A keresett kulcsszó: Greg Van Avermaet


« 1 | 2 | 3 »
2018.04.17. - Az Astana csapata dominált az Alpok Körversenyének első szakaszán Alig huszonnégy órával Michael Valgren az Amstel Gold Race klasszikusán aratott sikerét követően a kazah Astana csapata már egy újabb győzelmet ünnepelhetett, mégpedig a közelgő Giro d’Italia egyik legfontosabb felkészülési állomásán, az Alpok Körversenyén. Arco és Folgaria között mindössze 134,6 kilométer várt a mezőnyre két komoly emelkedővel, ráadásként még az utolsó kilométer is emelkedett. A nap elején egy kilenc fős szökés alakult, amely nem tudott túlontúl nagy előnyre szert tenni, így a mindent eldöntő hegy előtt meg is fogták őket. A főmezőnyben ekkor már a Sky sora diktálta a tempót, akik Christopher Froome esetleges sikeréért dolgoztak. A célhoz közeledve rendesen megrostálódott a főmezőny létszáma, a legjobban az Astana csapata tartotta magát, akik öt fővel képviseltették magukat az első csoportban. A legígéretesebb támadás Thibaut Pinot (Groupama-FDJ) nevéhez fűződött, ám ő sem jutott túlságos messzire. Az utolsó lejtmenetben Pello Bilbao (Astana) lépett el minimális előnnyel, aki a döntő meredeket is kibírta megnyerve ezzel a szakaszt csapattársa Luis Leon Sanchez (Astana) és Ivan Ramiro Sosa (Androni-Sidermac) előtt. Természetesen az első napot követően összetettben is ugyanez a sorrend. [[https://www.youtube.com/v/YZp7xTV4VmI?fs=1&hl=hu_HU 560 315]] „Profi pályafutásom ötödik győzelmét arattam, ami már csak azért is különleges, mivel egy évvel ezelőtt Michele Scarponi nyerte az Alpok Körversenyét – ajánlotta győzelmét egykori csapattársa emlékének a baszk kerékpáros. – Scarpa nagyon fontos helyet foglal el a szívünkben. Rengeteg inspirációt és motivációt ad számunkra. Szeretném ezt a győzelmet neki és a családjának ajánlani.”
2018.03.31. - A Flandriai Körverseny történelme A Flandriai Körversenyt a kor szokásához híven egy újság hívta életre, hogy magát népszerűsítse, és ezzel példányszámot növeljen. A korai években azonban egyáltalán nem volt népszerű a viadal, alig akadtak indulok és nézők sem nagyon voltak. A fordulatot a II. Világháború után bevezetett Challenge Desgrange-Colombo versenysorozatba való bekerülés hozta. Innentől kezdve rohamosan nőtt a presztízse, mára már az öt legjelentősebb monumentum egyike. Ez a versenysorozat magában foglalta a Tour de France, a Giro d’Italia, a La Flèche Wallonne, a Milano-Sanremo, a Párizs-Roubaix, a Giro di Lombardia, a Párizs-Brüsszel és a Párizs-Tours viadalait. A versenyeken elért helyezésekből év végén kihirdették a Challenge Desgrange-Colombo győztesét, mintegy a mai WordTourhoz hasonlóan. A Flandriai Körverseny szempontjából a legfontosabb, hogy ekkor vált el a Milánó-Sanremótól, és innentől kezdve nem volt konkurenciája a naptárban elfoglalt helyét tekintve. Az embert és kerékpárt próbáló verseny azóta méltán az egyik legrangosabb az egynapos viadalok között. 2004-től kezdve megrendezik a női változatát is. Ami a győzteseket illeti Cyrille Van Hauwaert volt az első flandriai oroszlán. Ő volt az, akit először így neveztek, és akit korszakonként követtek az útódai. Az első utódja a sorozatban háromszor győzni tudó olasz legenda Fiorenzo Magni lett. A modern kor flandriai oroszlánja pedig Johan Museeuw, aki szintén háromszoros győztes és a verseny legkultikusabb alakja, hisz nyolcszor állhatott fel a dobogóra.
