőkkel sem, így azt gondoltam, hogy Froome győzött. Miután beértem mondták is, hogy második lettem egy másodperc hátránnyal. Később szóltak, hogy én nyertem. Nagyon boldog vagyok, nagyszerű dolog ez a szakaszgyőzelem és persze az is, hogy az összetettben is a dobogón zárok. Végig stresszes volt ez a nap, reggel nem találtuk az egyberuhámat, szerencsére az Etxeondo pillanatok alatt készített nekem egy újat, örökké hálás leszek nekik, hogy ilyen gyorsan pótolták. Nélkülük nem tudom, hogy milyen mezben vágtam volna neki a kronónak. Nehéz versenyen vagyunk túl, hihetetlen, hogy Párizsba az összetett második helyezettjeként gurulhatok be.”

2018.07.28. - A regnáló időfutam világbajnok Tom Dumoulin (Team Sunweb) nyerte a Francia Körverseny huszadik szakaszát, összetettben Geraint Thomas (Sky) bebiztosította győzelmét.

2018.07.28. - Primoz Roglic bevállalós volt lejtmenetben, az összetett harmadik helyére ugrott előre A Francia Körverseny utolsó hegyi etapja bővelkedett akciókban, s bár az összetett éllovasa Geraint Tomas (Sky) tovább növelte előnyét, a szlovén Primoz Roglic (LottoNL-Jumbo) többször is próbálkozva megtörte Chris Froome (Sky) lendületét, és megelőzte brit riválisát összetettben. A bevállalós lejtmenetet követően Roglic a szakaszt is megnyerte. „Mit is mondhatnék, őrületesen gyors volt a vége – mondta a Roglic röviddel a célba érkezést követően. - Jó erőben éreztem magam, többször is próbálkoztam. Lejtmenetben sem akartam megülni a többiek mögött, úgy voltam vele, hogy hátha ki lehet csikarni néhány másodpercet. Holnap a nulláról indulunk, remek pálya lesz, így az időfutam nem csak nekem, hanem sokunknak kedvez. Igyekszem a legjobbamat nyújtani.”

2018.07.27. - Az egykori síugró Primoz Roglic (LottoNL-Jumbo) nyerte a Francia Körverseny tizenkilencedik szakaszát, összetettben továbbra is Geraint Thomas (Sky) vezet.

2018.07.27. - Arnaud Demare: végre megvan a hőn áhított szakaszgyőzelem A Groupama-FDJ sprintere Arnaud Demare nyerte a Francia Körverseny tizennyolcadik szakaszát, ezzel választ adva többek között Andre Greipel kritikáira is. Mint ismeretes a Tourról már hazautazó német sprinter azzal gyanúsította meg francia riválisát, hogy Demare-t a csapatautója segítette át a hegyeken. Később a „Gorilla” becenévre hallgató kerekes elnézést kért, Arnaud azonban úgy fogalmazott, hogy ezzel nem lehet semmissé tenni a történteket. A Tour pau-i befutóján Demare egyenes választ adott. „Sok-sok kilométernyi szenvedés a hegyekben, de végre megvan a hőn áhított szakaszgyőzelem – mondta Demare a célba érkezést követően. - Mindig egy esetleges etapgyőzelem járt a fejemben, akkor amikor problémáim voltak az emelkedőkön. Nem vagyok egy jó hegyimenő, de végigküzdöttem azokat a szakaszokat, hittem magamban és a győzelemben. Ez volt az utolsó sprint a Champs-Elysees előtt, ez volt az egyik utolsó lehetőségem. A csapat fantasztikus munkát végzett, köszönettel tartozom nekik is és mindenkinek aki támogatott. Nem volt egy gyors befutó, tíz kilométerrel a cél előtt már kiváló pozícióba hozott a csapat, összeállt a vonat és el is vittek a vonalig. Ezzel a győzelemmel sikeresnek tekinthetjük az idei Tourt, ezért a győzelemért érkeztem.”

2018.07.26. - Arnaud Demare (Groupama-FDJ) nyerte a Francia Körverseny tizennyolcadik szakaszát, összetettben továbbra is Geraint Thomas (Sky) vezet.

2018.07.26. - Nairo Quintana régi önmagát idézte A kolumbiai Nairo Quintana (Movistar) öt év után nyert ismét szakaszt a Francia Körversenyen. Sikerével az összetett ötödik helyére lépett előre, hátránya 3 perc 30 másodperc Geraint Thomas mögött. „Ez egy olyan szakasz volt, amelyre előzetesen is nagyon készültünk – mondta Nairo Quintana a célba érkezést követően. - Nagyjából úgy sikerült a nap, ahogy vártuk. Az előző néhány etap során nem éreztem magam a legjobb erőben, a rövidebb emelkedők nem igazán kedveztek nekem. Folyamatosan javul az állapotom, ez egy gyors, de annál nehezebb szakasz volt, bízom benne, hogy az utolsó hegyi etapon is sikerül a győzelemért harcolnunk. Kiváló taktikával versenyeztünk, Alejandro végig elől volt, s amikor kellett, tudott segíteni nekem. Marc Soler is sokat volt a főmezőny élén, kemény tempót diktált, így nehezebbé tettük a versenyt. Az útvonal karakterisztikája a klasszikus hegyimenőknek kedvezett, és ezt sikerült kihasználnom. Óriási erőt ad számomra a rengeteg kolumbiai szurkoló. A közösségi médiában is folyamatosan motiválnak, a családom és a barátaim is rengeteget segítenek, köszönöm a támogatást.”

