A keresett kulcsszó: Giro d'Italia


« 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 ... utolsó »
2019.04.16. - Budapest lesz a tizennegyedik Olaszországon kívüli rajthelyszíne a Giro d’Italiának Óriási világeseménynek adhat otthont Magyarország, 2020 májusában nálunk rendezik a Giro d'Italia országúti kerékpáros körverseny első három szakaszát. A régiónkból sosem indult még Grand Tour. A versenyigazgató Mauro Vegni és az Aktív Magyarországért Felelős Kormánybiztos, Révész Máriusz ünnepélyes keretek között tette meg a bejelentést és tartott sajtótájékoztatót Budapesten, ahol végérvényesen kiderült, tényleg tőlünk rajtol a 103. Olasz Körverseny! Az első Girót 1909-ben rendezték, s egészen 1965-ig kellett arra várni, hogy egy külföldi város is megkaphassa a Grande Partenzát, ami abban az évben San Marinóba, majd egy esztendővel később Monte Carlóba került. Az első Olaszországtól ténylegesen is távolabb eső város a belga Vervier volt 1973-ban, majd az 1974-es vatikáni rajtot követően jó húsz évig újfent csak Itálián belül zajlottak az események. 1996-ban aztán egy váratlan húzással a görögországi Athén adhatott helyet a második legnagyobb presztízzsel bíró többnapos kerékpárverseny rajtjának, amit 1998-ban a franciaországi Nizza, 2002-ben a holland Groningen, 2006-ban a belga Seraing, 2010-ben az ugyancsak holland Amszterdam, 2012-ben a dán Herning, 2014-ben az ír Belfast, 2016-ban immáron harmadjára Hollandia, azon belül Apeldoorn, míg tavaly az izraeli Jeruzsálem követett.
2019.04.15. - Óriási világeseménynek adhat otthont Magyarország, 2020 májusában nálunk rendezik a három hetes Giro d'Italia országúti kerékpáros körverseny első három szakaszát. A régiónkból sosem indult még Grand Tour! A versenyt szervező RCS cég vezetője, Mauro Vegni és az Aktív Magyarországért Felelős Kormánybiztos, Révész Máriusz a mai napon tartott ünnepélyes bejelentést és sajtótájékoztatót Budapesten, ahol végérvényesen kiderült, tényleg tőlünk rajtol a 103. Olasz Körverseny!
2019.03.28. - Az Olasz Körversenyt szervező RCS Sport a minap hivatalosan is bemutatta a 2019-es verseny megkülönböztető trikóit, melyeket idén is a Castelli cége tervezett. A velencei vállalat 2018-ban váltotta a Santinit, az innováció jegyében pedig igyekszik minden évben valami újdonsággal előrukkolni.
2019.02.11. - Filutás Viktor 14. a GP Alanya egynaposán, ahol Valter Attila is bemutatkozott A törökországi GP Gazipasa egynaposát követően, ahol Dina Márton az előkelő harmadik helyen zárt, a GP Alanya szintén 1.2-es besorolású versenyén folytatta hazánk egyetlen kontinentális besorolású csapata a Pannon Cycling Team. A 153 kilométeres szinte teljesen sík viadalon mutatkozott be új csapata, a lengyel CCC Development Team színeiben Valter Attila. Az előzetes várakozásoknak megfelelően mezőnyhajrá döntött, amit a német Lucas Carstensen (Bike Aid) nyert meg a fehérorosz Yauheni Karaliok és a lengyel Patryk Stosz (CCC Development Team) előtt. Szinte minden magyar versenyző a főmezőnnyel érkezett Filutás Viktor a 14., Dina Dániel a 20., Orosz Gergő a 41., Szatmáry András a 81., Dina Márton a 108., míg Valter Attila a 68. helyen zárt.