2018.02.16. - Wout Poels nyerte az Alto de las Allanadas hegyi befutóját Andalúziában Otura és Jaen között egy 140 kilométeres penzummal folytatódott a kiemelt kategóriás Andalúz Körverseny. A második szakasz négy könnyűnek semmiféleképpen sem nevezhető emelkedőt tartogatott a végén hegyi befutóként az Alto de las Allanadas kaptatójával. A rajtot követően egy kilenc fős szökés alakult, melynek legnagyobb előnye hét percnél tetőzött. Mindezek ellenére nem sok hiányzott a hazaéréshez, Alexis Gougeard (AG2R La Mondiale), Pascal Eenkhoorn (LottoNL-Jumbo) és Diego Rubio (Burgos-BH) hármasa ugyanis a legjobbkor ment tovább az elmenésből, őket csak két kilométerrel a vége előtt fogták meg. Tim Wellens (Lotto-Soudal) volt az első, aki a rendesen megrostálódott főmezőnyből indított, de ötszáz méterre a céltól az Astana és a Sky által húzott csoport utolérte. A legerősebbnek végül Wout Poels (Sky) bizonyult, aki az utolsó kanyar előtt indítva nyerte a szakaszt Luis Leon Sanchez (Astana) és Wellens (Lotto-Soudal) előtt. Chris Froome (Sky) a hetedik helyen zárt. Összetettben szintén Poels vette át az első helyet mindössze két másodperc előnnyel. [[https://www.youtube.com/v/IenUfpW2bgw?fs=1&hl=hu_HU 560 315]] „Próbáltam várni a megfelelő pillanatra, de amikor utolértem Wellenst hirtelen megérkeztek a többiek is – nyilatkozta a célba érkezést követően Poels. – Aztán háromszáz méterrel a vége előtt újra indítottam, bár akkor már nem volt olyan meredek, de végül csak elégnek bizonyult a győzelemhez. A Valencia Körversenyt követően nem voltam elégedett a teljesítményemmel, de úgy látszik csak összeállt a forma.”
2018.01.28. - Jay McCarthy diadala a Cadel Evans Great Ocean Road Race viadalán A 2018-as World Tour-sorozat a Cadel Evans Great Ocean Road Race egynaposával folytatódott az ausztráliai Geelong környékén. A 164 kilométeres penzum elsősorban a sprintereknek kedvezett. A rajtot követően egy öt fős sor lépett el, nevezetesen Pavel Kotchetkov (Katusha-Alpecin), Alex Porter és Sam Welsford (KordaMentha Australia), Lasse Norman Hansen (Aqua Blue Sport) és Robbert De Greef (Roompot-Nederlandse Loterij). Az elmenés legnagyobb előnye hét percnél tetőzött miközben a főmezőnyt a Mitchelton-Scott és a Quick-Step Floors csapatai kontrollálták. A szökevénysor szép lassan két főre olvadt, három körrel a vége előtt azonban mindannyiukat megfogták. A Challambra Crescent emelkedőjének utolsó mászásakor egy kilenc fős igencsak nagy nevekből álló sor lépett el, akiket a Quick-Step Floors sora üldözött. A belgák végül felhozták az élre Elia Vivainit (Quick-Step Floors), ám a sprintet Jay McCarthy (Bora-hansgrohe) nyerte a verseny történetének első ausztrál győzteseként. A második Viviani, míg a harmadik Daryl Impey (Mitchelton-Scott) lett.
