preEYOF Országúti Mezőnyverseny

2017. április 02.
Magyar / Országúti

Versenykiírás

EYOF Tesztverseny


2017. április 2. vasárnap

 

A verseny célja:
A 2017. évi EYOF kerékpáros verseny pályájának tesztelése, a rendezési körülmények töké-letesítése, nemzetközi sportverseny által a felkészülés elősegítése.

 

Rendező:
Győr Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala, Kulturális és Sport Főosztály, Sport Osztály, Magyar Kerékpáros Szövetség


Felelős szervező: Bugár Dávid, Somogyi Miklós, Prohászka Attila

Korosztályok: U15, WU17, U17, WU19

Időpont: 2017. április 2. vasárnap

Országúti mezőnyverseny

12:00 „B” mezőny (2003-2004) fiúk U15 és (2001-2002) WU17 leányok
14:00 „A” mezőny (2001-2002) fiúk U17 és (1999-2000) WU19 leányok


Rajt-Cél: Győr, Szent István út Aradi Vértanúk útja és Baross Gábor út közti szakaszán (Vá-rosház tér)

 

Útvonal:
Ki-, és bevezető szakasz: Győr, Szent István út- Mártírok útja


Körpálya: AUDI út – 813. sz. út - 1-es főút vissza Győr felé a körforgalomig, 7 illetve 4 kör.

 

Távok:
”A” mezőny: U17, WU19 2 x 3,7 km + 7 kör x 9,2 km=71,8 km

„B” mezőny: U15, WU17 2 x 3,7 km + 4 kör x 9,2 km=44,2 km

Díjazás: minden kategória 1-3. helyezettjei ajándék


Díjkiosztó ünnepség: 16:30, Városház tér

Nevezési határidők: 2017. március 24. péntek 12:00 óráig

 

Nevezési díj: nincs
Nevezést IDE kell küldeni: sssomogyi@gmail.com
A nevezéssel együtt el kell küldeni a versenyre érkező autók rendszámát a parkolóba való bejutáshoz!

 

Programterv

Diavetítéshez kattints a képre

 

Diavetítéshez kattints a képre

 

Technikai információk:
A versenyen a vonatkozó általános MKSZ és UCI szabályok, a versenykiírás és a szakaszok előtti technikai értekezleten kihirdetett szabályai érvényesek az irányadóak, kivéve áttétel-használat, mely az UEC döntéséhez igazodik.
 

  • A szervezők a nem megfelelő felszereléssel indulókat nem engedik rajthoz állni.
  • Az eseményen minden résztvevő saját felelősségére vesz részt. Az eseménnyel összefüggő bármilyen egészségügyi károsodásért, illetve balesetért, anyagi kárért, a rendező felelősséget nem vállal, kártérítésre nem kötelezhető.
  • A közlekedési szabályok betartása mindenki számára kötelező.
  • Minden résztvevő a rajtszám átvételével hozzájárul, hogy az eseményen készült film-, és képanyagokban valamint azok reklámcélú felhasználásban szerepelhet, és ezért ellenszolgál-tatást nem kér.
  • A rajtszám átvételével minden résztvevő elismeri, hogy a versenykiírást ismeri, és a szabá-lyokat betartja
  • Dopping vizsgálat helye: Doppingvizsgálat nem tervezett, de ha ellenőrzésre kerül a sor, a győri Városházán.
  • Versenybíróság: Az MKSZ jelöli ki.
  • Általános szabályzatok:
  • A verseny az MKSZ és az UCI szabályai alapján kerül megrendezésre, ideértve az áttételek meghatározását. Áttételek átkötése, lezárása nem engedélyezett. A szabálytalan áttétellel ren-delkezőket a versenybíróság rajthoz állni nem engedi.

Áttétel megkötések egyediek:
WU19-7,93 m (52x14)
U17 -7,62 m (50x14)
WU17-7,62 m (50x14)
U15 -7,01 m (46x14 vagy 52x16)


A versenybíróság az áttételeket a szakaszok előtt és után is ellenőrizheti, a vétkes versenyző-ket kizárja.