2019.02.01. - Jesus Herrada nyerte az európai szezonnyitót A Challange Mallorca sorozat első versenyével a Trofeo Ses Salines, Campos, Porreres, Felantix 1.1-es egynaposával rajtolt el a 2019-es Europe Tour sorozat. Ses Salines és Felantix között 176,9 kilométer várt a mezőnyre, a táv végén a Puig de Sant Salvador hegyi befutójával. A nap szökését Rasmus Iversen (Lotto-Soudal), Antonio Soto (Fundacion Euskadi) és Jacob Hennessy (Canyon DHB) triója alkotta, akik már közel hét perces előnyre is szert tudtak tenni, ám a Movistar csapata által kontrollált főmezőny mintegy ötven kilométerre a céltól vészesen megközelítette őket. Ekkor Lars Boom (Roompot-Charles) és Pim Ligthart (Direct Energie) gondolták úgy, hogy lehet némi keresnivalójuk, így a szökevények után eredtek. Harminc kilométerrel a vége előtt azonban mindenkit megfogtak. A mindent eldöntő hegy lábánál már csak mintegy harmincan voltak az élcsoportban, ahonnan végül Jesus Herrada (Cofidis) bírta a legjobban a meredeket, így megnyerve a versenyt Guillaume Martin (Wanty-Groupe Gobert) és Bauke Mollema (Trek-Segafredo) előtt. A regnáló világbajnok Alejandro Valverde (Movistar) negyedikként ért célba. A Challange Mallorca sorozat a Trofeo Andratx-Lloseta dimbes-dombos egynaposával folytatódik.
2019.01.26. - Kiosztották az idei Giro d’Italia szabadkártyáit, a Neri Sottoli maradt hoppon Az Olasz Körverseny szervezője az RCS Sport hivatalosan is bejelentette, hogy melyik négy csapat kapja a 2019-es viadal szabadkártyáit. Az olasz kupa győzteseként az Androni Giocattoli-Sidermec helye biztos volt, mellettük az olasz-japán Nippo-Vini Fantini Faizane, az olasz Bardiani-CSF és az izraeli Israel Cycling Academy lett a befutó, míg a legnagyobb hoppon maradó a Neri Sottoli-Selle Italia KTM sora. A Bardiani és az Israel Cycling Academy tavaly is ott lehetett a Girón, míg a Nippo-Vini Fantini 2016 után térhet ismét vissza. További érdekesség, hogy Luca Scinto csapata a Neri Sottoli 2011 óta mindig jelen volt a legnagyobb itáliai versenyen. Az RCS Sport a Giró mellett további rangos versenyeire is kiosztotta a meghívókat. A Strade Bianche klasszikusán a Neri Sottoli-Selle Italia KTM, a Nippo-Vini Fantini Faizanè és a Vital Concept - B&B Hotels lehet ott, a Tirreno-Adriatico szakaszversenyén a Bardiani CSF, a Cofidis, a Gazprom-Rusvelo, az Israel Cycling Academy és a Neri Sottoli-Selle Italia KTM mérheti össze erejét a WorldTour csapatokkal, míg a Milánó-Sanremón az Androni Giocattoli-Sidermec, a Bardiani CSF, a Cofidis, a Direct Energie, az Israel Cycling Academy, a Neri Sottoli-Selle Italia KTM és a Kusztor Pétert is a színeiben tudó Team Novo Nordisk lehet ott.
