A keresett kulcsszó: Vincenzo Nibali


« 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 »
2018.10.17. - Dylan Groenewegen nyerte a Tour of Guangxi első szakaszát Beihai környékén egy nagyrészt teljesen sík 107,4 kilométeres szakasszal rajtolt el az év utolsó WorldTour versenye a kínai Tour of Guangxi. A célhoz közeledve azért egy kisebb emelkedő nehezítette az előrehaladást. A nap szökését Silvain Dillier (AG2R La Mondiale), Andrey Grivko (Astana), Jay Thomson (Dimension Data), Marco Haller (Katusha-Alpecin), Pavel Sivakov (Sky) és Yusif Mirza (UAE Team Emirates) alkották, ám túlontúl nagy előnyre nem sikerült szert tenniük, a Groupama-FDJ és a LottoNL-Jumbo csapatai ugyanis végig rövid pórázon tartották őket. Az emelkedő előtt utol is érték az elmenést, a meredeken Gianni Moscon (Sky) és Peter Kennaugh (Bora-hansgrohe) kettőse próbálkozott, ám a sprinterek csapatai mezőnyhajrát akartak, így hamar megfogták őket. A sprintet végül Dylan Groenewegen (LottoNL-Jumbo) nyerte Maximilian Walscheid (Team Sunweb) és Fabio Jakobsen (Quick-Step Floors) előtt. Természetesen az első szakaszt követően összetettben is ugyanez a sorrend.
2018.10.13. - Thibaut Pinot (Groupama-FDJ) győzelmével zárult az év utolsó monumentuma, a francia kiválóság a címvédő Vincenzo Nibali (Bahrain-Merida) előtt diadalmaskodott.
2018.10.05. - Mikkel Bjerg új egyórás dán rekordja, Bradley Wiggins ideje mögött a valaha elért második legjobb eredmény Az immáron kétszeres U23-as időfutam világbajnok, a dán Mikkel Bjerg a minap Odense városában vágott neki az egyórás dán csúcs megdöntésének. A rekordkísérlet nem számított hivatalosnak az UCI részéről, hisz célja csupán a nemzeti rekord megszerzése volt. A Hagens Berman-Axeon fiatal kerékpárosa 53,73 kilométert abszolvált hatvan perc alatt, ami akárhogy is nézzük a valaha volt legjobb eredmény Bradley Wiggins 54,526 kilométeres világcsúcsa mögött, ezzel hirtelenjében az ausztrál Rohan Dennis mellett Bjerg is előlépett azon kerékpárosok sorába, akik idővel, eséllyel veselkedhet neki a rekord megdöntésének. A még mindig csak tizenkilenc esztendős kerekes Martin Toft Madsen csúcsát adta át a múltnak.
2018.09.18. - Mark Cavendish a Bahrain-Merida csapatánál folytathatja Nem éppen élete szezonját futotta a folyamatos bukásokkal valamint betegségekkel küzdő Mark Cavendish, aki a legfrissebb pletykák szerint a Bahrain-Merida csapatához tart. Cavendish a Cervelo érdekeltsége révén versenyzett a Dimension Data kötelékében, azonban az év végén a kanadai kerékpárgyártó távozik a dél-afrikai sortól, ráadásul Douglas Ryder csapatvezető és a brit sprinter viszonya sem éppen a legjobb, bár mindezek ellenére nem zárkóznak el a hosszabbítás lehetőségétől. Itt jön képbe a Mumtalakat befektetési vállalat, amely szorosan kapcsolódik Nasser bin Hamad Al Khalifa érdekeltségeihez, aki mint tudjuk a Bahrain-Merida tulajdonosa. A Mumtalakat részesedéssel rendelkezik a McLaren csoportban, akik pedig Mark Cavendish-el ápolnak évek óta kiváló viszonyt, emlékezzünk csak arra az időszakra, amikor a brit sztársprinter még a HighRoad csapatában Specialized McLaren kerékpárral versenyzett. Kiszivárgott információk szerint a Bahrain-Merida versenyzőinek már augusztusban bejelentették Mark Cavendish érkezését, aki Bernhard Eiselt is hozná magával, ellenben Mark Renshaw marad a Dimension Data csapatánál mivel már aláírta szerződéshosszabbítását. Természetesen megerősítésre egyik fél részéről sem került az átigazolás.
