Bike-tech: A 2018-as WorldTour mezőny kerékpárjai

E-mail  Nyomtatás
2018. január 18. csütörtök
  |   Szerző: Laci
Címkék:

 Alábbi cikkünkben összeszedtük a 2018-as WorldTour csapatok kerékpárjait, szettjeit és kerekeit is. A váltószettek tekintetében ismét levonhatjuk azt a következtetést, hogy mindenki elektromos használ és még mindig a Shimano szettjei a legkedveltebbek, a japán gyártó csapatai közül mindenki az elektromos Dura-Ace szettel meggy. A SRAM mindössze egyetlen csapat révén képviselteti magát (Katusha), de a Campagnolo is csak három sort támogat, azt mind a Super Record EPS szettel. Túl sok változás nincs sem a csapatok kerékpárszponzorai, sem a modellek terén, inkább csak kisebb láncfelvarrások történtek és új színek jelentek meg, illetve a kereknél léptek fel új nevek egyes csapatoknál.

 

 

 Diavetítéshez kattints a képre

 

AG2R La Mondiale
Kerékpárgyártó: Factor
Mezőnyversenyeknél használt modellek: O2/ONE/ONE-S
Időfutam versenyeknél használt modell: SLICK
Kerekek: Mavic
Szett (váltás, hajtás, fékek): Shimano

Érdekesség: túlméretes Ceramicspeed hátsó váltógörgő

 

Diavetítéshez kattints a képre


Astana
Kerékpárgyártó: Argon 18
Mezőnyversenyeknél használt modellek: Gallium Pro/Nitrogen Pro
Időfutam versenyeknél használt modell: E-118 Next
Kerekek: Corima
Szett (váltás, hajtás, fékek): FSA hajtómű/Shimano szett

 

Diavetítéshez kattints a képre

 

Bahrain-Merida
Kerékpárgyártó: Merida
Mezőnyversenyeknél használt modellek: Scultura/Reacto
Időfutam versenyeknél használt modell: Warp
Kerekek: Fulcrum
Szett (váltás, hajtás, fékek): Shimano

Érdekesség: új festés, súlyspórolás végett és Vision 5D aero kormány

 

Diavetítéshez kattints a képre

 

BMC Racing
Kerékpárgyártó: BMC
Mezőnyversenyeknél használt modellek: Teammachine SLR01/Granfondo 01 RBX
Időfutam versenyeknél használt modell: Timemachine 01
Kerekek: Shimano
Szett (váltás, hajtás, fékek): Shimano

 

Diavetítéshez kattints a képre

 

Diavetítéshez kattints a képre

 

Bora-hansgrohe
Kerékpárgyártó: Specialized
Mezőnyversenyeknél használt modellek: Tarmac SL6/Roubaix/Venge Vias
Időfutam versenyeknél használt modell: Shiv
Kerekek: Roval
Szett (váltás, hajtás, fékek): Shimano

Érdekesség: a Venge Vias modellből már csak a tárcsafékest használják

 

Diavetítéshez kattints a képre

 

EF Education First-Drapac
Kerékpárgyártó: Cannondale
Mezőnyversenyeknél használt modellek: Supersix/Synapse
Időfutam versenyeknél használt modell: Slice
Kerekek: Vision
Szett (váltás, hajtás, fékek): FSA hajtómű, Shimano szett

 

Diavetítéshez kattints a képre

 

Dimension Data
Kerékpárgyártó: Cervélo
Mezőnyversenyeknél használt modellek: R5/S5
Időfutam versenyeknél használt modell: P5
Kerekek: Enve
Szett (váltás, hajtás, fékek): Rotor/Shimano

 

Diavetítéshez kattints a képre

 

FDJ
Kerékpárgyártó: Lapierre
Mezőnyversenyeknél használt modellek: Xelius/Aircode SL
Időfutam versenyeknél használt modell: Aerostorm DRS
Kerekek: Shimano
Szett (váltás, hajtás, fékek): Shimano

Érdekesség: új festés idénre, a francia nemzeti színekben

 

Diavetítéshez kattints a képre

 

Katusha-Alpecin
Kerékpárgyártó: Canyon
Mezőnyversenyeknél használt modellek: Ultimate/Aeroad
Időfutam versenyeknél használt modell: Speedmax
Kerekek: Zipp
Szett (váltás, hajtás, fékek): SRAM Red eTap

 

Diavetítéshez kattints a képre

 

Diavetítéshez kattints a képre

 

LottoNL-Jumbo
Kerékpárgyártó: Bianchi
Mezőnyversenyeknél használt modellek: Oltre XR4/Infinito CV/Specialissima
Időfutam versenyeknél használt modell: Aquila
Kerekek: Shimano
Szett (váltás, hajtás, fékek): Shimano