2019.01.18. - Megszerezte ide első győzelmét Peter Sagan Nem kellett túl sokáig várni a háromszoros világbajnok Peter Sagan (Bora-hansgrohe) első idei győzelmére. Lobethal és Uraidla között 146,2 kilométer várta a kerekeseket a Tour Down Under harmadik szakaszán. A dimbes-dombos terep túlságosan is nehéznek bizonyult a vérbeli sprinterek számára, bár az etap lejtmenetben zárult. Már abból is gondolhattuk, hogy ezúttal nem a sprintereké lesz a főszerep, hogy Elia Viviani (Deceuninck-Quick-Step) kezdeményezte az első szökést, melybe rajta kívül még Nicholas Dlamini (Dimension Data), James Whelan (EF Education First), Nico Denz (AG2R La Mondiale), Manuele Boaro (Astana), Leo Vincent (Groupama-FDJ) és Michael Potter (UniSA-Australia) keveredett vele. A nap egyetlen kategorizált emelkedőjét Boaro nyerte, aki így feljött a hegyi összetett második helyére. A főmezőnyt eközben a sárga trikót védő CCC Team kontrollálta, melynek eredményeként a kellő időben meg is fogták az elmenést. A hajrában ugyanaz a forgatókönyv zajlott le, mint 2018-ban, Daryl Impey (Mitchelton-Scott) volt az első, aki indított, majd Peter Sagan (Bora-hansgrohe) nyerte meg a szakaszt Luis Leon Sanchez (Astana) és Impey előtt. Összetettben Patrick Bevin (CCC Team) megőrizte vezetését, előnye mindössze egyetlen másodperc Sagannal szemben. [[https://www.youtube.com/v/SmplLAJTLvg?fs=1&hl=hu_HU 560 315]] „Sanchez ezúttal jóval erősebb volt, mint tavaly ilyenkor, épp, hogy meg tudtam előzni a végén – így a célba érkezést követően Sagan. – Igazából az volt a nehéz, hogy az utolsó emelkedőn elől tudjak maradni. Nagyon örülök ennek a sikernek, köszönöm a csapattársaim egész napos munkáját. A győzelem az győzelem, úgyhogy elégedett vagyok.” A Tour Down Under negyedik szakasza Unley és Campbelltown között vezet 129,2 kilométeren, a végén egy nehezebb emelkedővel, de nem hegyi befutóval.
2019.01.08. - A Bahrain-Merida, a Trek-Segafredo és az UAE Team Emirates csapatai is Vincenzo Nibalit szeretnék Lényegében még el sem kezdődött a 2019-es szezon, máris többen bejelentkeztek Vincenzo Nibaliért, akinek az év végén lejár a szerződése jelenlegi klubjánál a Bahrain-Meridánál. Az arab támogatású sor mellett a Trek-Segafredo és az UAE Team Emirates is komolyan gondolja az olasz versenyző megszerzését, akinek saját edzője, orvosa és masszőre is van, így csomagban évi 3,5 millió euró körül mozoghat az árfolyama. A pletykák szerint időnként vannak súrlódások Nibali és a Bahrain-Merida vezetősége között, sőt olykor még a fizetés is csúszik, bár ezt adminisztratív okokkal magyarázzák. A legkomolyabb kérő talán a Trek, hisz a Segafredo vállalat bejelentette, hogy amennyiben hosszabb távra sikerül megszerezniük a versenyzőt, abban az esetben ugyanerre az időszakra meghosszabbítják támogatói szerződésüket. „Természetesen az a célom, hogy a jelenlegi csapatomnál maradhassak, de meg kell egyeznünk a részletekben, pontot kell tennünk a történet végére – mondta Nibali a La Gazetta dello Sport hasábjain. – Nyilvánvaló, ha egy versenyző a szerződése utolsó évében van, akkor érkeznek megkeresései.”