2018.08.28. - Elia Viviani: tovább folytatódik ez a fantasztikus idény A regnáló olasz bajnok Elia Viviani (Quick-Step Floors) idei tizenhatodik győzelmét ünnepelhette a Vuelta a Espana harmadik szakaszán. Viviani honfitársát Giacomo Nizzolót (Trek-Segafredo) és a regnáló világbajnok Peter Sagant (Bora-hansgrohe) utasított maga mögé a sprintben. „Nincsenek szavaim a csapat mai teljesítményére – hitetlenkedett Viviani a célban. – Rajtunk kívül csak a Sky dolgozott a mezőny élén, de ők sem túl sokáig. Serry és Asgreen egész nap vitték a tempót, s habár nehéz egy ilyen dimbes-dombos szakaszt végig kontroll alatt tartani, de ezúttal is a farkas falka volt a legerősebb. Végig az lebegett a szemeink előtt, hogy megnyerjük a szakaszt. Nem volt könnyű, hisz háromezer méternyi szintet abszolváltunk. Tovább folytatódik ez a fantasztikus idény, örülök, hogy végre a Vueltán is szakaszt nyerhettem.”
2018.08.25. - A kilenc hegyi befutó ezúttal is izgalmassá varázsolhatja a Spanyol Körversenyt A 2018-as Vuelta a Espana útvonalát hivatalosan január 13-án mutatták be. A verseny Malagában kezdődik egy nyolc kilométeres teljesen sík egyenkénti időfutammal, majd rögtön egy hegyi befutó következik, igaz a Caminito del Rey „csak”egy harmadik kategóriás kaptató. Az ezt követő nap egyértelműen a sprintereknek kedvez viszont a negyedik etap újra egy hegytetőn zárul az Alfacar emelkedőjén. A következő négy szakasz vegyesen kedvezhet a sprintereknek és a klasszikus specialistáknak, az első pihenőnapot megelőzően még odacsaptak a szervezők a közel kétezer méter magas La Covatilla hegyi befutójával. A második hét kissé egyszerűbben kezdődik, három könnyebbnek mondható etapot követően azonban újabb három hegyi befutó jön, nevezetese a La Camperona, a Nava majd zárásként a Lagos de Covadonga. A harmadik hét rajtja sokak számára fontos lehet, hisz ekkor kerül sor Santillana del Mar és Torrelavega között a 32 kilométeres egyenkéntire, amit másnap rögtön egy újabb nehéz hegyi szakasz a Balcón de Bizkaia befutója követ. Egy nyugisabb etapot követően jön a verseny döntő szakasza Andorrában. A 19. etap nehézségeit követően az utolsó előtti napon mindössze 97,3 kilométer vár a karavánra a Collada de La Gallina hegyi befutójával, melyet öt szintén kategorizált emelkedő előz meg. Zárásként természetesen ezúttal is Madridban köröz a mezőny. Összességében elmondható, hogy a 2018-as Vuelta is remek versenyt ígér, kérdés, hogy a Girót és a Tourt követően vajon hányan vállalják be a Spanyol Kört illetve, hogy a közelgő világbajnokság kapcsán kik lesznek azok, akik végig is mennek.