2018.01.03. - Fabio Aru bajnoki mezét pillanatok alatt elsöpörte a népharag Az olasz trikolor a kerékpársport egyik legszentebb meze, amely vizuálisan előtérbe helyezi a regnáló talján bajnokot. Fabio Aru bajnoki meze az Astana csapatánál egyértelműen megfelelt ezeknek az elvárásoknak, ellenben új kenyéradója az UAE Team Emirates nem vitt túl sok fantáziát a bajnoki mez elkészítésébe. Az újonnan bemutatott bajnoki trikó nagy felzúdulást váltott ki a rajongók körében. Giuseppe Saronni csapatvezető azzal védekezett a La Gazetta dello Sport megkeresésére, hogy ez a mez csak egy tervezet, az első verseny előtt újratervezik azt, melyen nagyobb helyet kap majd az olasz zászló, amely a vállrészre is felkerül. Ezzel ellentmond a csapat dizájnja, melybe nem nagyon illeszthető bele egy nagyobb felületű megoldás. „Az alapelvek nem változnak meg – mondta Saronni az olasz lap hasábjain. – A szponzorok érdekei révén át kell gondolnunk ezt a koncepciót. Az első megoldás egy hasonló kivitel lehet, mint Giovanni Visconti bajnoki meze anno a Movistar soránál. Szerintem a mostani is egy remek megoldás. A színek jól láthatóak, nem keverednek a szponzorok logóival. Megértem a rajongók reakcióját, de sok kitételnek meg kell tudnunk felelni manapság. Nem mondom azt, hogy feltétel nélkül fogadják el a helyzetet, de próbálják megérteni.”
2017.10.25. - Tim Wellens nyerte a Guangxi Körversenyt, Fernando Gaviriáé az utolsó szakasz is Guilin környékén egy 168,1 kilométeres szakasszal zárult az első Guangxi Körverseny, mely egyben az év utolsó World Tour viadala volt. A nap szökését a helyiek sztárja Meiyin Wang (Bahrain-Merida), Daniel Oss (BMC) és Jon Irisarri (Caja Rural-Seguros) alkották, akiket mindössze hét kilométerrel a vége előtt értek utol. Jöhetett a mezőnyhajrá, ahol ezúttal is Fernando Gaviria (Quick-Step Floors) bizonyult a leggyorsabbnak, aki ezzel már a negyedik szakaszgyőzelmét ünnepelhette a versenyen. A második ezúttal Niccolo Bonifazio (Bahrain-Merida), míg a harmadik Dylan Groenewegen (LottoNL-Jumbo) lett. Összetettben már nem változott az állás, a királyszakasz győztese Tim Wellens (Lotto-Soudal) győzött Bauke Mollema (Trek-Segafredo) és Nicolas Roche (BMC) előtt. A pontversenyt hatalmas fölénnyel Gaviria, a hegyi összetettet Daniel Oss (BMC), a fiatalok összevetését Julian Alaphilippe (Quick-Step Floors), míg a csapatversenyt az amerikai BMC nyerte. „Miután megszereztem az összetettbeli vezetést kulcsfontosságúvá vált az utolsó két etap a minimális különbség miatt – nyilatkozta a díjátadót követően Wellens. – A csapattársaim fantasztikus teljesítményt nyújtottak, ami hozzásegített ahhoz, hogy World Tour versenyt nyerhessek. Hét győzelmem volt idén, köztük számos kiemelt viadalon, így elégedett vagyok a szezonommal.”
2017.09.30. - Bombaerős mezőny a Lombard Körversenyen, nagy gondban a Török Kör Október 7-én a World Tour-sorozatba tartozó Lombard Körverseny lesz az év egyik utolsó nagy klasszikusa, majd október 19-én a Török Körversennyel zárul az európai kerékpáros idény. Az olasz egynaposon előzetesen remek mezőny állhat rajthoz. Ott lesz a startnál az előző három kiírás győztese Esteban Chaves (Orica-Scott), Vincenzo Nibali (Bahrain-Merida) és Dan Martin (Quick-Step Floors) is. Mellettük olyan nevek szállnak harcba a győzelemért, mint Nairo Quintana (Movistar), Tom Dumoulin (Team Sunweb), Philippe Gilbert (Quick-Step Floors), Rigoberto Uran (Cannondale-Drapac) vagy éppen Fabio Aru (Astana). A 247 kilométeres penzumnak huszonöt csapat vág neki, a tizennyolc első osztályú sor mellett az Androni Giocattoli, a Cofidis, a Gazprom-Rusvelo, a Bardiani-CSF, a Direct Energie, a Nippo-Vini Fantini és a Wilier Triestina hetese teszi teljessé a karavánt. Október 19-én rajtol a Török Körverseny, amely továbbra is nagy gondokkal küzd. Nemhogy tíz World Tour csapatot nem sikerült elcsábítaniuk, de összesen mindössze tizenhárom klub nevezett a viadalra, így valószínűleg elveszíthetik első osztályú tagságukat. Az Astana, a Bora-hansgrohe, a Trek-Segafredo és az UAE Team Emirates mellett nyolc pro-kontinentális sor és a török nemzeti válogatott alkotja majd a mezőnyt.
