Bike-tech: Wout Van Aert világkupa győztes Colnago Prestige special edition bringája

E-mail  Nyomtatás
2014. november 23.
  |   Szerző: VELO.hu
Címkék:

Wout Van Aert a tavalyi U23-as VB elsőségével bombaként robbant a cyclo-cross szakág élvonalába. Az idén már megnyerte a két legnagyobbra tartott belga cross versenyt, a Koppenbergcrosst és a Koksijde világkupát isK. A mindössze 20 esztendős szupertehetséget természetesen egy nagyon komoly bringa és hozzá a SRAM legújabb cross szettje is segíti. A koksijdei futam után, a sajtótájékoztató közben volt lehetőségünk közelebbről is szemügyre venni a győztes gépet, melyre nem az 1x11 sebességes szett és nem is a hidraulikus tárcsafék volt felszerelve. 

 

Diavetítéshez kattints a képre
A Colnago Prestige cross modell Van Aert alatt speciális festéssel, szivárványszínű színekben pompázik.
 
Diavetítéshez kattints a képre
Ami a kerekeket illeit, Koksijdében 50 mm-es Vision TC 50 karbon felnikkel és 33 mm-es Dougast szingóval ment Van Aert
 
Diavetítéshez kattints a képre
A 11 sebességes Sram Force CX szett lánctányérja. A versenyzők tapasztalatai alapján az új rendszerrel drasztikusan csökken a láncleesések száma.
 
Diavetítéshez kattints a képre
A CX 1 fékváltókarját jelentősen átdolgozták, a bal oldali kar pedig csak fékkar, váltási rendszer ebben nincs. Ötvözi a mountain-bikeban ismert XX1-es szett és az országúton ismert Sram Red előnyeit.
 
Diavetítéshez kattints a képre
Szinte a teljes cross mezőny a Dougast külsőket használja
 
Diavetítéshez kattints a képre
Az alsó láncvillán is utalnak rá, ez bizony a világbajnoki bringa
 
Diavetítéshez kattints a képre
Mivel a pálya nem indokolta, a koksijdei világkupán Van Aert nem tárcsafékkel szerelt géppel ment. A Force CX 1 szett tárcsával és kantifékkel is összerakható.
 
Diavetítéshez kattints a képre
A nemrégiben bemutatott szett lelke a hátsó váltó, mely 10 és 11 sebességes rendszerrel is működik. A fékezésnél Van Aert a Force tárcsafékekre hagyatkozik. A szett egyik újítása, hogy a hátsó váltó alatt van egy gomb, amit benyomva ez "kilockolja" a házsó váltót és sokkal gyorsabb a kerékcsere.
 

 

 

FOTÓK: Szilasi László, Sram





Tetszett a cikk? Ossza meg ismerőseivel:



Kérjük, írja meg véleményét:

Vélemény írására csak a regisztrált felhasználóknak van lehetőségük. Amennyiben hozzá szeretne szólni a cikkhez, kérjük regisztráljon, és jelentkezzen be.


Felhasználó név:
Jelszó:
  
Szöveg:
Kérjük írja ide a képen látható karaktereket:

Eddig hozzáfűzött kommentek:

2014.11.23. 21:16
Érdekes hogy csak egy képen van egy lánckerék elöl, az összes többi képen pedig dupla fogaskerék van..

Velo.hu bringamagazin.
Biciklis hírek, tesztek, felszerelések, túrák és apróhirdetések