2018.11.01. - Elia Viviani és Chris Froome voltak a jövő évi Giro prezentációjának díszvendégei Egyelőre elég kevés kerékpáros jelezte konkrétan, hogy rajthoz kíván állni a 2019-es Olasz Körversenyen. Talán csak Vincenzo Nibali (Bahrain-Merida) részvétele tűnik biztosnak, bár Alejandro Valverde (Movistar), Geraint Thomas (Sky) és Miguel Angel Lopez (Astana) indulásáról is hallani. A címvédő Chris Froome (Sky) vélhetően a Tour de France-ra fókuszál, mintahogyan Elia Viviani (Quick-Step Floors) is inkább Franciaország felé veheti az irányt. Utóbbi két kiválóság volt a Giro prezentációjának díszvendége. „A Giro győzelmem mindig is kiemelt helyet foglal majd el a szívemben, hisz egy ikonikus verseny végén diadalmaskodtam – mondta Froome. – Nagyon tetszik a 2019-es útvonal, azt hiszem ezt a versenyt csak egy komplett, tökéletes formát mutató kerékpáros nyerheti meg. Kiegyensúlyozott az útvonal, a hegyek és az egyenkénti időfutamok többek számára is esélyt nyújthatnak. Egy nagyon jól felépített csapatra lesz szükség ahhoz, hogy a rózsaszín trikóig vezesse a kapitányát. A szakasz, amikor a Gaviát és a Mortirilot egymást követően kell megmászni, brutálisnak ígérkezik. Egy pihenőnapot követően jön ez az etap, akár ott is eldőlhet a verseny végkimenetele.” „Hat olyan szakasza lesz a jövő évi Olasz Körversenynek, amely egyértelműen a sprintereknek kedvezhet – tette hozzá Viviani. – Regnáló olasz bajnokként természetesen szeretnék rajthoz állni a Girón, bár még nem hoztuk meg a végső döntést a jövő évi versenyprogramommal kapcsolatosan. Idén négy szakaszt nyertem és kétszer lettem második, ami egy fantasztikus teljesítmény. Az utolsó hét hihetetlenül kemény lesz a sprinterek számára, de Veronába elérni kiváltságos dolog.”
2018.11.01. - Milánóban hivatalosan is bemutatták a 2019-es Olasz Körverseny útvonalát. A 102. Giro d’Italiára május 11. és június 2. között kerül sor. A 3518 és fél kilométeres táv, három egyenkénti időfutamot és öt hegyi befutót tartogat.
2018.10.31. - Alexander Kristoff meglepődött Gaviria szerződtetésén, ha kell, segíteni fogja csapattársát A hír miszerint Fernando Gaviria felbontva érvényben lévő szerződését a Quick-Step Floors sorával, és az UAE Team Emirates csapatába szerződik, meglepetésként érte a sor első számú sprinterét Alexander Kristoffot. A történtek után az sem kizárható, hogy a norvég kiválóság lesz Gaviria utolsó felvezetője a jövő évi Francia Körversenyen. Az egyik norvég kerékpáros szakportál készített interjút a harmincegy esztendős kiválósággal. „Jelen pillanatban nem tudom, hogy ki lehetne nálam alkalmasabb arra, hogy Fernandót győzelmekhez segítse – nyilatkozta Kristoff. – Természetesen a saját céljaim is előtérben tartom, igyekszem majd egyfajta összhangot elérni. Megnyertem az idei szezon legfontosabb sprintjét a Champs Élysées-n, így nem nagyon kell magyarázkodnom. Egyértelműen látható, hogy számos fiatal kopogtat az ajtón. Amennyiben a csapatom elküld a Tourra Fernando mögé, nem fogok megsértődni. Természetesen nem az a célom, hogy második számú ember legyek, de ha a csapat érdekei ezt kívánják meg, akkor igenis harcolni fogok Gaviria sikereiért.”