2017.09.24. - Chantal Blaak: amikor reggel felébredtem nem gondoltam, hogy elsőként haladok majd át a célvonalon Marianne Vos, Anna Van der Breggen, Ellen Van Dijk és Annemiek Van Vlauten után egy újabb holland hölgy tűnt fel a kerékpársport rivaldafényében miután Chantal Blaak nyerte az országúti kerékpáros világbajnokság női elit mezőnyversenyét. Hollandia egyébként is nagyszerű vb-t teljesít, amit a férfiak elit mezőnyversenyén még űberelhetnek. „Amikor reggel felébredtem nem gondoltam, hogy elsőként haladok majd át a célvonalon – nyilatkozta a díjátadót követően Blaak. – Tudtam, hogy kemény verseny lesz, így igyekeztem végig koncentrált maradni. Pályafutásom legnagyobb győzelmét arattam. Most már elhiszem, hogy képes vagyok nagy győzelmeket szerezni, ezzel a sikerrel bebizonyítottam, hogy a sportág legjobbjai közzé tartozom. Amikor az elején buktam, azt hittem vége a versenynek. Fájdalmaim voltak, ennek ellenére nem akartam feladni, már csak azért sem mivel ez volt az idényem utolsó versenye. Nagyon erős a holland csapat, már az is nagy szó, hogy egyáltalán bekerültem a keretbe, boldog vagyok, hogy sikerült élnem az adódó lehetőséggel.” A junior fiúknál egy remek támadás végén a dán Julius Johansen bizonyult a legjobbnak, aki közel egy percet vert legfőbb riválisaira. „El sem hiszem, hogy világbajnok lettem – így a fiatal kerékpáros. – Tudtam, hogy jó formában vagyok, de arról még csak nem is álmodoztam, hogy világbajnok lehetek. A dán csapat fantasztikus munkát végzett, nem engedtünk túlságosan messzire egyetlen szökést sem, így lehetőségem volt a végén felugrani az elől tekerőkhöz.”
2017.09.10. - A regnáló világbajnok Peter Sagan (Bora-hansgrohe) megvédte címét a World Tour-sorozat következő állomásán a kanadai GP Quebec egynaposán.
2017.07.28. - Cavendish továbbra sem mond le Eddy Merckx Tour rekordjának megdöntéséről Nem éppen úgy alakult a 2017-es idény Mark Cavendish számára, ahogy azt a brit kerekes előzetesen tervezte. Betegség miatt viszonylag sokat kihagyott, a Touron pedig hatalmasat bukva veszítette el minden esélyét arra, hogy idén közelebb kerüljön Eddy Merckx megdönthetetlennek tűnő rekordjához. Merckx pályafutása során harmincnégy szakaszt nyert a Francia Körversenyen, Cavendish jelenleg harminc sikernél jár. A Dimension Data csapatának versenyzője nem adja fel álmait szeretné megdönteni a rekordot, sőt a 2020-as tokiói olimpiai kapcsán is nagy terveket dédelget. „Még mindig úgy vélem, hogy lett volna esélyem a győzelemre azon a szakaszon, amelyiken buktam – így Cavendish egy a minap adott interjújában. – Hiszem, hogy továbbra is a legjobbak közzé tartozom, és, hogy néhány évig ez még így is marad. Következetes vagyok, haladok tovább a kijelölt úton. Sokan úgy gondolják, hogy Merckx rekordja megdönthetetlen már csak azért is mivel ő számtalan hegyi szakaszt is nyert, én pedig csak mezőnyhajrákat. A győzelem viszont győzelem, a sikereket nem hiszem, hogy magyarázni kellene. Igyekszem összeszedni magam az idény további részére, rövid távon az a célom, hogy a Brit Körversenyen már ott lehessek, hosszú távon pedig a Tour sikerek mellett a tokiói olimpia az, ami vonz, Madisonban akarok majd rajthoz állni a 2020-as játékokon.”
