A keresett kulcsszó: Révész Máriusz


Újabb 3.6 milliárdért építenek kerékpárutakat országszerte2018.01.09. - A kormány tavaly év végén döntött arról, hogy 3,6 milliárd forinttal támogatja az olyan kerékpárutak megépítését, amelyek építési engedéllyel rendelkeznek, így kivitelezésük azonnal indítható. Ezen szakaszok kiegészítik, rendszerbe foglalják a már meglévő létesítményeket, illeszkednek meglévő hálózatokhoz, ezáltal a meglévőnél nagyobb forgalmat generálnak. A forgalomnövekedés mellett cél a kerékpáros turisták és a vendégéjszakák számának növelése is. Mivel eddig jellemzően nyugat-magyarországi kerékpáros fejlesztések kaptak támogatást, jelen döntéssel a cél az, hogy az ország északi és keleti része, valamint Pest megye is részesüljön hasonló támogatásból. A kormány az alábbi, építési engedéllyel rendelkező kerékpárutak megépítését támogatja:
Minimum 50 milliárdot költ a kormány 2020-ig kerékpáros fejlesztésre, együttműködnek a civilekkel is2016.10.08. - Nagyszabású sajtótájékoztatót tartott a kerékpárügyi biztos, a kerékpárügyi közlekedési főosztály vezetője, a Magyar Kerékpárosklub elnöke és Budapest főpolgármester helyettese. A sajtóbeszélgetésen megtelt a terem az ország legnagyobb médiumaival, a kérdezz-felelek pedig rengeteg aktuális és hosszú távú kerékpáros kérdést érintett, melyekre kompetens és hozzáértő válaszokat kaphattunk a megszólalóktól. 2020-ig mintegy 50-100 milliárd forintnyi kerékpáros fejlesztés valósulhat meg Magyarországon, a pontos összeg nagyban múlik azon, hogy a folyamatosan benyújtásra kerülő előterjesztéseket mennyire támogatja a kormány. Révész Máriusz kerékpárügyi biztos hangsúlyozta, legalább félévente terveznek hasonló eseményeket, ahol a sajtó minden kérdésére nyíltan és őszintén kívánnak válaszolni. A sajtótájékoztató legnagyobb tanulsága talán az lehetett a hallgatóság (és az olvasók számára is), hogy a fent említett három szervezet összehangoltan és konsruktívan dolgozik a kerékpáros fejlesztéseken, mindenkinek megvan a maga szerepe és funkciója a témakörökben.
BRÉKING: 30 milliárdnyi kerékpáros fejlesztés jön a következő években itthon!2016.08.03. - A mai napon megtartotta első sajtótájékoztatóját a nemrégiben kinevezett kerékpáros kormánybiztos, Révész Máriusz, melyből kiderült, a következő években mintegy 30 milliárd forintnyi kerékpáros beruházásra számíthatunk. A Bécs–Budapest Eurovelo 6-os út, a Budapest–Balaton-kerékpárút, a Balatoni Bringakörút felújítása és a Balaton–Kis-Balaton összekötése mind kiemelt gazdasági projektnek lett nyilvánítva, így ezeknek a beruházásoknak az indulása nagyon gyorsan elkezdődhet, az építkezések már jövő nyáron elindulhatnak, 2018 végére pedig átadhatják a szakaszokat. Ezen kívül megépül a Tisza-tó körgyűrű utolsó, Poroszló és Tiszafüred közti szakasza, a Debrecen–Nagyvárad közötti bringaút, elkészül az Eurovelo 11 Tokaj és Bodrogkeresztúr közötti szakasza, rendesen összekötik Tokajt Tiszabeccsel is. Fontos változás lesz, hogy a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumon belül önálló kerékpáros főosztály jön létre az országos kerékpáros infrastruktúrafejlesztések összehangolására, a kerékpárutak gondozása pedig az önkormányzatoktól a Magyar Közúthoz kerülhet át.
Révész Máriusz - a kerékpározásért és az aktív kikapcsolódásért felelős kormánybiztos2016.06.14. - A magyar közlöny legfrisebb száma szerint Révész Máriuszt „a kerékpározás és az aktív kikapcsolódás fejlesztésével és népszerűsítésével összefüggő feladatok ellátásáért felelős” kormánybiztossá nevezik ki. Máriusz maga is aktív kerékpáros, aki eddig is segített különböző kerékpáros ügyeket, például a Tour de Hongrie újraindítását és volt már korábban MKSZ elnökjelölt is. .
Megvan a két elnökjelölt a most pénteki közgyűlésre, Katona Kálmán helyére2014.11.05. - November 7-én, pénteken 14 órakor tartja az MKSZ rendkívüli közgyűlését, ahol a nemrégiben lemondott elnök, Katona Kálmán helyére választanak új elnököt. Szerkesztőségünk értesülései szerint két jelölt lesz, a Fideszes képviselő, Révész Máriusz és az üzleti körökben elismert Polony István.




Görög-szigettúra 2016. Görög-szigettúra 2016.
Távolság: 960 km
Szintkülönbség: 10200 m
Nehézségi fok: 7
Célpont: SVÁJC 2015. Célpont: SVÁJC 2015.
Távolság: 960 km
Szintkülönbség: 13500 m
Nehézségi fok: 9
Déli-Kárpátok 2015. Déli-Kárpátok 2015.
Távolság: 999 km
Szintkülönbség: 12000 m
Nehézségi fok: 8






Velo.hu bringamagazin.
Biciklis hírek, tesztek, felszerelések, túrák és apróhirdetések