2018.10.18. - Kiszivárgott információk a 2019-es Giro d’Italia útvonaláról Október 31-én Milánóban mutatják be a 2019-es Olasz Körverseny útvonalát, ám az elmúlt évekhez hasonlóan ezúttal is rengeteg információ kiszivárgott, a La Stampa napilapja példának okán egy komplett útvonalat hozott le. A 2019-es Giro d’Italia előreláthatóan három időfutammal nehezíti a kerekesek dolgát, de bekerülhet az útvonalba a Gavia, a Mortirolo, a Croce d'Aune és a Col del Nivolet emelkedője is. Azt már korábban bejelentették, hogy a jövő évi verseny egy 8,2 kilométeres egyenkénti időfutammal indul Bolognában, amely érinti a Giro dell’ Emilia versenyéről jól ismert San Luca emelkedőjét. Azt is megerősítették, hogy a kilencedik etap szintén egy egyenkénti lesz Riccione és San Marinó között, míg egy nappal később Ravennából indulva Modenába teker a mezőny vélhetően mezőnyhajrával zárva a napot. A La Stampa információi szerint a verseny Veronában ér véget egy tizenöt kilométeres egyenkéntivel. A bolognai rajtot követően az Appenninek érintésével délre fordul a karaván a reneszánsz művész Leonardo Da Vinci születésének ötszázadik évfordulóját ünnepelve. Vélhetően Puglio lesz a legdélebbi pontja a 2019-es útvonalnak a hetedik szakasz során, majd onnan újra északnak fordulnak L’Aquila érintésével, melyet éppen tíz éve sújtott egy szörnyű földrengés. A 13. szakaszon jöhet a Gran Paradiso a maga 2200 méteres magasságával, a tizenöt százalékos meredek, harminc hajtűkanyarával igencsak látványosnak ígérkezik. Az ezt követő napok a ritkán használt Col de Nivolet és a Colle San Carlo hegyeivel rémisztgetnek, majd Como felé fordulnak nagy valószínűséggel érintve jó pár kaptatót a Lombard Körverseny útvonalából. Az utolsó héten a Mortirolo és a Passo Gavia lehetnek a csúcspontok, de a Passo Croce d'Aune, a Passo Manghen és a Passo Rolle is a rózsaszín trikó kimeneteléről dönthetnek.
2018.09.25. - Mikkel Bjerg megvédte világbajnoki címét az U23-as fiúk egyenkéntijén, Rozemarijn Ammerlaan győzött a junior lányoknál A dán Mikkel Bjerg megvédte címét az Ausztriában zajló országúti kerékpáros világbajnokság U23-as időfutamában. Bjerg végül hatalmas fölénnyel győzött a belga Brent van Moer és a szintén dán Mathias Norsgaard előtt. „Hihetetlen – mondta Bjerg, aki már bő egy hete Ausztriában van, többször is bejárta a pályát, próbált tökéletesen felkészülni a kronóra. – Lényegében az egész idényem arról szólt, hogy a világbajnokságra időzítsem a csúcsformám. Már több mint tíz napja itt vagyok, minden egyes nap teljesítettem a kronó útvonalát. Menet közben nem tudtam, hogy mennyi az előnyöm, azt azonban éreztem, hogy jól halad a kerékpár. Jövőre is a Hagens Berman-Axeon csapatánál maradok, nagyon tetszik a közeg, amit a klub nyújt, a célom, hogy tovább fejlődhessek és egy napon elit időfutam világbajnok lehessek.” [[https://www.youtube.com/v/CqXQ2fmCig0?fs=1&hl=hu_HU 560 315]] A junior lányok versenyében kisebb meglepetésre a holland Rozemarijn Ammerlaan győzött. A tizennyolc esztendős tehetség 27 perc 2 másodperc alatt abszolválta a húsz kilométeres távot, ezzel hét másodpercet verve a második olasz Camilla Alessióra. „Nem nagyon találom a szavakat, nem számítottam rá, hogy nyerhetek, nem is soroltak előzetesen az esélyesek közzé, meglepett az eredmény – nyilatkozta a díjátadót követően Ammerlaan, aki Anna Van der Breggen egykori kerékpárjával teljesítette a távot. – Nagyon nehéz volt a pálya, főleg az útvonal második felében voltak problémáim. A részidőkkel sem voltam tisztában, próbáltam kiadni magamból mindent.” [[https://www.youtube.com/v/hWK_vzeVMvU?fs=1&hl=hu_HU 560 315]] A világbajnokság a junior fiúk és a női elit időfutamaival folytatódik. A junior fiúk 27,8 kilométert abszolválnak. A legnagyobb esélyes az utánpótlás szinten idén mindent megnyerő, új Eddy Merckx-ként kikiáltott belga Remco Evenepoel. Rajta kívül a norvég Soren Waerenskjold, az ausztrál Luke Plapp, a szintén belga Ilan Van Wilder és a cseh Karel Vacek négyesére lesz érdemes figyelni. A női elit szintén 27,8 kilométert teljesít, a címvédő holland Annemiek Van Vlauten igyekszik ismét megszerezni a szivárványszínű trikót, de honfitársai Ellen Van Dijk és Anna Van der Breggen is kiváló erőben vannak, így a hollandok nagyot alkothatnak ebben a számban.
