A keresett kulcsszó: Sacha Modolo


2018.02.17. - Mezőnyhajrá döntött az Andalúz Kör harmadik szakaszán, Sacha Modolo megszerezte első győzelmét az EF Education First-Drapac színeiben Egy nagyrészt sík, 166 kilométeres szakasszal folytatódott a kiemelt kategóriás Andalúz Körverseny. A nap szökését Hector Saez (Euskadi-Murias), Oscar Cabedo (Burgos-BH), Alvaro Cuadros (Caja Rural-RGA Seguros) és Marco Minnaard (Wanty-Groupe Gobert) négyese alkotta, azonban az összetett első helyét védő Sky csapata két percnél messzebb nem engedte el őket. A szökevények megfogását követően a sprinterek vonatai vették át a kezdeményezést legfőbbképp az EF Education First-Drapac és a Direct Energie sorai dolgoztak. Az utolsó kanyarban egy bukás szakította ketté a mezőnyt, a hajrát végül Sacha Modolo (EF Education First-Drapac) nyerte Carlos Barbero (Movistar) és Nelson Andres Soto (Caja Rural-Seguros RGA) előtt. Összetettben Wout Poels (Sky) megtartotta két másodperces előnyét. „Nagyon örülök a győzelmemnek elsősorban a csapat miatt, akik ezúttal is fantasztikus munkát végeztek – így a célba érkezést követően Modolo. – Barbero tiltakozott a befutót követően, amit nem nagyon értek, már csak azért sem, mert nem láttam, hogy mi történik mögöttem. Még egyszer szeretném megköszönni a csapatnak a kiváló munkát.”
2017.12.13. - A BMC csapatának jövője csak a 2018-as idény végéig biztosított A minap két új szponzort is bejelentett a BMC csapata. A Sophos egy internetes adatvédelemre specializálódott nagyvállalat, mely több mint százötven országban van jelen és közel százmillió felhasználót véd, míg a svéd J.Lindeberg ruházati cég a versenyzők sport és alkalmi ruházatát biztosítják a jövőben. Jim Ochowicz csapatvezető a svájci 24 Heures lapjának adott nyilatkozatában ellenben kitért arra, hogy nem olyan fényes a helyzet, az amerikai sor helyzete csak a 2018-as idény végéig biztosított. „Még mindig gőzerővel dolgozunk azon, hogy a 2019-es idényre is biztosítsuk a csapat költségvetését – nyilatkozta Ochowicz. – Egyelőre még túl sok forgatókönyvünk van, csupán a motiváció és a kitartásunk az, ami előrevisz bennünket. Andy Rihs tíz éve támogatja a csapatot, így ha úgy dönt, hogy a 2018-as szezon végén kiszáll mögülünk az egy teljesen elfogadható döntés számunkra, hisz már eddig is erőn felül segített minket. Értelemszerűen az a célunk, hogy egy hosszú távú projektet hozzunk létre, pont ezért sürget minket az idő, hisz Greg Van Avermaet és Richie Porte szerződéseit is idő előtt kell meghosszabbítanunk. Pozitívan tekintünk a jövőre, számos céggel tárgyalunk, hogy már a Tour de France előtt bejelenthessük a 2019-es szponzorainkat.”
2017.09.30. - Bombaerős mezőny a Lombard Körversenyen, nagy gondban a Török Kör Október 7-én a World Tour-sorozatba tartozó Lombard Körverseny lesz az év egyik utolsó nagy klasszikusa, majd október 19-én a Török Körversennyel zárul az európai kerékpáros idény. Az olasz egynaposon előzetesen remek mezőny állhat rajthoz. Ott lesz a startnál az előző három kiírás győztese Esteban Chaves (Orica-Scott), Vincenzo Nibali (Bahrain-Merida) és Dan Martin (Quick-Step Floors) is. Mellettük olyan nevek szállnak harcba a győzelemért, mint Nairo Quintana (Movistar), Tom Dumoulin (Team Sunweb), Philippe Gilbert (Quick-Step Floors), Rigoberto Uran (Cannondale-Drapac) vagy éppen Fabio Aru (Astana). A 247 kilométeres penzumnak huszonöt csapat vág neki, a tizennyolc első osztályú sor mellett az Androni Giocattoli, a Cofidis, a Gazprom-Rusvelo, a Bardiani-CSF, a Direct Energie, a Nippo-Vini Fantini és a Wilier Triestina hetese teszi teljessé a karavánt. Október 19-én rajtol a Török Körverseny, amely továbbra is nagy gondokkal küzd. Nemhogy tíz World Tour csapatot nem sikerült elcsábítaniuk, de összesen mindössze tizenhárom klub nevezett a viadalra, így valószínűleg elveszíthetik első osztályú tagságukat. Az Astana, a Bora-hansgrohe, a Trek-Segafredo és az UAE Team Emirates mellett nyolc pro-kontinentális sor és a török nemzeti válogatott alkotja majd a mezőnyt.
