A SRAM bemutatta az új MultiClics és a Zipp Vuka Shift AXS 90 rendszerét
A SRAM frissítette a vezeték nélküli váltógombjait az új MultiClics rendszerrel, amely kompatibilis az eTap AXS, az Eagle AXS, a RED eTap valamint a RockShox Reverb AXS szettel is.
A MultiClics nagy előnye, hogy a gombokat szinte bárhol el lehet helyezni, készüljünk akár sprintre, akár hegymenetre, ezáltal elkerülhető, hogy a kerékpárosoknak fel kelljen adniuk a megfelelő testhelyzetet egy-egy váltás kedvéért. A gombok ezen felül integrálhatók időfutamkerékpárok könyöklőire is, ezzel lehetőséget nyújtva az aero testhelyzet megtartására.
A SRAM véleménye szerint a MultiClics az előző Blips kontrolling rendszerhez képest sokkal könnyebben használható, a gombok megnyomása akár még vastag téli kesztyűben sem okoz problémát.
„A MultiClics pozitív, pontos érzetet ad, egyben lehetővé teszi, hogy biztonságosan elhelyezzük a váltógombokat bárhová, ahová csak gondoljuk. A MultiClics egy egyszerű és egyben letisztult rendszer” – szól a SRAM sajtóközleménye.
A rendszer kezdő ára olyan ötvenezer forint környékéről indul, májusi megjelenéssel, 150, 450 vagy 800 milliméteres kábelekkel.
Ezzel egy időben került a piacra a Zipp Vuka Shift AXS 90 aero váltórendszer, amely zökkenőmentesen beilleszthető az aero könyöklőkbe. A modern triatlon vagy időfutam kerékpárok technikai felépítése elég bonyolult. Egyszerűsíteni és integrálni kell, hogy a legtöbbet kihozhassuk a modern technológiákból, és optimalizáljuk a kerékpár hatékonyságát. A Vuka Shift AXS 90 letisztultan biztosítja egyben a kormányt és a váltót. Ez a megközelítés megoldja az elektronikus váltásnál korában felmerülő problémákat.
A Vuka Shift AXS 90 kompatibilis a jelenleg forgalomban lévő integrált könyöklős kormányrendszerek több mint 90 % -ával.
Kérjük, írja meg véleményét:
Vélemény írására csak a regisztrált felhasználóknak van lehetőségük. Amennyiben hozzá szeretne szólni a cikkhez, kérjük regisztráljon, és jelentkezzen be.