2018.06.24. - A kiváló 2017-es kampányt követően – amikor is az önkéntesek közel nyolcvanöt tonnányi szemetet gyűjtöttek az Olasz Körverseny során - a Giro szervezői igyekeztek még zöldebbé varázsolni a 2018-as viadalt.
2018.05.28. - Chris Froome: ez a Giro brutális volt, ha egyszer megzuhantál, súlyos perceket kaptál Chris Froome megcsinálta a lehetetlent, a Sky csapatának brit kerékpárosa zsinórban harmadik nagy körversenyét nyerte, miután a 2017-es Tour és Vuelta győzelmét követően, első britként diadalmaskodott a Giro d’Italián. Froome egy hihetetlen nyolcvan kilométeres szóló szökés végén ragadta magához a vezetést a viadal tizenkilencedik szakasza után. Rómában az etap időeredményeinek neutralizálása után, már csak át kellett haladni a célvonalon. Froome a rózsaszín trikó mellett a hegyi összetettet is megnyerte. [[https://www.youtube.com/v/HnR6AdiNUVE?fs=1&hl=hu_HU 560 315]] „A körpálya megkezdését követően több kerekes is oda jött hozzám mondván, hogy veszélyes az útvonal – mondta Froome a célba érkezés utáni interjújában. – A neutralizálás miatt két verseny alakult, hisz a kilátogató rajongók Elia és Sam csatáját akarták látni. Nagyszerű volt a hangulat, Róma bebizonyította, hogy mennyire is akarta ezt a szakaszt. Ez a Giro brutális volt, ha egyszer megzuhantál súlyos perceket kaptál. Egy héttel ezelőtt még a legmerészebb gondolataimban sem hittem abban, hogy ma rózsaszín trikóban érkezhetem. Három perc fölötti volt a hátrányom, ami szinte lehetetlen helyzetet teremtett. A Colle delle Finestre ellenben kedvezett nekem. Szeretném a győzelmem a kislányomnak és a feleségemnek ajánlani.”
2018.05.27. - Sam Bennett (Bora-hansgrohe) nyerte az idei Olasz Körverseny utolsó szakaszát, összetettben Chris Froome (Sky) győzedelmeskedett.
2018.05.26. - Chris Froome: mindenféleképpen meg akartam próbálni valami őrültséget A verseny egyik előzetesen kikiáltott favoritja Chris Froome (Sky) pályafutása során első alkalommal húzhatta magára a rózsaszín trikót, miután egy nyolcvan kilométeres szóló támadás végén nyerte az idei Olasz Körverseny királyszakaszát. Honfitársa az eddigi éllovas Simon Yates (Mitchelton-Scott) már a Colle delle Finestre emelkedőjén leszakadt. Froome előnye az utolsó két szakaszt megelőzően negyven másodperc. [[https://www.youtube.com/v/9USGFIF2UWc?fs=1&hl=hu_HU 560 315]] „Voltak nagyon nehéz pillanataim az idei Girón, így mindenféleképpen meg akartam próbálni valami őrültséget – mondta a brit kerekes a célba érkezést követően. – A stratégia készen állt, már csak meg kellett valósítanunk. A csapat remek munkát végzett, tökéletes helyzetbe hoztak a Finestre emelkedőjén. Nem akartam az utolsó hegyig várni, hisz akkor már nem lett volna esélyem megszerezni a rózsaszín trikót. Az elmúlt napokban nagyon jó erőben éreztem magam, ezért is indultam meg ilyen korán. Természetesen az akciómmal nagy kockázatot vállaltam, de szeretem, és nagyon jól ismerem ezt a kaptatót, így meg kellett próbálnom. Folyamatosan kaptam az információkat az időkülönbségekről, amikor már csak húsz másodpercre voltam a trikótól tudtam, hogy meg lesz.”
