A keresett kulcsszó: Aqua Blue Sport


2018.09.04. - Egyesül a Roompot és a Veranda’s Willems-Crelan csapata, a cyclo-cross sztár Wout Van Aert nem túlságosan örül ennek A minap a Veranda’s Willems-Crelan csapatvezetője Nick Nuyens hivatalosan is megerősítette, hogy a belga pro-kontinentális sor fuzionál a szintén másodosztályú Roompot Nederlandse Loterij csapatával. Előbbi sor a Veranda’s Willems, míg utóbbi a holland nemzeti lottótársaság távozása miatt kerül nehéz helyzetbe. A belga csapatot korábban már az ír Aqua Blue Sport sorával is hírbe hozták, de vélhetően ez csak egyfajta második számú opció volt, Rick Delaney klubja időközben le is húzta a rolót. Az egyesülés egyben azt is jelenti, hogy a cyclo-cross sztár Wout Van Aert 2019-re is élő szerződéssel rendelkezik, így nem csatlakozhat idő előtt a Team Jumbo WorldTour sorához. „Az elmúlt hetek nem voltak egyszerűek – nyilatkozta az immáron az országúton is egyre nagyobb sztárnak számító Van Aert. – Sajnos nagyon kevesen maradunk abból a csapatból, amelyhez korábban csatlakoztam. Akikhez a legközelebb álltam Wesley Theunis és Jan Verstraeten már korábban távoztak, de jövőre Tim Merlier sem kap szerződéshosszabbítást, ráadásul Niels Albert sem marad. A Veranda’s Willems kiszáll az év végén, de nem is ez a legnagyobb gond, hanem, hogy immáron két éve működésképtelen a csapat szerkezete. A sajtóból tudtam meg azt is, hogy összeolvadhatunk az Aqua Blue Sporttal, majd azt is, hogy a Roompottal. A csapatból senki sem hívott fel, a Roompotból Michiel Elijzen volt az egyetlen, aki megkeresett. Igazából nincs kedvem ahhoz, hogy most egy új csapatban versenyezzek egy évig, majd 2020-ban előröl kezdjem mindezt.”
2018.08.02. - A versenyzők máris kritizálják David Lappartient UCI-elnök felvetéseit Mint ismeretes a Sky hegemóniájának megtöréséért soronként kilenc helyett már csak nyolc kerékpáros állhatott rajthoz a Touron, Lappartient legújabb nyilatkozata pedig kitért arra, hogy ezt a számot a jövőben hatra csökkentené. Lappartient a svájci Le Temps lapjában ki is fejtette véleményét, melyre természetesen a különböző közösségi oldalakon számos profi kerekes reagált. „Ez a legnagyobb vicc, amit valaha a kerékpársportban hallottam” – mondta a Katusha-Alpecin versenyzője Wilie Smit. „Akkor már legyen minden egyes szakasz hatvanöt kilométeres – írta ki kissé cinikusan Thomas De Gendt a Lotto-Soudal kerékpárosa. – Ne legyenek edzőtáborrok, ne kapjunk vacsorát és versenyenként csak két kulacs használata legyen engedélyezett. Ne legyen fék a kerékpárokon, csak négy fokozatot használhassunk és paprika sprével fújjanak le minket a rajtnál.” „Talán inkább arra kellene törekedni, hogy a kisebb költségvetésű csapatokat anyagilag támogassák – vélekedett az idei Tour legaktívabb versenyzőjének választott Dan Martin. – A megoldás kulcsa abban rejlik, hogy ne az erős sorokat korlátozzuk, hanem a gyengébbeket segítsük.”
2017.11.06. - A londoni Rouler Classic kiállításon mutatta be jövő évi kerékpárját a pro-kontinentális Aqua Blue Sport csapata. Az ír sor felkavarja a profi mezőny állóvizét ugyanis a 3T Strada kerékpár hidraulikus tárcsafékekkel és 1x11-es SRAM Force szettel szerelt.
2016.12.05. - Lehullt a lepel Írország első pro-kontinentális csapatának szereléséről, amelyet stílusosan Cork városában fotóztak, a csapat egyik hazai sztárján az egy év kihagyás után visszatérő Martyn Irvine vállain.
2016.10.04. - A Giro d’Italia szervezősége bemutatta a jubileumi 100. Giro logóját Az RCS Sport bemutatta a 2017-es, jubileumi 100. Giro d’Italia logóját, mely egy nonfiguratív kavargó motívum mellett a Trofeo Senza Fine, egy kerékpáros és a százas szám sziluettjét tartalmazza. „A jubileumi 100. Giro d’Italia kapcsán egy új marketingstratégiát dolgoztunk ki – mondta Roberto Salamini az RCS Sport kommunikációs és marketing igazgatója. – Az új logó bemutatása az első fontos lépése a századik Olasz Körverseny ünneplésének. A viadalnak új jelmondata is van – Amore Infinito – melynek kapcsán törekszünk arra, hogy a külföldi beszámolók se fordítsák le, így megtartva az olasz jellegét.” A 100. Giro d’Italia 2017. május 5-én Szardínián rajtól, a teljes útvonalat október 25-én Milánóban mutatják be.




Francia Alpok 2017. Francia Alpok 2017.
Távolság: 980 km
Szintkülönbség: 11000 m
Nehézségi fok: 8
Albán-Anzix 2017.
Távolság: 999 km
Szintkülönbség: 12000 m
Nehézségi fok: 8
Alpok kommandó 2016.
Távolság: 590 km
Szintkülönbség: 7200 m
Nehézségi fok: 8






Velo.hu bringamagazin.
Biciklis hírek, tesztek, felszerelések, túrák és apróhirdetések