2017.07.25. - Chris Froome a negyedik Tour győzelmét követően megnyerné a Vueltát is Alig egy nappal pályafutása negyedik Tour de France győzelmét követően Christopher Froome már arról beszélt, hogy nagy tervekkel vág neki a közelgő Vuelta a Espanának, célja a duplázás, szeretné megnyerni a Spanyol Kört is. „A szezon nem ér azzal véget, hogy megnyertem pályafutásom negyedik Francia Körversenyét – nyilatkozta Froome a Tourt követően. – Fantasztikus érzések keringenek bennem, reggel adtam egy pofont magamnak, hogy tudjam, nem álmodom, valóban én nyertem a versenyt. Talán ez volt a legnehezebb Tourom, az útvonal ismeretében is tudható volt, hogy ez nem az a fölényes győzelem lesz, amit alátámasztanak a különbségek is valamint az, hogy Marseille-ig teljesen nyílt volt az összetett végkimenetele. A jövő évi Tourrol egyelőre nem tudok mit mondani, egyszerre csak egy feladatra lehet koncentrálni, most pedig a Vuelta lebeg a szemeim előtt. A Spanyol Kör az egyik kedvenc versenyem, egyszerűen imádom. Fantasztikus lenne a Tourt követően ott is győzedelmeskedni.”
2017.06.20. - Nairo Quintana a Tour de France hegyeit térképezte fel A Movistar kapitánya Nairo Quintana 2014 óta első ízben hagyta ki a Route du Sud viadalát annak érdekében, hogy minél jobban felkészülhessen a közelgő Francia Körversenyre. A Giro-Tour duplával próbálkozó kerekes egy rövid pihenőt követően az Alpokban szállásolta el magát, bejárva a közelgő Tour jó néhány emelkedőjét köztük a legendás Galibiert is. Quintana az elmúlt évben harmadikként zárta a legnagyobb presztízzsel bíró körversenyt Christopher Froome (Sky) és Romain Bardet (AG2R La Mondiale) mögött. A 2017-es Francia Kör hegyi szakaszai innovatív formában kívánnak akadályt állítani a résztvevők elé, rövid távokkal, de annál komolyabb hegyekkel. A Tour de France július 1-jén egy tizenhárom kilométeres egyenkénti időfutammal rajtol a németországi Düsseldorfban.
2017.06.05. - Thomas De Gendt nyerte a Criterum du Dauphine első szakaszát Saint Etienne környékén egy 170 kilométerez penzummal vette kezdetét a hatvankilencedik Criterium du Dauphiné, mely a közelgő Francia Körverseny egyik legfontosabb felvezető versenye. A dimbes-dombos terep összesen nyolc kategorizált emelkedőt tartogatott, így koránt sem egy megszokott mezőnyhajrára volt kilátás. A nap elején egy hét fős sor lépett el, melybe Antonio Nibali (Bahrain-Merida), Romain Sicard (Direct Energie), Silvio Herklotz (Bora-Hansgrohe), Delio Fernandez, Angel Madrazo (Delko Marseille), Thomas De Gendt (Lotto-Soudal) és Axel Domont (AG2R La Mondiale) keveredtek bele. A szökés legnagyobb előnye hét perc környékén tetőzött, miközben a főmezőny sokáig kivárt az üldözéssel. Végül ezt kihasználva ketten hazaértek, a szakaszt Thomas De Gendt (Lotto-Soudal) nyerte Axel Domont (AG2R La Mondiale) és a mezőnytől minimálisan elszakadó Diego Ulissi (UAE Team Emirates) előtt. Az esélyesek szűk egy perces hátránnyal együtt érkeztek. „A versenyt megelőzően jó néhány szakaszt kinéztem magamnak, mivel szeretnék harcban lenni a hegyi trikóért – mondta De Gendt a célba érkezést követően. – Azért mentem el a szökéssel, hogy megszerezzem a pöttyös trikót, de egy egészen más színűt sikerült megkaparintanom. Bízom benne, hogy a negyedik szakaszig esélyem lehet megőrizni a trikót. A szerdai időfutam döntő jelentőséggel bírhat, nem valószínű, hogy ott esélyem lehet sárgában maradni. A Mont du Chat hegyibefutója sem nekem kedvez, addig azonban szeretnék annyi pontot gyűjteni, hogy esélyem legyen a hegyi különversenyben.”
