Bezár

Bejelentkezés

Hirlevél feliratkozás
Bejelentkezés / Regisztráció
  • Hírek
  • Eseménynaptár
  • Túrák
  • Galéria
  • Videó
  • Blog
  • Velo magazin
  • Tour de Hongrie
  • Vuelta a Espagna
  • Tour de France
  • Giro d'Italia

A keresett kulcsszó: Arkea-Samsic

Nairo Quintanát edzés közben sodorta el egy autó Kolumbiában

2020.07.04. - Az Arkea-Samsic kerekese éppen testvérével Dayerrel tréningezett, amikor egy szabálytalankodó autós elsodorta. Nairo kisebb sérülésekkel megúszta az esetet, de legalább egy kéthetes kényszerpihenő vár rá, ami negatívan befolyásolhatja a Tour de France-ra való felkészülését.
bővebben

Nyilvános Nairo Quintana versenyprogramja, természetesen a Tour de France a legfőbb cél

2020.05.31. - A francia Pro Team az Arkea-Samsic vezetősége a koronavírus-járvány árnyékában is nyugodt maradt, a csapat a kiváló idénykezdetet követően a Tour de France-ra összpontosít, ahol Nairo Quintana lesz az első számú emberük.
bővebben

Az Arkea-Samsic csapata a Tour de France győzelmet célozza meg 2020-ban

2020.03.18. - A francia Pro Team az Arkea-Samsic vezetősége a koronavírus-terjedésének árnyékában is nyugodt, a kiváló idénykezdetet követően a Tour de France-ra összpontosít.
bővebben

Nairo Quintana remek formában kezdte a szezont új csapata, az Arkea-Samsic színeiben

2020.03.03. - Egyelőre nagyon úgy tűnik, hogy bejött a csapatváltás Nairo Quintana számára. Az Arkea-Samsic vezetője Emmanuel Hubert az év korai sikereire épít.
bővebben

Nacer Bouhanni: az elmúlt két év egy rémálom volt számomra

2020.02.15. - A francia sprinter karrierje talán az Arkea-Samsic csapatában éledhet újjá.
bővebben

Kiosztották a Tour de France szabadkártyáit, az ASO a francia csapatoknak kedvezett

2020.01.07. - Színtisztán a francia csapatoknak kedvezett a Nemzetközi Kerékpáros Szövetség reformtörekvései után az ASO. A Circus-Wanty Gobert ezúttal lemarad a Tour de France-ról.
bővebben

Nairo Quintana: vannak, akik megértik a döntésem és vannak, akik nem

2019.11.25. - Sokakat meglepett Nairo Quintana döntése, aki a Movistar csapatát elhagyva a francia Arkea-Samsic ajánlatát fogadta el.
bővebben

A női kerékpározásban látja a sportág jövőjét a francia befektető

2019.11.24. - Az Arkea-Samsic csapata mindazok mellett, hogy rendesen megerősítette keretét a 2020-as idényre, a jövő évben egy női UCI csapatot is útjára enged.
bővebben

Canyon kerékpárokkal folytatja az Arkea-Samsic csapata

2019.11.16. - A nagy terveket szövögető francia sor két éves szerződést írt alá a német gyártóval.
bővebben

Országútis hírek külföldről: jön a Milánó-San Remo avagy a 300 kilométernyi kín, az Arkea-Samsic és a Direct Energie csapatai kapták az idei Tour de France utolsó két szabadkártyáját, Pascal Ackermann győzött a Bredene Koksijde egynaposán