2017.07.31. - Egy ötvenhárom éves Masters versenyző bukott meg motoros rásegítéssel Egy olaszországi regionális viadalon egy ötvenhárom éves Masters versenyző kerékpárjában találtak motoros rásegítést. A La Gazetta dello Sport információi szerint Alessandro Andreoli harmadikként zárta a versenyt, azonban egy pontot olyan sebességgel közlekedett, ami felkeltette a hivatalos ellenőrök figyelmét. A belga Femke Van Den Driessche megbukása óta ez az első hivatalos eset, amikor tetten érnek valakit. „Voltak információink a versenyzőről, ennek megfelelően igyekeztünk leleplezni őt – mondta Emiliano Scalfi a verseny technikai ellenőre, aki egyben a viadalt szervező Centro Sportivo Italiano elnöke is. A CSI szorosan együttműködik az Olasz Olimpiai Bizottsággal, így hiába beszélünk amatőr versenyről, a szervezők az UCI iránymutatásai alapján járnak el. – Megkértük, hogy két versenybíró társaságában menjen el kerékpár ellenőrzésre, ekkor elismerte, hogy motoros rásegítés van a vázban.”
2017.06.09. - Phil Bauhaus nyerte a Dauphiné utolsó sprintereknek kedvező szakaszát Két kőkemény hegyi etap előtt utoljára kaptak lehetőséget a gyorslábúak a Criterium du Dauphiné ötödik szakaszán, amikor is La Tour de Salvagny és Macon között 175 kilométer várt a kerekesekre. A penzum nem kevesebb, mint hat kategorizált emelkedőt tartogatott, mindezek ellenére előzetesen mezőnyhajrára volt kilátás. A rajtot követően a hegyi pontokért volt nagy csata, az összetett éllovasa Thomas De Gendt (Lotto-Soudal) nyerte az első hajrát, de a nap szökésébe Koen Bouwman (LottoNL-Jumbo) is belekeveredett, aki ezzel hivatalosan is megszerezte a pöttyös trikót. Bouwman mellett Dylan van Baarle (Cannondale-Drapac), Marco Minnaard (Wanty-Groupe Gobert) és Julien El Farès (Delko Marseille Provence KTM) alkották az elmenést, melyet végig kontroll alatt tartottak a sprinterek csapatai. A célhoz természetesen már együtt érkezett a karaván, a hajrát a Katusha-Alpecin sora vezette fel, de talán túlságosan is Alexander Kristoff (Katusha-Alpecin) volt rivaldafényben, így a fiatal Phil Bauhaus (Team Sunweb) köszönte szépen és megnyerte a napot Arnaud Demare (FDJ) és Bryan Coquard (Direct Energie) előtt. Összetettben továbbra is Thomas De Gendt (Lotto-Soudal) vezet. „Már a Girón is közel kerültem ahhoz, hogy jó eredményt érhessek el, két alkalommal is csak egy hajszállal maradtam le a dobogóról – nyilatkozta a célba érkezést követően Bauhaus. – A csapat támogatásával eddigi pályafutásom legnagyszerűbb sikerét arattam, szakaszt nyertem egy World Tour versenyen. Egész nap kiváló erőben éreztem magam, a végén pedig sikerült lesprintelnem a nálam nagyobb neveket.”