2017.04.27. - Michael Albasini nyerte az első hegyi szakaszt a Romandiai Körön Aigle és Cahmpery között 173,3 kilométer várta a kerekeseket a Romandiai Körverseny első mezőnyszakaszán. A prológot követően nem kevesebb, mint öt hegy tornyosult a versenyzők előtt. Hideg, esős időben vágtak neki a távnak, a nap szökését Sander Armée (Lotto-Soudal), Marco Minnaard (Wanty-Groupe Gobert), Marcus Burghardt (Bora-Hansgrohe), Matvey Mamykin (Katusha-Alpecin), Oliveiro Troia (UAE Team Emirates) és Mekseb Debesay (Dimension Data) hatosa alkotta. Az elmenés legnagyobb előnye hét percnél tetőzött. Az első három emelkedőt követően még mindig hét perc volt az elmenés előnye, amikor a LottoNL-Jumbo csapata magára vállalta az üldözést. Közben még jobban szakadni kezdett az eső, az utolsó húsz kilométeren belül a szökevények között megbomlott az egység, Armée igyekezett minél több pontot összegyűjteni a hegyi hajrákban. Armée, Minnaard és Debesay triója bírta a legtovább az élen, de 6,8 kilométerre a céltól utolérték őket. Az első támadás Robert Gesink (LottoNL-Jumbo) nevéhez fűződött, de túlságosan messzire nem sikerült jutnia. A szakasz végén a mezőny átbukott a hegycsúcson és egy rövidebb lejtmenet végén ért célba, ahol Michael Albasini (Orica-Scott) bizonyult a leggyorsabbnak Diego Ulissi (UAE Team Emirates) és Jesus Herrada (Movistar) kettőse előtt. Összetettben Fabio Felline (Trek-Segafredo) megőrizte vezetését, előnye nyolc másodperc a második helyre előre lépő Herrada ellenében.
2017.04.18. - Sérülés miatt kihagyja a hátralevő ardenneki versenyeket Philippe Gilbert Az Amstel Gold Race idei győztese Philippe Gilbert mintegy 130 kilométerrel a verseny vége előtt került földre az elmúlt hétvégén, ám azonnal felpattanva folytatta a viadalt, pályafutása negyedik sikerét aratva. A célba érkezést követően azonban derékfájdalomra panaszkodott minek kapcsán a Quick-Step Floors csapatorvosa egy teljes kivizsgálást irányzott elő számára, amely kimutatott egy aprócska sérülést a veséjén. „Amikor buktam azonnal éreztem a fájdalmat, de az adrenalin vitt tovább, így az pillanatok alatt megszűnt – nyilatkozta Gilbert a sérülés bejelentését követően. – Sajnos a célba érkezés után fájni kezdett a derekam. Az orvosi kivizsgálás egy aprócska sérülést mutatott a vesémen, ami nem komoly, de minimum egy hetes pihenőt követel. Ennek kapcsán pedig kénytelen vagyok visszalépni a további ardenneki versenyektől. Szomorú vagyok, mivel jó formában érzem magam, de erős a csapatunk, így biztos vagyok abban, hogy a Quick-Step nélkülem is jó eredményeket ér majd el a Fleche Wallone és a Liege-Bastogne-Liege viadalain.”
