A keresett kulcsszó: XTR M9100


2018.05.30. - Ha valamiben biztosak lehetünk, akkor az az, hogy az MTB világa tovább feszegeti a határokat. A mountain bike versenyek évről-évre fejlődnek mind az egyre igényesebb pályákkal, mind az egyre sokoldalúbb kerékpárokkal. Mindegy, hogy a versenyzőnek a legkönnyebb szettre, a legjobb kezelhetőségre, vagy a legtöbb szituációban megfelelő áttételt kínáló hajtásra van szüksége, az új XTR sikerrel vette a kihívást, hogy olyan alkatrészeket fejlesszen, ami megadja a versenyzőknek a sebesség, összpontosítás és kontroll egyvelegét, ami a győzelmet jelentheti számukra. Az XC, Maraton és Enduro versenyzőknek egyaránt a sebesség, az összpontosításés a kontroll finom egyensúlyára van szükségük, így minden igényt alaposan megvizsgáltunk és a SHIMANO XTR M9100 sorozat fejlesztéseit erre optimalizáltuk. Az új XTR többek között úttörő 12 sebességes fogaskoszorúval (mind10-45, vagy 10-51 lánckerék kiosztással), kettő, vagy négy dugattyús fékekkel, valamint új MICRO SPLINE technológiát alkalmazó agyakkal rendelkezik. Mindemellett olyan fék- és váltókar felfogatást terveztünk hozzá, hogy mindenki a neki megfelelő, kényelmes, és könnyen elérhető helyzetbe állíthassa a kezelőszerveket, beleértve az új XTR Dropper kart is. Az új fejlesztéseknek köszönhetően az XC versenyzők összesen 150g-ot, míg az Enduro bringások 90g-ot spórolhatnak egy a terep adottságaira fokozott figyelmet fordító még intuitívabb váltás ígéretével. A Shimano Europe Product Team vezetője Bas Van Dooren: “Sebesség, összpontosítás és kontroll. Ezek voltak a kulcs szavak a fejlesztés fázisaiban. Úgy terveztük újra az új XTR meghajtást, hogy a pedálozási energiaveszteség drasztikus csökkentésével segíthesse a gyorsulást, a sebességet. A koncentráció fontos eleme a kezelőszervek megfelelő, intuitív elhelyezése a kormányon és a hajszálpontos fék-szabályozás az új fék megoldással. Az új XTR nem egy ráncfelvarrott M9000, hanem egy teljesen újratervezett MTB alkatrészcsalád XC, Maraton és Enduro versenyzésre.”




Francia Alpok 2017. Francia Alpok 2017.
Távolság: 980 km
Szintkülönbség: 11000 m
Nehézségi fok: 8
Albán-Anzix 2017.
Távolság: 999 km
Szintkülönbség: 12000 m
Nehézségi fok: 8
Alpok kommandó 2016.
Távolság: 590 km
Szintkülönbség: 7200 m
Nehézségi fok: 8






Velo.hu bringamagazin.
Biciklis hírek, tesztek, felszerelések, túrák és apróhirdetések