 

  • Kerék-, és gépcsere a verseny során csak az út jobb oldalán megengedett. Minden egyéb se-gítségadás tilos. Az esetleges bukás és géphiba miatt a mezőnyből kiállni kényszerülő ver-senyző felzárkózásához „idegen” segítséget nem vehet igénybe.
  • Versenyen minden versenyző saját felelősségére indul, a közlekedési szabályok betartása mellett. Követniük kell a rendőrség vagy a biztosítást végző szervek utasításait, lehetőség szerint az úttest bal oldalát szabadon hagyva kell haladniuk, hogy a versenyt kísérő gépjár-művek elhaladását ne akadályozzák. Esetleges balesetért, vagy kárért a rendező semmilyen felelősséget nem vállal és azért kártérítésre nem kötelezhető.
  • A versenyzők a rendező által kibocsátott rajtszámot kötelesek viselni, a kiadott rajtszámot behajtani, levágni, megcsonkítani TILOS!
  • A versenyzőknek a bukósisak viselése kötelező!
  • Esőkabát vagy más hasonló ruhadarab viselése abban az esetben lehetséges, ha átlátszó anyagból készült, hogy biztosítsa a rajtszámok tiszta láthatóságát.
  • A csapatok tagjai csak egymás között cserélhetnek felszerelést, ételt és italt. A versenyzők nem húzhatják vagy lökhetik meg egymást vagy egy másik versenyzőt. Nem állhatnak gép-jármű szélárnyékában vagy lökhetik el magukat arról, nem húzathatják magukat vele.
  • A versenyzőknek a rajt előtt az aláíróívet alá kel írni, amellyel kinyilvánítják, hogy elfogadják a verseny szabályait. Az aláírás a rajt előtti 15 percig lehetséges.
  • A frissítés a technikai értekezleten elhangzottak szerint engedélyezett.
  • A csapatvezetők képviselik csapatuk tagjait is, és felelősek azok cselekedeteiért technikai szempontból és a szabályok betartását illetően is. Együtt kell működniük a Szervezőkkel és a Versenybírósággal, hogy biztosítható legyen a verseny zökkenőmentes lebonyolítása.
  • Kísérőautókra vonatkozó szabályok:
  • Kísérni csak érvényes licenccel lehetséges.
  • Kísérőautók a zsűri autó mögött haladhatnak. 160 cm-nél magasabb kocsik, független a ka-pott sorszámtól, a kocsisor végére kell, hogy besoroljanak.
  • A versenybíróság és a Szervező fenntartja a jogot a szabályok megváltoztatására speciális körülmények hatására. A szabályok esetleges megváltoztatásáról minden résztvevő tájékozta-tást kap.

A versenypálya közelében lévő kórházak, mentőállomások listája:
Petz Aladár Megyei Oktató Kórház
9023 Győr, Vasvári Pál út 2-4.
96/418 244

 

Diavetítéshez kattints a képre

A Parkoló megközelítése a Szent István út – Gárdonyi Géza u. – Bisinger József sétány útvo-nalon lehetséges. A Bisinger József sétány (parkolók) EGYIRÁNYÚ, a Gárdonyi G. u. felől!







Görög-szigettúra 2016. Görög-szigettúra 2016.
Távolság: 960 km
Szintkülönbség: 10200 m
Nehézségi fok: 7
Célpont: SVÁJC 2015. Célpont: SVÁJC 2015.
Távolság: 960 km
Szintkülönbség: 13500 m
Nehézségi fok: 9
Déli-Kárpátok 2015. Déli-Kárpátok 2015.
Távolság: 999 km
Szintkülönbség: 12000 m
Nehézségi fok: 8






Velo.hu bringamagazin.
Biciklis hírek, tesztek, felszerelések, túrák és apróhirdetések