Az oldal töltődik...
Címkék:
superior superior 2015 superior kerékpárok eurobike 2014 2015 újdonságok
Lapozás: 1 2 3      2015-ös Superior újdonságok

Igencsak büszke mostanság magára a Superior és minden oka meg is lehet rá. A Beskydy hegyek között fekvő gyár versenyzői ugyanis bronz és ezüst érmekkel tértek haza a Hafjel-ben rendezett UCI MTB világbajnokságról! Úgy tűnik beérett a világ első férfi MTB olimpiai bajnoka, Bart Brentjens csapatfőnöki munkája!

Mivel a cég rendkívül büszke Riding Smart filozófiájára, ami a felhasználói és versenyzői tapasztalatokra helyezi a fejlesztések fő vonalát, nem lepődünk meg, ha kiderül, hogy a SUP több kisebb cseh, lengyel és norvég kerékpár csapatot is támogat.

Diavetítéshez kattints a képre

Nem tudtunk szó nélkül elmenni a standon a falra akasztott Road Team Issue Di2 Disc mellett. Egyszerűen gyönyörű a paripa. Matt fekete, full karbon, letisztult – enyhén sloping geometriával és hidraulikus tárcsafékekkel. Az elektronikus Shimano Di2 Ultegra hegemóniáját csak a karbon FSA hajtómű és a gyönyörű DT Swiss kerekek törik meg. Az egység merevségét ráadásul – a hagyományos gyorszáras megoldás helyett - elöl QR15-ös, hátul pedig X12-es tengelykombinációval növelték a mérnökök

Diavetítéshez kattints a képre

Monti vonalon megújul jövőre például az XP 979 és az XP 969! A csúcs team-darabok alá pozicionált, belépő karbon XP széria össz-vissz három modellből áll, ami a piacot tekintve éppen elegendő, a pénztárca vastagságának függvényében még a krónikus döntésképtelenek is boldogulnak majd a vásárlásnál. A geometria egy-az-egyben megegyezik a versenyre szánt modellekével, a kedvezőbb árat olcsóbb karbonszövettel és a felhasznált alkatrészek okos kombinációjával érik el. Cserébe a bringa valamivel nehezebb ugyan, de nem árt egy kis comberősítés emiatt a végeken.

Diavetítéshez kattints a képre

Szintén mindkét kerékméretben elérhető lesz a SUPERIOR X-6 Ultralite alu-vázas verseny specifikus gépe, a full telós XF 947 – 949. A rugózás abszolút RockShox, 650B méretben 120 milliméter, míg 29”-nál ugyanez 100 milliméter, ami ideálissá teszi maratonokra. A bringa XT/XTR mix felszereltséggel érkezik, Reba villával és NoTubes ZTR kerekeken gurul és mindezt valamivel 12 kilogramm alatt!

Diavetítéshez kattints a képre


Városi, sőt pedelec vonalon is szépen csendben fejlesztenek a háttérben. Az EU400 City esetében például marad a városiasan ejtett alu váz, a komfortos, telós nyeregrúd, sőt a középmotoros elektromos rásegítés is, a PowerFlex motort és a Panasonic akksit azonban váltja a Shimano STEPS-et, vagyis a Shimano Total Electric Power Systemet (LINK) már bemutattuk idén márciusban. Kétségkívül, a pedelec piac egyik legjobb elektromos középmotoros rásegítéses fejlesztése került így az EU 400-ba, ami az EU-s pedelec szabványnak megfelelően 250 wattos teljesítményt nyújt, 25 km/h sebességig biztosítja a hajtásrásegítést, de rövid ideig – pl. emelkedőkön való elinduláskor – képes 500 wattos teljesítményre is! Három üzemmód közül választhatunk és ennek függvényében változik a hatótávolság is 120 és 80 kilométer között.


Diavetítéshez kattints a képre


Ott van a hangsúly a retro városi vonalon, a Classic Line-on (CL-sorozat) is. A hatás kedvéért a standon egy komplett retro sarkot építettek be és valljuk meg őszintén, jól is sikerült. A jövő évi változtatások egyre inkább a klasszikus dél-francia, vagy inkább az amszterdami belvárosi kerékpáros hangulatot árasztják. A bringák egyértelműen cargosodnak, a felszerelt kosarak és integrált csomagtartó megoldásoknak köszönhetően.


A Superior kerékpárok hazai forgalmazója a Bike Logistics Kft.


Elérhetőségük: www.bikelogistics.hu

 

Legfrissebb velo.hu hírek:

Országútis hírek külföldről: Dániában tér vissza Bernal, a címvédői is rajthoz áll a Vueltán, visszavonult Tom Dumoulin

Szerdán rajtol az ifjúsági kerékpáros világkupaverseny

Országútis hírek külföldről: Jakobsen lett az Európa-bajnok, Vas Blanka a Top-20-ban zárta a Skandináv Kört, újra megműtötték Dygertet