2018.07.25. - Nairo Quintana (Movistar) nyerte a Tour de France tizenhetedik szakaszát, összetettben továbbra is Geraint Thomas (Sky) vezet.

2018.07.25. - Julian Alaphilippe lett a franciák idei nagy hőse Julian Alaphilippe (Quick-Step Floors) immáron második győzelmét szerezte az idei Touron, mindamellett, hogy nagy valószínűséggel a hegyi összetettet is megnyeri. A tizenhatodik szakasz utolsó lejtmenetében kockáztatott, ami bejött, miközben a szintén az etapgyőzelemért harcoló Adam Yates (Mitchelton-Scott) bukott. „Nagyon nehéz volt a szakasz, örülök, hogy egyáltalán sikerült bejutnom a szökésbe – mondta Alaphilippe a célba érkezést követően. - Philippe Gilbert is ott volt a csapatunkból, nagyon sajnálom, hogy bukott, de örülök, hogy szerencsésen megúszta az esést. Végig jó erőben éreztem magam, bár nem hittem abban, hogy hazaérhetünk. Próbáltam elől helyezkedni, igazából csak a hegyi pontokért indultam a végén. Tisztában voltam azzal, hogy nagyon veszélyes lesz a lejtmenet, a verseny előtt többször bejártuk ezt a szakaszt. Biztos voltam benne, hogy valamelyikünk bukni fog, Yates és jómagam is kockáztattunk. Örülök, hogy győztem. Nem mondanám, hogy más érzés a második Tour szakaszgyőzelem, az viszont biztos, hogy sosem fogom elfelejteni ezt a napot sem. Rajtam van a pöttyös trikó és immáron két szakaszt nyertem a Francia Körversenyen. Nem lesznek könnyűek az elkövetkezendő szakaszok, de igyekszem megőrizni a trikót.”

2018.07.24. - Julian Alaphilippe (Quick-Step Floors) nyerte a Tour de France tizenhatodik szakaszát, összetettben továbbra is Geraint Thomas (Sky) vezet.

2018.07.24. - A Pireneusok hegyei dönthetnek az idei Tour végső győztesének személyéről A Pireneusok 2014 óta első ízben kerül időben az Alpok mögé, ami egy elég nehéz hegyi szakasszal kezdődik a Carcassonne-i második pihenőnap után. Egy nappal később jön az idei verseny egyik legnagyobb látványossága, hisz Bagnères-de-Luchon és Saint-Lary-Soulan/Col-de-Portet között mindössze hatvanöt kilométert kell teljesítenie a versenyzőknek. A királyszakaszra két nappal később kerül sor, 200 kilométernyi pokol Lourdes és Laruns között, a Col d'Aspin, a Col du Tourmalet és a Col d'Aubisque érintésével. Fellélegezni ellenben továbbra sincs idő, hisz a huszadik etap során egy harmincegy kilométeres egyenkénti időfutamra kerül sor Saint-Pée-sur-Nivelle és Espelette között, megannyi mászással. Összetettben Geraint Thomas (Sky) 1 perc 39 másodperc előnnyel rendelkezik csapattársa Chris Froome (Sky) előtt, s bár a Giro-Tour duplára készülő Froome lenyilatkozta, hogy megelégszik a második hellyel, sokan tartanak attól, hogy a brit csapat valamilyen módon szeretné megcserélni két versenyzője pozícióját. Tom Dumoulin (Team Sunweb) a harmadik, de Primoz Roglic (LottoNL-Jumbo) és Romain Bardet (AG2R La Mondiale) is a dobogóról álmodik.

2018.07.23. - Magnus Cort Nielsen: tudtam, hogy ez a nap lehet az én nagy lehetőségem Azt követően, hogy viszonylag eseménytelenül teltek a kazah Astana csapatának napjai a Tour eddigi részében, hirtelenjében két szakaszgyőzelemmel rukkoltak elő, hisz Omar Fraile sikerét követően Magnus Cort Nielsen diadalmaskodott a verseny tizenötödik etapján. A dán kerékpáros szökésből hazaérve nyert. „A csapat a Tour kezdete óta bízik bennem, nekem pedig valahogy meg kellett ezt hálálnom – mondta Cort Nielsen a célba érkezést követően. - Feküdt nekem ez a szakasz, tudtam, hogy ez a nap lehet az én nagy lehetőségem. Lars Michaelsen sportigazgatóval átbeszéltük a penzum legfontosabb részeit. Nem aludtam valami jól, egész éjjel a szakasz járt a fejemben. Azzal a céllal érkeztünk a Tourra, hogy Jakob Fuglsang összetett esélyeiért küzdjünk, de remek döntést hoztunk azzal, hogy az elmúlt két nap során a szökésekben is komoly szerepet vállaltunk. Fraile sikeréből erőt tudtam meríteni. Tartottam attól, hogy a végén valaki túlságosan korán fog próbálkozni és arra rámehet a napom. Bíztam a sprintemben, örülök, hogy az első Touromon sikerült rögtön szakaszt nyernem.”

2018.07.22. - Ismét hazaért egy szökés a Francia Körversenyen, Magnus Cort Nielsen (Astana) nyerte a szakaszt, összetettben továbbra is Geraint Thomas (Sky) vezet.

« 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 ... utolsó »

Francia Alpok 2017. Francia Alpok 2017.
Távolság: 980 km
Távolság: 590 km
Szintkülönbség: 7200 m

Velo.hu bringamagazin.
Biciklis hírek, tesztek, felszerelések, túrák és apróhirdetések