2019.03.23. - Milánó-San Remo avagy háromszáz kilométernyi kín Március 23-án, szombaton immáron a 110. Milánó-San Remo kerül megrendezésre. Akárhogy is alakul a táv,– ami a leghosszabb a Nemzetközi Kerékpáros Szövetség WorldTour naptárában- a maga 291 kilométerével szedni fogja az áldozatait. A mezőny, ahogy kiér Milánóból különösebb emelkedők nélkül kanyaroghat 118 kilométeren keresztül, egészen Ovada településéig. A legbátrabbak és az igazán elszántak természetesen már itt is szökésben lesznek, de egy ilyen hosszú és rangos versenyen a korai elmenés rendkívül kiszolgáltatja magát az időjárási tényezőknek, és a mezőny kollektív erejének. Ovadat követően aztán lágyan, alig észrevehetően emelkedni kezd az út egészen a Turchino hágó tetejéig. A Milánó-San Remo legmagasabb pontja után még mindig több mint 100 kilométer van hátra a versenyből. Olyannak is tűnhet ez a táv, mint két egymás utáni rövidebb szakasz egy nagy körversenyen. Az első „capik” (dombocskák) a verseny vége előtt körülbelül ötven kilométerrel kezdődnek, ekkora a mezőny már szeretné látótávolságban tudni a szökevényeket. Az esélyesek küzdelme, a papírforma szerint az utolsó negyven kilométeren ölt majd formát. Rengeteget fog számítani, hogy kinek a csapata tudta megőrizni létszámát és erejét. Ahogy nő a tempó a rajtvonaltól 265 kilométerre fekvő Cipressa felé úgy fognak lemaradozni a segítők és azok, akik elmérték a formaidőzítést. Itt már egy-egy műszaki hiba, kisebb bukás is végzetes lehet a győzelem szempontjából, hiszen a felzárkózás sok erőt vesz ki a versenyzőből, ami hiányozni fog, legkorábban már a Poggio emelkedőjén, legkésőbb pedig a célban. A Poggio lábát elérve, 287 kilométernél, már a verseny állása szerint is lépnie kell az esélyeseknek. Amennyiben egy erős sprinter is ott van a mezőnyben ez az utolsó lehetőség leszakítani, amellett, hogy innentől akár már egyedül is befejezhető a viadal egy sikeres támadással. A sprintereknek és megmaradt csapattársaiknak pedig létkérdés, hogy a megfogyatkozott mezőny elején kezdjék meg az utolsó emelkedőt, hogy egy esetleges kisebb hátrányt még le tudjanak dolgozni az utolsó kilométereken. A lejtmenet után még három, és akárhogy is alakul a verseny a legkeményebb három kilométer várja a túlélőket. Hiába sík már a Poggio lejmenetétől a pálya, az állóképesség, az erő és a taktikai érzék szinte triplán számít a megtett táv ismeretében. Megpróbálni elmenni a csoporttól, vagy várni a sprintre, esetleg olyan tempót diktálni, amivel már nem érnek utol? A jó választás itt az örökkévalóságba és a történelemkönyvek lapjaira vezet a kerékpársport nagyjai és a Milánó-San Remo halhatatlanjai között. Ami az esélyeket illeti a szakértők egybehangzó véleménye szerint ezúttal szinte biztos, hogy nem fognak hagyni egy Vincenzo Nibali féle támadást, így Elia Viviani (Deceuninck-Quick-Step), Sam Bennett (Bora-hansgrohe) és Fernando Gaviria (UAE Team Emirates) hármasát emlegetik. A viadalon a tizennyolc WorldTour csapat mellett az Androni Giocattoli-Sidermec, a Bardiani-CSF, a Cofidis, a Direct Energie, az Israel Cycling Academy, a Neri Sottoli-Selle Italia KTM és a Novo Nordisk – soraiban Kusztor Péterrel – csapatai lehetnek ott.
bővebben

Országútis hírek külföldről: a Bahrain-Merida szeretné megtartani Vincenzo Nibalit, Luke Durbridge lett az ausztrál időfutambajnok, bemutatta 2019-es szerelését az Arkea-Samsic csapata

2019.01.09. - A Bahrain-Merida máris egy két éves szerződéshosszabbítást kínálna Vincenzo Nibalinak Mint arról a minap beszámoltunk Vincenzo Nibali szerződése a 2019-es év végén lejár jelenlegi csapatánál a Bahrain-Meridánál. Eredetileg csak egy 2020 végéig szóló hosszabbítást szeretett volna a vezetőség, ám a Trek-Segafredo olyannyira komolyan érdeklődik a kerekes iránt, ami elgondolkoztatta a befektetőket. A befektetőket, hisz nemrég a McLaren 50%-os részesedést szerzett a csapatban, ráadásul Nasser Bin Hamad Al Khalifa társtulajdonos is megerősített a szicíliai bringás iránti igényét. Maga a Segafredo vállalat ellenben szeretné reklámarcának Nibalit, egyes pletykák szerint még akkor is, ha marad jelenlegi csapatánál. Csakhogy a Trek-Segafredo soránál sem lenne mindegy, hogy az olasz cég mennyi pénzt pumpál a csapatba és milyen időtartamban. Massimo Zanetti a Segafredo tulajdonosa mát tárgyalt Nibalival, míg a Bahrain-Merida várhatóan január 13-ig szintén ajánlatot tesz. Döntés vélhetően a Tour de Francd rajtjáig, hisz Nibali korábban már lenyilatkozta, hogy addig szeretne pontot tenni a jövőjére.
bővebben