2018.08.21. - Richie Porte vezetheti a BMC csapatát a közelgő Vuelta a Espanán A Tour de France kilencedik szakaszán hatalmasat eső és vállsérülést szenvedő Richie Porte nagy valószínűséggel a Trek-Segafredo színeiben folytatja, ám egyelőre még a BMC csapatában elérhető terveiről beszélt a közelgő Vuelta a Espana kapcsán. „Természetesen nagyon csalódott vagyok a Francia Körverseny feladása miatt – így Porte. – Nem azért mentem a Tourra, hogy ismét idő előtt befejezzem. Fizikálisan és mentálisan is nagy fájdalom volt számomra ez a bukás. A Vuelta a Espana egy reális célkitűzés lehet, ugyanúgy, mint a világbajnokság. A Spanyol Körverseny utolsó hete eléggé nehéz lesz ahhoz, hogy a magam fajta kerékpárosok érvényesülhessenek. Erős csapattal érkezünk, s bár napról-napra tervezünk, komoly célokkal állunk oda a rajthoz. A Vuelta kiváló felkészülési terepe a közelgő világbajnokságnak is.” A BMC Vuelta kerete: Richie Porte (ausztrál), Rohan Dennis (ausztrál), Nicolas Roche (ír), Fran Ventoso (spanyol), Alessandro De Marchi (olasz), Dylan Teuns (belga), Brent Bookwalter (amerikai) és Joey Rosskopf (amerikai).
2018.08.15. - Vincenzo Nibali: a kerékpársport kezd egyfajta cirkuszhoz hasonlítani A Francia Körverseny tizenkettedik szakasza szedte áldozatait, számos sprinter is feladta menet közben, a legrosszabbul viszont Vincenzo Nibali (Bahrain-Merida) járt, aki egy összeszűkülő résznél Chris Froome támadásánál bukott. Az olasz kiválóság befejezte ugyan az etapot, ezt követően azonban a grenoble-i kórházba szállították, ahol a röntgen megállapította, hogy eltört a T10-es csigolyája, így nem folytathatta a versenyt. A „Cápa” becenévre hallgató kerékpárost a Tourt követően megműtötték, bízva abban, hogy a közelgő Spanyol Körversenyre felépülhet. A beavatkozás remekül sikerült, Nibali azóta már edzésbe is állt. Csapata megerősítette, hogy a talján kerekes rajthoz áll a Vuelta a Espanán, ahol vélhetően nem lesz az összetett esélyese, de a szeptember végi innsbrucki kerékpáros világbajnokságra való minél jobb felkészülés gyanánt, egy nagyon fontos pontja lehet a Vuelta az idei szezonjának. „Amennyiben egy bizonyos látószögből vizsgáljuk a dolgokat, akkor igenis kimondható, hogy a kerékpársport kezd egyfajta cirkuszhoz hasonlítani – mondta Nibali a minap a La Gazetta dello Sport számára adott nyilatkozatában. – Nagyon jó, hogy ennyi szurkoló követi az eseményeket, de az, ha valaki zászlóval a kezében az út közepén áll, az nem tesz jót senkinek sem. Sokszor vakok vagyunk, imádkozunk, hogy még időben szétnyíljon a sor előttünk. Nem beszélve azokról az ittas emberekről, akik bármire hajlandóak csak azért, hogy egy másodpercre feltűnhessenek a televízióban. A csapatomat hatalmas negatívum érte a bukásommal. A profi sorok legnagyobb bevétele a Francia Körversenyen való szerepléstől függ, veszteséget szenvedtünk el azzal, hogy fel kellett adnom a viadalt. A legrosszabb azonban nem ez volt, hanem az, amikor közölték, hogy három hónapig nem versenyezhetek.”
2018.08.12. - Peter Sagan az Európa-bajnoki trikót is magára öltené A glasgow-i multisport Európa-bajnokság férfi országúti mezőnyversenyének útvonala lényegében megegyezik a 2013-as brit bajnokság penzumával, melyet anno az a Mark Cavendish nyert meg, aki ezúttal az utolsó pillanatban, orvosa tanácsára lépett vissza. Sokan vélik úgy, hogy a 230,4 kilométeres körpályás viadal igenis kedvez a regnáló világbajnok szlovák Peter Sagannak, aki ezzel egy újabb trikóval bővíthetné gyűjteményét. Természetesen mellette a címvédő norvég Alexander Kristoff, a belga Greg Van Avermaet, az olasz Elia Viviani és a német John Degenkolb is favoritnak tekinthető. A belga csapatban rajthoz áll a cyclo-cross sztár Wout Van Aert, a hollandoknál pedig Mathieu Van der Poel. A tizenhat körös verseny minden egyes körében meg kell másznia a mezőnynek a St. Vincent Street emelkedőjét, ami nem túl meredek ahhoz, hogy megrogyassza a sprintereket. A hazaiak Geraint Thomas, Chris Froome és Mark Cavendish távolétében az Adam Blythe és Ben Swift alkotta kettősnek szoríthatnak.