2018.05.25. - Egy egészen hihetetlen szakasszal folytatódott a Giro d’Italia, a királyszakasz végén Chris Froome (Sky) egyedül ért haza, megszerezve a rózsaszín trikót is.
2018.05.24. - A német Maximilian Schachmann (Quick-Step Floors) sikerével zárult a Giro d’Italia tizennyolcadik szakasza, összetettben továbbra is Simon Yates (Mitchelton-Scott) vezet, bár Tom Dumoulin (Team Sunweb) huszonnyolc másodpercre csökkentette hátrányát.
2018.05.24. - Elia Viviani: fontos volt, hogy a ciklámen trikóért folytatott harcban újabb pontokat szerezzek Elia Viviani (Quick-Step Floors) a hirtelen megérkező vihar ellenére is magabiztosan nyerte a Giro d’Italia tizenhetedik szakaszát legnagyobb riválisa Sam Bennett (Bora-hansgrohe) előtt. Viviani ezzel már idei negyedik etapgyőzelmét szerezte mindamellett, hogy a pontversenyben is megerősítette vezető pozícióját. [[https://www.youtube.com/v/wPmku98QHo8?fs=1&hl=hu_HU 560 315]] „Egyértelműen nehezebb volt ez a szakasz, mint azt előzetesen vártuk, de tudtuk, hogy nem lesz könnyű dolgunk – mondta Viviani a célba érkezést követően. – Az időfutam során azért elég sokan spóroltak, ezúttal pedig mindenki szökni akart. Nagyon erős emberek próbálkoztak elmenésbe kerülni, de a Bora-hansgrohe és a LottoNL-Jumbo sorai szinte egész nap kontrollálták a történteket. Mi egy picit próbáltunk játszani, de úgy vélem jó döntéseket hoztunk. Róma előtt a sprinterek utolsó lehetősége következett, fontos volt, hogy a ciklámen trikóért folytatott harcban újabb pontokat szerezzek, így nem akartuk ezt a szakaszt veszni hagyni. Inkább kedvezett Sam Bennettnek ez az etap, mint nekünk, de a csapatom fantasztikus munkát végzett. Nyilván számítunk arra, hogy Rómában is sprint lesz, de úgy készültünk, hogyha ma lehet hajrázni, akkor mindent meg fogunk tenni a győzelem érdekében. A végén Danny Van Poppel próbált meglepni minket, Sabatini hagyott egy kis rést, én viszont a nagy szembeszél miatt az utolsó utáni pillanatig kivártam, és végül beigazolódott, hogy ez volt a jó taktika. Idei tizedik győzelmemet szereztem, ami alátámasztja, hogy kiváló döntés volt a Quick-Step Floors csapatába szerződnöm. ”
« 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 ... utolsó »




Francia Alpok 2017. Francia Alpok 2017.
Távolság: 980 km
Szintkülönbség: 11000 m
Nehézségi fok: 8
Albán-Anzix 2017.
Távolság: 999 km
Szintkülönbség: 12000 m
Nehézségi fok: 8
Alpok kommandó 2016.
Távolság: 590 km
Szintkülönbség: 7200 m
Nehézségi fok: 8






Velo.hu bringamagazin.
Biciklis hírek, tesztek, felszerelések, túrák és apróhirdetések