Legújabb hírek

Kerékpáros hírmorzsák: Evenepoel edzéseket hagyott ki, apa és fia együtt állhat rajthoz Venezuelában, egy szolid, 222 km-es tréning Peák csapattársaitól

Remco Evenepoel továbbra is fájdalmat érez, két és fél hete nem végez kerékpáros edzéseket. Sporttör...

  • Chris Froome csapata az Israel Start-Up Nation is rajthoz áll az idei Tour de Hongrie-n
  • Kerékpáros hírmorzsák: Valter Attila a Rouleur hasábjain, Cavendish realistán várja a szezon rajtját, Pedersen komoly célokkal készül
  • 2021-ben is folytatódik az Országos Bringapark Program
  • Kerékpáros hírmorzsák: prezentált Dináék csapata, Denifl két év börtönt kapott, a brit miniszterelnök bringával szegte meg a korlátozásokat

Következő események ajánlója

  • 2021.03.15: Tamási Hegyi Kupa 2021
  • 2021.03.21: II. 3G Kupa
  • 2021.03.28: 17. Sajó Péter Emlékverseny
  • 2021.04.04: Stop Cukrászda Időfutam
  • 2021.04.11: Egyetemi Időfutam OB
  • 2021.04.11: kerékvár-BÉKÁS Időfutam
  • 2021.04.18: Hegyi OB
  • 2021.04.25: XX. Péti Nagydíj
  • 2021.01.24: TRAIL ZONE CYCLO-CROSS MAGYAR KUPA
  • 2021.02.07: IV. BORSOD CROSS MAGYAR KUPA

VELO.hu felhasználók legújabb túrái

Francia Alpok 2017.

Francia Alpok 2017.

Távolság: 980 km
Szintkülönbség: 11000 m
Nehézségi fok: 8

Albán-Anzix 2017.

Távolság: 999 km
Szintkülönbség: 12000 m
Nehézségi fok: 8

Alpok kommandó 2016.

Távolság: 590 km
Szintkülönbség: 7200 m
Nehézségi fok: 8

Legújabb blog bejegyzések

  • Film ajánló: Két keréken Szászföldön
  • Tengeri Alpok ostroma 3: "Kanyoning 2 keréken"
  • HUSZONHÉT
  • Tengeri Alpok ostroma 2 : "Gigászok arénája"
  • Tengeri Alpok ostroma 1. "Bemelegító hadművelet"

Félsziget-kupa 2019

Merida Concept Store Budapest - Megnyitó

Félsziget-kupa

Borsodcross 2017

Lampre-Merida edzőtábor 2018

Movistar csapatbemutató 2018

Polartec edzőtábor 2018 Contadorral

UAE edzőtábor 2018

Országúti kerékpáros világbajnokság 2014 - Promo

SuperCross sorozat 1. forduló-Kazincbarcika cyclocross

SuperCross sorozat 1.futam-Kazincbarcika

SuperCross sorozat 1.futam-Kazincbarcika

Harkány Tour 2013: 12 órás nemzetközi kerékpárverseny

V. ROSE - VELO.hu Kékesi Csúcstámadás (rövid videó)

V. ROSE - VELO.hu Kékesi Csúcstámadás

MERIDA Tour de Zalakaros 2013 (Teljes összefoglaló)

MERIDA Tour de Zalakaros (118 km)

MERIDA Tour de Zalakaros (118 km)

Giro 2013 - 8. etap: Összefoglaló

  • Kerékpár
  • Hírek
  • Eseménynaptár
  • Túrák
  • Felszerelés
  • Galéria
  • Videó
  • Blog
  • VELO magazin
  • Médiajaánlat
  • Impresszum
  • Jogi nyilatkozat
  • Adatvédelem
  • ÁSZF
  • Kapcsolat
Velo.hu bringamagazin.
Biciklis hírek, tesztek, felszerelések, túrák és apróhirdetések
weboldal tervezés: IRQ