2018.08.01. - David Lappartient szeretné, ha a jövőben hat fős csapatok versenyeznének a Touron A Nemzetközi Kerékpáros Szövetség regnáló elnökét a jelek szerint továbbra sem nagyon érdekli a csapatok és a versenyzők véleménye. Mint ismeretes a Sky hegemóniájának megtöréséért soronként kilenc helyett már csak nyolc kerékpáros állhatott rajthoz a Touron, Lappartient legújabb nyilatkozata pedig kitért arra, hogy ezt a számot a jövőben hatra csökkentené. Lappartient a svájci Le Temps lapjában ki is fejtette véleményét. „Amennyiben hat főre csökkentenénk a Francia Körversenyen az egy csapatban rajthoz álló kerékpárosok létszámát, az minden eddiginél hatékonyabb lenne – mondta a lap hasábjain az UCI elnöke. – Hét fővel a Sky dominanciája nem törne meg, ellenben hat fő esetén már kiegyensúlyozottabbá válna a mezőny, arról nem beszélve, hogy így nem csak négy szabadkártyát oszthatnának ki a verseny szervezői. Persze számos más szempontot is figyelembe kell vennünk, különböző tanulmányok készültek az idei Tourról, melyekből építkezhetünk a kerékpársport jövőjét érintően.”
2018.07.20. - Geraint Thomas: Froome a csapatunk kapitánya, érte versenyzem Egy brutális hegyi szakasszal folytatódott a 105. Francia Körverseny. A legendás Alpe d’Huez emelkedőjét a sárga trikós Geraint Thomas (Sky) nyerte, ezzel megerősítve összetettbeli vezetését csapattársa Chris Froome (Sky) előtt. A nap elején a hegyi összetettért dúlt hatalmas harc, majd Steven Kruijswijk (LottoNL-Jumbo) szökéséről marad emlékezetese az etap. Thomas, Tom Dumoulin (Team Sunweb) és Romain Bardet (AG2R La Mondiale) előtt ért célba. „Nincsenek szavaim, nem igazán tudom, hogy mit mondhatnék – hitetlenkedett Thomas a szakasz után. – Esélyt sem láttam arra, hogy ma nyerhetek. Próbáltam követni Dumoulint és Bardet miközben Froome támadott. Vincenzo Nibali balszerencsésen bukott, majdnem én is elestem, éppen, hogy ki tudtam kerülni. El sem nagyon hiszem, hogy megnyertem ezt a legendás emelkedőt. Nagyon elégedett lehetek az eredményemmel. A trikót a következő pár napig még biztos, hogy megőrizhetem, de ez egy nagyon nehéz verseny, fogalmam sincs, hogy miként fog reagálni az igénybevételre a szervezetem. Ahogy korábban is mondtam, Froome a csapatunk kapitánya, érte versenyzem. Tudja, hogy kell egy háromhetest megnyerni, ő a legjobb ebben, igyekszem élvezni a sárga trikóban eltöltött pillanatokat.”
2018.05.31. - Vincenzo Nibali: a Dauphiné a lehető legjobb felkészülést biztosítja a Tour de France előtt Röviddel a Giro d’Italia lezárását követőn már a közelgő Tour de France kerül a hírek középpontjába, mely viadalon két év kihagyást követően Vincenzo Nibali is ott lesz. A Bahrain-Merida kerékpárosa 2014-ben győzött a Francia Körverseny összetettjében, melyre igencsak jó előjelekkel készül, hisz idén nyerte a Milánó-Sanremó klasszikusát. Az áprilisi Liege-Bastogne-Liege után a Teide magaslati edzőtáborát választotta. „Az elmúlt két hétben magaslati edzőtáborban voltam a Teide emelkedőin – mondta Nibali az újságírók megkeresésére reagálva. – Néhány nap erejéig visszatértem Olaszországba, majd jön a Dauphiné, ami a lehető legjobb felkészülést biztosítja a Tour de France előtt. Nem lesz egy könnyű verseny pont ezért adja meg a kellő alaphangot a Tourhoz. A célom nem elsősorban a győzelem, hisz a riválisaim ismeretében koránt sem lesz egyszerű dolgom, szeretnék elsősorban a saját magamnak támasztott elvárásoknak megfelelni.”
