Technikai hírek

« első ... 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 »
2008.09.06. - Az Eurobike kiállítás nyitónapján természetesen óriási tömeg és rengeteg érdeklődő fogadta a kerékpáros szakma újdonságait. A közel 100.000 nm-en kiállított termékek forgatagában szinte elveszik az ember és egyik csodáról a másikra kapkodja a fejét. A velo.hu stábja is rengeteg fotót készített, ezeket kezdjük most lassanként megosztani veletek. Az alábbi képekre kattinva azok előjönnek új ablakban, a hozzá tartozó magyarázatokkal. A legérdekesebb dolgokat viszont a Velo magazin szeptemberi számában olvashatjátok majd, az igazi csemegéket ide tartogatjuk. Jöjjön most néhány érdekesség az első nap képei közül..A negatív kommentek megelőzésére szeretnénk közölni, hogy az Eurobikeon minden standon tömeg, lökdösődés van, a megvilágítások is elég gyérek, így a szokásosnál sokkal nehezebb jó fotókat készíteni. .Az első napi, kicsit bővebb galéria, megtekinthető a Fotók menüpontban, azaz ITT.

2008.09.05. - A friedricshafeni Eurobike kiállítás az újdonságok bemutatásán kívül a nagy bejelentések helyszíne is. A német Focus kerékpárgyártó cég is itt közölte hivatalosan, hogy a 2009-es évben a Milram ProTour csapat hivatalos kerékpárszponzorai lesznek. Zabelék nem kisebb nevet hagynak ott, mint a legendás Colnago céget, de ha megnézzük a jövő évi modellt, azonnal kiderül, nem döntenek rosszul…

Eurobike 2008- Demo Day: Specialized Tarmac SL2 teszt2008.09.04. - A tegnapi nap során már megpróbáltuk képes beszámolóval bemutatni, mit is jelent a Demo Day az Eurobike-on, most pedig az általunk kipróbált kerékpárok következnek. Lássuk a Specilaized országúti csúcsmodelljét.

Eurobike 2008- Demo Day: Cervelo Soloist SLC-SC  teszt2008.09.04. - A tegnapi nap során már megpróbáltuk képes beszámolóval bemutatni, mit is jelent a Demo Day az Eurobike-on, most pedig az általunk kipróbálta kerékpárok következnek.

Eurobike 2008- Demo Day: Scott Genius Carbon teszt2008.09.04. - A tegnapi nap során már megpróbáltuk képes beszámolóval bemutatni, mit is jelent a Demo Day az Eurobike-on, most pedig az általunk kipróbálta kerékpárok következnek.

Eurobike 2008- Demo Day, ahol mindent szabad!!!2008.09.03. - A legnagyobb európai kerékpáros szakkiállítás, a friedrichshafeni Eurobike tavaly év óta már nem a 100.000 négyzetméternyi csarnok megtekintésével kezdődik. A szervezők egy ügyes ötlettől vezérelve, 2007-ben bevezették az ún. Demo Day-t, azaz a Demó Napot, mely során a meghívott sajtósoknak és kereskedőknek tulajdonképpen mindent szabad. És hogy mit értünk pontosan ezalatt? A következő képes összeállításból kiderül.

Teszt: Gepida Reptila 400/82008.09.03. - Mióta rendszeres látogatója vagyok a német szakkiállításoknak csodájára járok a nyugat-európai városi bringáknak. Mert amíg nálunk a városi bringa alatt az acélvázas, egysebességes, műanyagfékes és/vagy kontrafékes lehetőleg 25 000 Forintnál olcsóbb alapgépeket értik, némethonban 5-600 eurós agyváltós, agydinamós gépek hódítanak. Sőt ebben a kategóriában láthatóan sokkal fontosabb, hogy a legkisebb részlet is tökéletesen harmonizáljon a kerékpár többi alkatrészével, mint a mega-bling csúcs XC gépeken. És ez az a kategória, amire kis hazánkban nem volt jelentős kereslet mindeddig.

2008.09.02. - A héten, csütörtökön nyitja meg kapuit a legnagyobb európai kerékpáros kiállítás, az Eurobike. A velo.hu számára az év egyik legfontosabb rendezvénye a friedrichshafeni show, mely során bemutatásra kerülnek a legfrissebb technikai újítások, először kerülnek kézzelfogható közelségbe a 2009-ben kapható kerékpárok, alkatrészek.

Teszt: Specialized Demo 72008.08.25. - Szerettem volna, ha már korábban megjelenhet a teszt második része (tavaly októberben írtam a bringa építéséről), de sajnos ez a tél nem volt olyan, mint a tavalyi, így csak lassan gyűltek a körök a gépben. Márpedig a szobában megnyomkodott hátsó felfüggesztéstől írni nyomdafesték pazarlás lett volna.