2017.04.10. - Greg Van Avermaet: azzal a tudattal fordultam be a velodromba, hogy nyerhetek Folytatja fantasztikus tavaszi szereplését Greg Van Avermaet, aki megnyerte pályafutása első nagy monumentumát. Az idei Párizs-Roubaix is bővelkedett történésekben, a BMC kerékpárosának voltak problémái a váltójával, de egy kisebb bukásba is belekerült. „Azzal a tudattal fordultam be a velodromba, hogy nyerhetek – mondta a díjátadót követően Van Avermaet. – Minden jól alakult, bíztam benne, hogy lehet esélyem Stybar ellen, bár tartottam azért tőle, mivel korábban nem sokat vezetett. Nagyon örülök a győzelmemnek, végre sikerült nyernem egy nagy monumentumot. Mindezek ellenére továbbra is úgy vélem, hogy az olimpiai arany pályafutásom legszebb sikere. Nem volt egy nyugalmas verseny. Nem sokkal az Arenberg előtt valaki hátulról belém jött, melynek következtében megsérült a váltom. Rengeteg energiát emésztett fel a visszazárkózás, mintegy húsz kilométer kellett ahhoz, hogy Daniel Oss és Jempy Drucker segítségével visszaérjek. Ez tipikusan az a verseny, ahol szinte mindig elől kell lenned, kulcsfontosságú a jó helyezkedés. A csapattársaim remek munkát végeztek, köszönöm nekik a segítséget.”
2017.04.09. - Teljesült a BMC kiválóságának álma, végre monumentumot nyert. Tom Boonen remek versenyzéssel, egy tizenharmadik hellyel búcsúzott.
2017.04.02. - Philippe Gilbert (Quick-Step Floors) nyerte a 2017-es Flandriai Körversenyt, miután több mint ötven kilométerrel a vége előtt merészet húzott, s egyedül indult meg.
2017.03.27. - Peter Sagan: ez így egy nagyon olcsó játék Remek versenyt hozott a sprinterek klasszikusa, azaz a Gent-Wevelgem, melynek végén a regnáló olimpiai bajnok Greg Van Avermaet győzedelmeskedett. Peter Sagan érdekes módon reagált, miután Niki Terpstra nem vezetett neki, egyszerűen kiborított, ezzel lemondva a győzelemről. „Nem igazán értettem, hogy Terpstra mit is akar – így Sagan a díjátadóra várva. – Támad, hogy bekerüljön az elmenésbe, aztán meg nem akar egy centit sem dolgozni. Ez csak egy példa volt, hogy miképp is lehet elveszteni egy versenyt velem szemben. Mit kellett volna csinálnom? Végig vezetni, hogy aztán Terpstra megnyerje a versenyt. Legalább így én dönthettem el, hogy ki nyerje a versenyt, és legközelebb is ez fog történni hasonló szituációban. Ez így egy nagyon olcsó játék. Nem vagyok csalódott, inkább vagyok motivált a történtek miatt. Ha mindig te nyersz, akkor viszonylag hamar elveszted a motivációd, én azonban nem nyertem most.”
2017.03.26. - Greg Van Avermaet (BMC) az E3 Harelbeke után a Gent-Wevelgem klasszikusát is megnyerte. Keukeleire remekelt, Sagan frusztráltan borított ki, miután nem vezettek neki.
« 1 | 2 | 3 »




Francia Alpok 2017. Francia Alpok 2017.
Távolság: 980 km
Szintkülönbség: 11000 m
Nehézségi fok: 8
Albán-Anzix 2017.
Távolság: 999 km
Szintkülönbség: 12000 m
Nehézségi fok: 8
Alpok kommandó 2016.
Távolság: 590 km
Szintkülönbség: 7200 m
Nehézségi fok: 8






Velo.hu bringamagazin.
Biciklis hírek, tesztek, felszerelések, túrák és apróhirdetések