2018.04.07. - Omar Fraile nyerte a Baszk Körverseny ötödik szakaszát, Primoz Roglic tovább növelte összetettbeli előnyét A Baszk Körverseny ötödik szakaszán Vitoria és Eibar között 164,7 kilométer várt a kerekesekre. A táv második felében három kategorizált emelkedő nehezítette a versenyzők dolgát. A rajtot követően egy tizenhárom fős sor menekült előre. Az elmenés legnagyobb előnye öt perc környékén tetőzött. Az emelkedőkön aztán megbomlott az egység az élen, mindössze Omar Fraile (Astana) és Mark Padun (Bahrain-Merida) tartották magukat, akikhez a verseny éllovasa Primoz Roglic (LottoNL-Jumbo) valamint Ion Izagirre (Bahrain-Merida), Carlos Verona (Mitchelton-Scott), Jose Herrada (Cofidis) és Mikel Landa (Movistar) zárkóztak fel. Julian Alaphilippe (Quick-Step Floors) ellenben kissé megrogyott, egy hátsóbb csoporttal üldözte az elől tempózókat. A sprintben Omar Fraile (Astana) bizonyult a leggyorsabbnak, így a baszk kerekes nyerte a szakaszt Roglic és Izagirre előtt. Összetettben az utolsó etapot megelőzően Roglic közel két perc előnnyel vezet a második helyre előrelépő Mikel Landa ellenében. A verseny utolsó napján az Arrate hegyi befutója vár a mezőnyre.
2018.03.30. - Vincenzo Nibali vezeti a Bahrain-Merida csapatát a Flandriai Körversenyen A Flandriai Körverseny közeledtével érthető módon szinte már minden a Ronde körül forog. A Bahrain-Merida csapata Vincenzo Nibalira épül, érthető módon, hisz szeretnék kiaknázni Milánó-Sanremo sikerüket. Érdekes módon a csapatvezetés nem nagyon rejtegeti a taktikát, az első száz kilométeren Luka Pibernik, Borut Božic és Ivan Cortina fog tempót menni, a legfőbb feladatuk Nibali védése valamint a szökés kontroll alatt tartása lesz. Ezt követően Kristijan Koren és Sonny Corbrelli teszi majd a kereket az esetleges próbálkozásokra, míg az utolsó ötven kilométeren Vincenzo Nibali igyekszik minél jobb helyzetbe kerülni Heinrich Haussler hathatós támogatását élvezve. „A csapat nagyon motivált, nagy tervekkel állunk rajthoz a Flandriai Körversenyen – szól a Bahrain-Merida hivatalos sajtóközleménye. – Nem fogunk megpróbálni bekerülni a nap szökésébe, a legfőbb célunk Vincenzo védése és minél jobb helyzetbe hozása. A legfontosabb, hogy 210 kilométer megtételét követően Nibali minél előkelőbb helyről kezdhesse meg az Oude Kwaremont emelkedőjének második mászását.”
2018.03.25. - Az olasz válogatott volt az első, aki feltérképezte a szeptemberi innsbrucki országúti világbajnokság pályáját. A Vincenzo Nibali vezette sor nagyon nehéznek titulálta az útvonalat.
