Az oldal töltődik...
Címkék:
crono crono 2015 crono cipők 2015 újdonságok eurobike 2014
Lapozás: 1 2 3      2015-ös Crono újdonságok

Ha pici olasz stand, akkor már biztos a hatalmas vendégszeretet. Így volt ez a több mint 40 éves tapasztalattal bíró olasz kerékpároscipő-gyártó, a Crono standján is, ahol még mindig minden egyes lábbeli kézzel készül!


Diavetítéshez kattints a képre


Legelébb az extrém vonalat képviselő Artica tűnt fel a brutális formájával. A szélsőséges, nedves időjárási körülményekre szánt lábbeli a legdurvább körülmények között is szárazon és melegen tartja a lábat, köszönhetően a duplán záródó rendszernek és a felhasznált magas minőségű technikai anyagoknak. A konstrukció gyakorlatilag egy mikorszálas béléssel ellátott gyorsfűzős belső cipőből és egy WindTex vízálló-lélegző membrános, strapabíró szerkezetbe integrált lycra kamásliból áll, amely cseppálló cipzárral és egy tépőzárral válik 100%-ig időjárásbiztossá. A talpágy merev, karbonszál erősítésű nejlon, amely az országúti modell (270 gramm) esetében cserélhető sarkot és orrkoptatót, az MTB-változatnál (386 gramm) pedig teljes terepmintázatú talpat kapott, cserélhető mászókarmokkal.


Diavetítéshez kattints a képre


A triatlon- és IronMan-fanatikusok is találnak kedvükre való topánt a palettán, amely stílszerűen a Haway nevet kapta. Kétféle országúti-talpszerkezettel érhető el, a karbonerősítésű nejlon 270 gramm, míg a teljes mértékben karbontalpú modell 245 gramm, amelynek még így is teljesen versenyképes lesz az ára. A felsőrész alapanyagait gondosan válogatták össze, szem előtt tartva a teljesítményt, a tartós formát és a maximális szellőzést. A biztos tartásról egyetlen hatalmas tépőzáras pánt gondoskodik, amelyet egy ügyes és roppant egyszerű megoldással kinyitott állapotában is rögzíthetünk, biztosítva ezzel a triatlonhoz szükséges villámgyors dokkolást. Ennek érdekében találunk még a belső boltozat és a sarokrész találkozásánál egy apró kütyüt, amellyel vízszintes állapotban rögzíthetjük a pedált és a cipőt a depóban.

 

Diavetítéshez kattints a képre

A valódi kézi cipőkészítés nagy előnye, hogy igazán nem bonyolítják túl kínálatot. Ami elérhető országúton, az elérhető terepen is, természetesen a szükséges talpmódosításokkal. Országúton talpból rendszerint rögtön kettőt is választhatunk, a pénztárcánk vastagságától függően a legtöbb modell elérhető full karbon és kedvezőbb árú, kompozit variációban is!

Belépő kategóriától felfelé ez a következőképpen alakul.


Három tépőzáras felsőrésszel indul a móka, aszfalton Perla néven, 256 és 270 grammos súllyal, terepen pedig Gavia néven lelhetünk rá, kompozit talppal, 294 grammos súlyban.


Diavetítéshez kattints a képre


A következő játékos az országúti Clone, szintén kétféle talpkonstrukcióval, két tépőzárral és egy racsnis hokicsattal a rüsztnél. Évtizedes, megbízható konstrukció, s aki a sportot komolyan veszi, az általában itt kezdi a válogatást.


Diavetítéshez kattints a képre


Hegyiklónja – természetesen terepmintázatú, kompozit talppal – a Track, amely 330 grammot nyom és hat színben érhető el. Zárójelben jegyzem meg, hogy a cég két generációval ezelőtti pódiumcipője is ezt a felsőrészt használta, egészen addig, amíg a Crono el nem kezdte alkalmazni új, damilos-tekerentyűs rendszerét, az ATOP-ot.


Diavetítéshez kattints a képre


Diavetítéshez kattints a képre


Ebből alkottak ugyan egy közbenső modellt Futura és Extrema néven, amely egy tépőzárral és egy tárcsával záródott, de ezt a felsőrészmegoldást már csak az előző generációs pódiumtopánon csodálhattuk meg, a cég ugyanis kijön a dupla tárcsás felsőrésszel, országúton Futura2, terepen pedig Extrema2 néven. Meg kell mondanom, mindkettő bitang jól néz ki, és le a kalappal a színválaszték előtt is! Aszfaltra full karbon (235 gramm) és kompozit (270 gramm) változat is kapható, míg a hegyek szerelmesei a csúcsmodellt 330 grammos súlyban, kompozit talppal vásárolhatják meg.


A Crono cipők hazai forgalmazója a Velossimo Kft.


Elérhetőségük: www.velossimo.hu

 

Legfrissebb velo.hu hírek:

Nyilvános Nairo Quintana versenyprogramja, természetesen a Tour de France a legfőbb cél

Érvénytelennek minősült Emanuel Buchmann Everest Ride rekorddöntése

Toszkána és Emilia-Romagna közösen pályázna a Tour de France „nagy rajtjára”