Teszt: Mongoose Menace 2008.08.25. - Történetem, mert ez a teszt inkább sztorivá alakult, nem rajtam múlott. Váratlanul megkaptam a szerkesztő uraktól az opciót, hogy hozzak el egy bmx típusú kerékpárt bevizsgálás végett. Gondoltam, magam megyek a kisbicóért a Szigetországba, illetve fővárosunk legnagyobb gyártelepére, ahonnan már csak a gyárak hiányoznak. Türelmes ember lévén elnézelődtem a magyar kerékpáros piacra behozott, mindenféle alkatrész kompozícióját a falon, így az időt elütve hamarosan enyém lehetett a megbeszélt kerékpár, menetkészre szerelve. Öt perccel később már száguldhattam is haza a tavaszi szép időben Csepel szigetéről a friss menta színével megáldott B.M.X.-szel.

Teszt: Trek 39002008.08.14. - A Trek igáslova Már vagy öt éve, hogy alkalmam nyílt közelebbi ismeretséget kötni a Trek egyik kedvezőbb árú modelljével a 4500-assal. Bár a márka katalógusainak böngészésekor inkább a 8000-es és 9000-es családok egy-egy tagja ragadta meg a fantáziámat, az utóbbiakkal szinte köszönőviszonyban sem lévő 4500-as is igen pozitív benyomást tett rám.

2008.08.12. - All Mountain – vagyis szabadfordításban bármilyen terepen. Nos, a kemény télben messze nem sikerült mindenféle körülmények között kipróbálni a Meridát, de így is bizonyította számomra, hogy igazi élmény-bringának termett. Engem olyan élményekkel ajándékozott meg a mínusz öt fokban a budai hegyekben, hogy egyenesen rászoktam a hóbringázásra, amit nem sűrűn gyakoroltam az utóbbi években.

2008.08.12. - KTM Strada 3000 – az osztrák országúti Fontos megemlíteni mindjárt az elején a KTM Strada 3000 modellel kapcsolatban, hogy országúti palettájáról valószínűleg ebből a modellből szeretné a legnagyobb eladott darabszámot produkálni a gyártó. Az osztrák pénztárcákhoz mérten egy kedvező árú, minden fölösleges sallangtól mentes, széles körűen használható országúti kerékpárral van dolgunk, amihez ha hozzátesszük a jól csengő márkanevet, nyugati szomszédunknál valóban tömegcikk válhat belőle. Magyarországon azonban egy ilyen szintű, árú kerékpár már bőven a felső középkategóriába tartozik, így talán még komolyabb elvárásoknak kell megfelelnie, mint Ausztriában. Lássuk, sikerül-e jó eredménnyel zárni a vizsgát!

2008.08.05. - A Pekingi Olimpiára 4 magyar kerékpáros jutott ki. Közülük hármuk kerékpárját, melyek egytől egyig különleges, egyedi darabok vettünk górcső alá a Velo magazin augusztusi számában. A bringák bemutatása premiernek számít idehaza. Álljon most egy kis ízelítő itt a szupergépekről, a részletek pedig megtaláljátok az újságban. Bodrogi , Kusztor, Parti azaz LOOK, CORRATEC és TREK következik...

Premier: Elektromos Dura Ace2008.08.04. - A Di2 (Digital Integrated Intelligence) technológiát elsőként az országúti Dura-Ace alkatrészcsalád opcionális alkatrészeiként vásárolhatja meg a nagyközönség, Dura-Ace 7970 széria néven.

2008.07.14. - Bemutatkozik az új magyar márkanév, a Spyral, a szakmai igényesség, a minőség iránti elkötelezettség félreérthetetlen jeleit mutatva. Ismert és elismert gyártók termékei, a kerékpározás teljesítményének, komfotjának, élvezetének növelésére. Alábbiakban, a Letölthető dokumentumok között található a teljes 2008-as Spyral paletta.


2008.05.26. - Akik ott voltak a Szilvásvárad Maratonon, azok láthatták, hogy tizenkét év után először újra a nemzetközi Shimano szervízbusz vendégeskedett hazánkban. És nem utoljára….

2008.05.15. - A Sea Otter Classic az a verseny minden év áprilisában, ahol először lehet látni a következő évi újdonságokat. Nem volt ez másként idén sem. Először a Fox 2009-es újdonságait mutatjuk be nektek...

« első ... 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 »




Francia Alpok 2017. Francia Alpok 2017.
Távolság: 980 km
Szintkülönbség: 11000 m
Nehézségi fok: 8
Albán-Anzix 2017.
Távolság: 999 km
Szintkülönbség: 12000 m
Nehézségi fok: 8
Alpok kommandó 2016.
Távolság: 590 km
Szintkülönbség: 7200 m
Nehézségi fok: 8






Velo.hu bringamagazin.
Biciklis hírek, tesztek, felszerelések, túrák és apróhirdetések