2018.03.18. - Vincenzo Nibali: meglepő volt, hogy nem jött velem senki Fantasztikus versenyt hozott a 109. Milánó-San Remó. A Poggio elején Marcus Burghardt (Bora-hansgrohe) és Jean-Pierre Drucker (BMC) kettőse indult, majd a regnáló lett bajnok Krists Neilands (Israel Cycling Academy) robbantott, akire Vincenzo Nibali (Bahrain-Merida) tette a kereket. Nibali pillanatok alatt lerázott magáról mindenkit, szűk tíz másodperces előnnyel kezdhette meg a lejtmenetet. Lefelé is tartotta magát bár előbb Matteo Trentin (Mitchelton-Scott) majd pedig leérve, a sprinterek csapatai vették üldözőbe. Az utolsó kilométerhez közeledve egyre csökkent az előnye, de végül egy hajszállal hazaért megnyerve így a La Primaverát. Laurent Jalabert 1995-ös sikere óta Nibali az első nagy körverseny győztes, aki Milánó-San Remót nyert. [[https://www.youtube.com/v/ITjkeTWFgw0?fs=1&hl=hu_HU 560 315]] „Váratlanul történt minden, amikor a lett bajnok megindult tettem rá a kereket – mondta Nibali a célba érkezést követően. – A Cipressa emelkedőjén már éreztem, hogy jó erőben vagyok, de csak álmodtam egy ilyen győzelemről. Meglepő volt, hogy nem jött velem senki. Végig attól tartottam, hogy utolér a mezőny mivel az utolsó egy kilométer borzasztóan nehéz volt, szembeszél fújt. Nem győzelmi reményekkel indultam, igyekeztem segíteni csapattársam Sonny Colbrellit. Vártam, hogy majd indul Peter Sagan vagy Michal Kwiatkowski, de egyikőjük sem próbálkozott. A Tirreno-Adriatico során remek formába kerültem, és a tavalyi lombardiai győzelmem is önbizalmat adott. Nagyon különlegesek számomra ezek az egynaposok, de nehéz helyzetbe hoznak a Tourra való felkészülésemet tekintve. Nyertem, de igazából még most sem nagyon tudom felfogni a történteket.”
2018.03.17. - Immáron 109. alkalommal vágott neki a mezőny az év első monumentumának a La Primavera klasszikusának, azaz a Milánó-San Remo egynaposának. A 294 kilométeres táv ezúttal is egy túlélőversenyre hasonlított, a penzumban a Turchino-hágóval, majd a befutóhoz közeledve a Cipressa és a Poggio dombocskáival.
2018.01.23. - Roman Villalobos pályafutása legnagyobb győzelmét aratta a San Juani Kör második etapján Peri Lago Punta Negra körül 149,9 kilométer várta az argentin San Juani Körverseny résztvevőit a viadal második szakaszán. A penzum négy harmadik kategóriás emelkedővel rémisztgetett, melyből az utolsó mintegy harminc kilométerre volt a céltól. A rajtot követően egy négy fős sor lépett el, nevezetesen Gerardo Tavani (Municipalidad de Pocito), Roderich Aconegui (Uruguay), Carlos Alzate (UnitedHealthcare) és Ignacio de Jesus Prado (Canel's Specilized). A kvartett azonban túl nagy előnyre nem tudott szert tenni mivel a főmezőny élén a Quick-Step Floors csapata diktált hatalmas tempót. Prado összeszedegette a hegyi pontokat, melynek köszönhetően a nap végén átvette a hegyi összetett megkülönböztető trikóját. Mintegy huszonöt kilométerre a céltól fogták meg őket, ám a mezőny ezt követően sem nyugodott meg újabb akciók következtek. Támadás támadást követett, s végül ennek eredményeképpen nyerte meg hatalmas meglepetésre a szakaszt a Costa Rica-i Roman Villalobos (Canel’s Specialized) az argentin Ricardo Escuela (Agrupacion Vuirgen de Fatima) és a belga Tiesj Benoot (Lotto-Soudal) előtt. Mivel az eddigi éllovas, az első etap győztese Fernando Gaviria (Quick-Step Floors) nyolc másodperc hátránnyal érkezett, így összetettben is Villalobos vette át az első helyet. „Vicces, de reggel pont azt mondtam az egyik csapattársamnak, hogy fekszik nekem ez a szakasz, így nyerni akarok – mondta a Villalobos a célba érkezést követően. – Tudtam, hogy az emelkedők miatt végig elől kell helyezkedni. Benoot támadása volt a kulcspont, mennem kellett vele. Hárman kerültünk az élre, s végül minimális előnnyel, de hazaértünk. Pályafutásom legnagyobb sikere ez.”