2017.04.19. - Kilövésre készen áll a 2017-es Vallon Nyíl A Fleche Wallone viadalát a belga Les Sport nevezetű lap indította útjára az 1930-as évek derekán. A verseny első kiírására hosszú tervezgetést követően 1936-ban került sor. A mai nap már, mint az Ardennek második klasszikusa tekintünk rá, amely érdekességképpen mindig szerdán kerül megrendezésre. Hasonlóan kollégáihoz a Vallon Nyíl útvonala is rengeteget változott az évek folyamán. A kezdeti esztendőkben Tounai és Liege között 236 és 300 kilométer közötti távok vártak a kerekesekre, majd 1938-tól Mons, a II. Világháborút követően pedig Charleroi városai lettek a kiinduló állomások. 1974 és 1978 között Verviers szolgált rajtként illetőleg célként is. 1983-tól a befutó Huy települése. Az 1990-es évektől a viadal távja sohasem lépte át a 210 kilométeres álomhatárt. 2017-ben Binche és Huy között 200 és fél kilométer boldogítja a karavánt, amelynek végén a Muur du Huy gyilkos kaptatója tornyosul a maga 15 %-os, helyenként 26 %-os meredekségével. A legelső kiírást 1936-ban a belga Philemon Demeersman nyerte. Az évek során mindössze négy versenyző volt arra képes, hogy triplázzon; Marcel Kint (1943, 1944, 1945), Eddy Merckx (1967, 1970, 1972), Moreno Argentin (1990, 1991, 1994) és Davide Rebellin (2004, 2007, 2009). Alejandro Valverde (2006, 2014, 2015, 2016) ellenben tavalyi sikerével az egyetlen négyszeres bajnoknak mondhatja magát. Természetesen ezúttal is Valverde (Movistar) a toronymagas esélyes, de a Movistar kinyilatkozta, hogy nem kívánnak nyomást helyezni kerekesük vállaira, így nem elvárás az ötödik, zsinórban pedig a negyedik győzelem megszerzése, bár értelemszerűen szeretnék eredményesen zárni a versenyt. Valverde legfőbb kihívói Daniel Martin (Quick-Step Floors), Michal Kwiatkowski (Sky) és Rigoberto Uran (Cannondale-Drapac) lehetnek.
2015.05.28. - Manapság már szinte nem telik el nap anélkül, hogy valahol az interneten ne bukkanna fel egy-egy fedélzeti kamerás felvétel a Giro valamelyik szakaszáról, most azonban egy hiánypótló anyagot találtunk, amely a 17. szakaszt nyertő Sacha Modolo sprintjét mutatja be az első sorból, Luka Mezgec (3. helyezett) szemszögéből. Jó szórakozást! (function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/hu_HU/sdk.js#xfbml=1&version=v2.3"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);}(document, 'script', 'facebook-jssdk')); Salite a bordo, allacciatevi le cintute e godetevi lo sprint di Sacha Modolo dalla primissima fila!Get on board, fasten your seat belts and enjoy Sacha Modolo's sprint from the very first row! Posted by Giro d'Italia on 2015. május 27. Életképek a teljes szakaszról (function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/hu_HU/sdk.js#xfbml=1&version=v2.3"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);}(document, 'script', 'facebook-jssdk')); Stage 17 of the #Giro was fast and finished in an exciting sprint. Watch the action from within the peloton thanks to the onboard cameras of the Velon CC teams Posted by Tinkoff Saxo on 2015. május 27.
2015.05.27. - Három kemény napot követően egy rövid szakaszon a sprintereknek kínálkozott lehetőség a szakaszgyőzelemre, a kérdés csak az volt, hogy sok igazán nagy név távozásával melyik csapat fogja kontrollálni a szökést.
2015.05.22. - Tükörsima 147 kilométer várt ma a Giro d’Italia mezőnyére a 13. szakaszon Montecchio Maggiore és Jesolo között, ahol minden a papírforma szerint alakult, egészen a kritikus, 3 kilométeres kapuig.
2015.02.02. - A Lampre-Merida 2015-ben szinte változatlan kerettel kezdi a szezont. Kis finomításon esett át a mez, de épp csak annyit módosítottak rajta, amennyit 1-2 új szponzor érkezése illetve változása megkövetelt.




Görög-szigettúra 2016.
Távolság: 960 km
Szintkülönbség: 10200 m
Nehézségi fok: 7
Célpont: SVÁJC 2015.
Távolság: 960 km
Szintkülönbség: 13500 m
Nehézségi fok: 9
Déli-Kárpátok 2015.
Távolság: 999 km
Szintkülönbség: 12000 m
Nehézségi fok: 8






Velo.hu bringamagazin.
Biciklis hírek, tesztek, felszerelések, túrák és apróhirdetések