Érdekesség: az Oltre XR4 az egyetlen olyan aero bringa a mezőnyben, amit különleges, rezgéselnyelő karbontechológiával készítettek. ultramerev, de nem ráz rosszabb utakon

 

Diavetítéshez kattints a képre


Lotto-Soudal
Kerékpár gyártó: Ridley
Mezőnyversenyeknél használt modellek: Helium/Noah
Időfutam versenyeknél használt modell: Dean
Kerekek: Campagnolo
Szett (váltás, hajtás, fékek): Campagnolo Super Record EPS

 

Diavetítéshez kattints a képre

 

Diavetítéshez kattints a képre

 

Movistar
Kerékpárgyártó: Canyon
Mezőnyversenyeknél használt modellek: Ultimate CF SLX/Aeroad CF SLX
Időfutam versenyeknél használt modell: Speedmax
Kerekek: Campagnolo
Szett (váltás, hajtás, fékek): Campagnolo Super Record EPS

 

Diavetítéshez kattints a képre

 

Quick-Step Floors
Kerékpár gyártó: Specialized
Mezőnyversenyeknél használt modellek: Tarmac SL 6/Roubaix/Venge Vias disc
Időfutam versenyeknél használt modell: Shiv
Kerekek: Roval & HED
Szett (váltás, hajtás, fékek): Shimano

 

Diavetítéshez kattints a képre

 

Mitchelton-Scott
Kerékpárgyártó: Scott
Mezőnyversenyeknél használt modellek: Addict/Foil
Időfutam versenyeknél használt modell: Plasma
Kerekek: Shimano
Szett (váltás, hajtás, fékek): Shimano

 

Diavetítéshez kattints a képre

 

Team Sunweb
Kerékpárgyártó: Giant
Mezőnyversenyeknél használt modellek: Propel Advanced SL/TCR Advanced SL/Defy
Időfutam versenyeknél használt modell: Trinity
Kerekek: Giant
Szett (váltás, hajtás, fékek): Shimano

 

Diavetítéshez kattints a képre

 

Sky
Kerékpárgyártó: Pinarello
Mezőnyversenyeknél használt modell: F10
Időfutam versenyeknél használt modell: Bolide
Kerekek: Shimano
Szett (váltás, hajtás, fékek): Shimano

 

Diavetítéshez kattints a képre

 

Diavetítéshez kattints a képre

 

Trek-Segafredo
Kerékpárgyártó: Trek
Mezőnyversenyeknél használt modellek: Madone/Domane/Emonda
Időfutam versenyeknél használt modell: Speed
Kerekek: Bontrager
Szett (váltás, hajtás, fékek): Shimano

 

Diavetítéshez kattints a képre

 

UAE Emirates
Kerékpárgyártó: Colnago
Mezőnyversenyeknél használt modellek: C60
Időfutam versenyeknél használt modell: K-Zero
Kerekek: Campagnolo
Szett (váltás, hajtás, fékek): Campagnolo Super Record EPS





Tetszett a cikk? Ossza meg ismerőseivel:



Kérjük, írja meg véleményét:

Vélemény írására csak a regisztrált felhasználóknak van lehetőségük. Amennyiben hozzá szeretne szólni a cikkhez, kérjük regisztráljon, és jelentkezzen be.


Felhasználó név:
Jelszó:
  
Szöveg:
Kérjük írja ide a képen látható karaktereket:

Eddig hozzáfűzött kommentek:

2018.02.06. 07:44
Egy kis javítás: az EF Education First-Drapac csapatnál nem FSA hajtómű van. Cannondale Hollowgram Si SL2-t használnak. Az FSA a nyeregcsövet, kormányt, kormányszárat adja.


2018.01.19. 21:50
Hogy kell a láncot felvarrni?

2018.01.18. 21:52
Módosítok, az Astanában próbálgatják az FSA 10 éve ígérgetett elektromos szettjét?

https://www.youtube.com/watch?v=yejI7VLha1c

Érdekes, hogy a Rotor után ők is megcsinálták.

2018.01.18. 21:23
Most vagy annyival jobb az elektromos cucc, vagy azzal álcázzák a mechanikus doppingot:)
Az elgondolkodtató, hogy a Sram szinte nincs jelen a profik közt, a Campa meg erősen visszaszorult a pár évvel ezelőtti állapothoz képest.





Görög-szigettúra 2016.
Távolság: 960 km
Szintkülönbség: 10200 m
Nehézségi fok: 7
Célpont: SVÁJC 2015.
Távolság: 960 km
Szintkülönbség: 13500 m
Nehézségi fok: 9
Déli-Kárpátok 2015.
Távolság: 999 km
Szintkülönbség: 12000 m
Nehézségi fok: 8






Velo.hu bringamagazin.
Biciklis hírek, tesztek, felszerelések, túrák és apróhirdetések