2018.01.22. - Fernando Gaviria érvényesítve a papírformát nyerte a San Juani Körverseny első szakaszát Egy a sprintereknek kedvező 148,9 kilométeres szakasszal kezdődött a San Juani Körverseny, melynek célállomása Pocito települése volt. A kisváros körül három 17,4 kilométeres kör döntött. A rajtot követően egy három fős szökés alakult, melybe név szerint Pablo Anchieri (Uruguay), Daniel Juarez (Asociacion Civil Mardan) és Adrian Richeze (A.C.A. Virgen De Fatima) keveredett bele, majd az első gyorsasági részhajrát követően csatlakozott hozzájuk Duilio Ramos (Argentína), Victor Olivares (Chile), Juan Melivilo (Municipalidad de Pocito) és Facundo Cattapan (Municipalidad de Rawson) kvartettje. A főmezőnyt a Quick-Step Floors csapata vezette, így az elmenés bő két percnél messzebb nem nagyon jutott. A nap egyetlen hegyi hajráját Daniel Juarez nyerte, így elsőként ő öltheti magára a hegyi trikót. A körpályára beérve pillanatok alatt megfogták a szökevényeket, s bár voltak még próbálkozások végül mezőnyhajrá döntött, amit könnyed magabiztossággal nyert meg a kolumbiai Fernando Gaviria (Quick-Step Floors) Niccolo Bonifazio (Bahrain-Merida) és Matteo Pelucchi (Bora-hansgrohe) előtt. „Nagyon gyors volt a vége és veszélyes is, mivel szinte minden csapat igyekezett előre hozni az emberét – mondta a célba érkezést követően Gaviria. – Szerencsésnek mondhatom magam, hogy egy ilyen erős sor van mögöttem, ennek köszönhetően sikerült nyernem. Iljo Keisse és Maximiliano Richeze hatalmas munkát végeztek ma értem, melyért hálával tartozom.”
2018.01.03. - Fabio Aru bajnoki mezét pillanatok alatt elsöpörte a népharag Az olasz trikolor a kerékpársport egyik legszentebb meze, amely vizuálisan előtérbe helyezi a regnáló talján bajnokot. Fabio Aru bajnoki meze az Astana csapatánál egyértelműen megfelelt ezeknek az elvárásoknak, ellenben új kenyéradója az UAE Team Emirates nem vitt túl sok fantáziát a bajnoki mez elkészítésébe. Az újonnan bemutatott bajnoki trikó nagy felzúdulást váltott ki a rajongók körében. Giuseppe Saronni csapatvezető azzal védekezett a La Gazetta dello Sport megkeresésére, hogy ez a mez csak egy tervezet, az első verseny előtt újratervezik azt, melyen nagyobb helyet kap majd az olasz zászló, amely a vállrészre is felkerül. Ezzel ellentmond a csapat dizájnja, melybe nem nagyon illeszthető bele egy nagyobb felületű megoldás. „Az alapelvek nem változnak meg – mondta Saronni az olasz lap hasábjain. – A szponzorok érdekei révén át kell gondolnunk ezt a koncepciót. Az első megoldás egy hasonló kivitel lehet, mint Giovanni Visconti bajnoki meze anno a Movistar soránál. Szerintem a mostani is egy remek megoldás. A színek jól láthatóak, nem keverednek a szponzorok logóival. Megértem a rajongók reakcióját, de sok kitételnek meg kell tudnunk felelni manapság. Nem mondom azt, hogy feltétel nélkül fogadják el a helyzetet, de próbálják megérteni.”
« 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 »




Francia Alpok 2017. Francia Alpok 2017.
Távolság: 980 km
Szintkülönbség: 11000 m
Nehézségi fok: 8
Albán-Anzix 2017.
Távolság: 999 km
Szintkülönbség: 12000 m
Nehézségi fok: 8
Alpok kommandó 2016.
Távolság: 590 km
Szintkülönbség: 7200 m
Nehézségi fok: 8






Velo.hu bringamagazin.
Biciklis hírek, tesztek, felszerelések, túrák és apróhirdetések